Резюме від 20 липня 2007

Ольга

Секретарь

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
40 років
Місто:
Луцьк

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Додаткова інформація

Адреса: 43026, м. Луцьк, пр. Соборності, 12/78
Телефон: дом. 71-69-05, моб. [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
E-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Дата народження: 23 жовтня 1983 р. Громадянство: Україна
Сімейний стан: не одружена

Освіта:

2006 – донині – Волинський інститут економіки і менеджменту, факультет економіки та менеджменту, спеціальність „Менеджмент організацій”.
2000 – 2005 – Волинський державний університет імені Лесі Українки, філологічний факультет, спеціальність "Українська мова і література". Отримала диплом магістра філології з відзнакою.
1990 – 2000 – гімназія № 21 м. Луцька

Додаткова освіта:

березень-травень 2004 р. – навчання на курсах операторів ПК при Луцькому інституті вдосконалення вчителів.

січень-лютий 2006 – вдосконалення знань з англійської мови у приватному Центрі вивчення іноземних мов

Досвід роботи:

вересень 2004 – січень 2006 – наукова бібліотека Волинського державного університету імені Лесі Українки, відділ гуманітарної літератури
Бібліотекар.
Виконання функцій:
обслуговування читачів, опрацювання тематичних фондів, робота з науковою, художньою та періодичною літературою.
лютий 2006 – жовтень 2006. – Регіональне відділення Українського союзу промисловців і підприємців у Волинській області – секретар-референт.
Виконання функцій:
Виконання загальних адміністративних обов’язків прийом відвідувачів компанії, контроль та розподіл вхідної та вихідної документації іншої необхідної відповідно до номенклатури діловодства журналів (електронні документи, кореспонденція, рахунки, документи на підпис керівнику), контроль за дотриманням термінів виконання вхідної та вихідної кореспонденції, збереженні та комплектації документів відповідно до номенклатури справ, відповіді на телефонні дзвінки, робота з офісною технікою, поздоровлення з державними та індивідуальними святами, контроль електронної бази членів організації, створення щомісячної звітності по кореспонденції, підготування до проведення зустрічей та круглих столів, замовлення та бронювання залізничних/авіаквитків, контроль безперебійної роботи офісу (замовлення заправка картриджів, усування несправностей офісного обладнання), пошук необхідної інформації в Інтернеті.
квітень 2007 – липень 2007 – ВКФ «Віта-Авто»
Економіст.
Виконання функцій:
Ведення реєстру проплат, контроль за поступленням коштів на розрахунковий рахунок та їх розподілом, ведення кадрових документів.

Знання мов: українська, російська – вільно; англійська – розмовна; німецька, польська – зі словником.

Професійні навички:
Впевнений ПК - користувач (Word, Excel, Outlook Express, Internet, ABBYY Fine Reader). Знання ділового етикету.

Особисті якості:
Старанне виконання своєї роботи, цілеспрямованість, пунктуальність, відповідальність, комунікабельність, працелюбність, порядність, почуття гумору, креативність, вміння та бажання працювати в колективі, приємна зовнішність, із задоволенням навчаюсь.

Особисті мотиви працевлаштування: кар’єра, можливість професійного росту, стабільність доходу, набуття кваліфікаційного та життєвого досвіду, покращення матеріального становища, особистісний ріст.

Хобі:
Сучасна українська література, музика, англійська мова, мистецтво.

Додаткова інформація:
Наявність закордонного паспорта.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: