Резюме від 19 листопада 2018 PRO

Наталія

Секретарь руководителя, 7 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
26 років
Місто проживання:
Жмеринка
Готовий працювати:
Вінниця

Контактна інформація

Шукач вказав телефон, ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

помічник директора відділу кадрів по підбору та підготовці клієнтів на працевлаштування.

з 09.2018 по 11.2018 (2 місяці)
ASMD_work, Лібчани, Чехія (збір сільськогосподарських продуктів, розподіл виду діяльності)

управління персоналом, розподіл роботи, вивчення нових сфер діяльності, психологічна підтримка та допомога.

Освіта

Вінницький Державний Педагогічний Університет

Природничо-географічний;географія, екологія, економіка., Вінниця
Вища, з 2014 по 2018 (3 роки 9 місяців)

Маю вищу освіту в педагогічній сфері. Спеціаліст з географіі, екологіі, економіки.

Додаткова освіта та сертифікати

Художня школа креслення

2010-2014,4роки

Знання і навички

MS Excel MS Word Користувач Internet MS Office MS PowerPoint MS Outlook Email Windows Internet Explorer Opera MS Access Mozilla Firefox Outlook Express Google Chrome CorelDRAW Графічні редактори WordPad Веб-браузери Linux Аміго MS Office Picture Manager Express

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно
  • Англійська — середній
  • Чеська — середній

Рекомендації

Богачкова Н.Г.

Богачкова Н.Г.

Директор відділу кадрів по управлінню персоналу, ASMD_work

Контактні дані приховані

Додаткова інформація

Сумлінно ставлюсь до роботи та своіх обов'язків. Відповідальна, комунікабельна , толерантна. Маю підхід до людей. Прагну працювати, вдосконалювати навики та досягати нового рівня.
Сімейний стан: неодружена, дітей не маю.
Шкідливих звичок немає.
Наявність біометричного паспорту.
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: