Резюме від 12 червня 2023 PRO

Тетяна

Менеджер з документообігу, 20 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
41 рік
Місто проживання:
Київ
Готовий працювати:
Дистанційно, Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Фахівець з контролю бухгалтерського документообігу (Billing Clerk)

з 12.2018 по нині (5 років 5 місяців)
ТОВ «Оптімум Медіа Україна», Київ (Медійне агенство)

-робота в 1С: Бухгалтерія 8.3;
- документообіг (щомісячне формування пакета документів для Клиєнта, візування та підписання, ведення обліку документів, контроль повернення документів від клієнта);
-щомісячне заведення нових ордерів та контроль закриття клієнтської частини;
-формування рахунків клієнту;
-контроль закриття ордерів у визначені терміни;
-контроль відповідності поставок з накладними;
-контроль коректного відображення даних в робочих базах (1С);
-контроль отримання оплат від клієнта.

Інженер

з 10.2004 по 06.2018 (13 років 8 місяців)
Управління поліції охорони, Київ (надання послуг охорони)

- підготовка та укладення договорів (узгодження, підписання, переукладання, розірвання договорів та додаткових угод);
- перевірка контрагентів на право-та дієздатність;
- перевірка документів контрагентів на достовірність та повноту інформації;
- контроль відповідності рахунків умовам договору;
- взаємодія з погоджуючими підрозділами для прискорення процесу погодження договорів та додаткових угод;
- контроль повернення договорів та додаткових угод;
- оформлення рахунків на оплату;
- взаємодія з діючими клієнтами на предмет збільшення вартості послуг, уточнення контактних даних, оновлення необхідних документів;
- ведення бази договорів;
- прийом громадян;
- ведення особових справ контрагентів;
- систематизація, розміщення, облік, оформлення архівних
документів. Упорядкування архіву;
- оформлення та відправка простої та реєстрованої поштової кореспонденції адресатам;
- здійснення роботи по оформленню наказів;
- складання претензій за договорами;
-знання засобів охорони та блокування засобами охорони;
-контроль за недопущенням дебіторської заборгованості по існуючих договорах;
-ведення службової документації;
-складання звітів;
-організація роботи операторів з уведення даних в ЕОМ;
- табелювання робочого часу співробітників;
- ведення журналів обліку;
-організація роботи з прийому об’єктів і квартир громадян під охорону пункту централізованого спостереження;
-ведення бази даних охороняємих об’єктів та квартир.

Освіта

Національний технічний університет України «Київський Політехнічний Інститут імені Ігоря Сікорського»

«Електро-механічні системи автоматизації та електропривід», Київ
Вища, з 2000 по 2007 (6 років 9 місяців)

Додаткова інформація

-досвід роботи з ПК (WORD, EXCEL, INTERNET, VISIO);
-знання оргтехніки;
-мови: українська (вільно), русский (свободно), deutsch Anfänger.
- відповідальна,
- пунктуальна,
- готова до навчання;
- вміння працювати в команді,
- без шкідливих звичок,
- наявність закордонного паспорту

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: