Светлана
Помощник руководителя, 12 000 грн
- Зайнятість:
- Повна зайнятість.
- Вік:
- 45 років
- Місто:
- Київ
Контактна інформація
Шукач вказав телефон, ел. пошту та адресу.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/5169074
Досвід роботи
Специалист 1 категории
з 05.2013 по нині
(11 років)
АТ «УкрСиббанк» фахівець 1 категорії відділу документообігу центру підтримки Київського регіону, Киев (Фінанси, банки, страхування)
Реєстрація в облікових системах Банку та зберігання кредитних документів ,що надійшли в ЦДО.
-Перевірка кредитних досьє згідно із затвердженими процедурами .
-Участь у розробці систематизації справ, перевірка комплектності їх формування.
-Оформлення Кредитних документів на довгострокове зберігання відповідно діючим внутрішньобанківськими нормативними документами:
•Шифрування одиниць зберігання;
•Розміщення справ в АКД;
•Ведення їх обліку;
- Реєстрація помилок в документах що надходять, інформування відповідних осіб про факти внутрішнього / зовнішнього шахрайства, що стали відомими в процесі верифікації кредитних досьє і здатних вплинути на якість погашення клієнтом заборгованості за кредитом.
-Ведення документообігу в рамках функціоналу сектора обробки і архівації кредитних справ, участь в оформлені документації для здачі в архів.
- Забезпечення оновлень клієнтської інформації в базі даних по документам клієнта.
- Контроль дотримання термінів передачі справ / документів відповідальними підрозділами банка на верифікацію і зберігання.
- Ведення обліку договорів, переданих під звіт, контроль терміну повернення договорів на місце зберігання.
-Взаємодія з зовнішніми компаніями з питань доставки, виїмки і зберігання документів..
- Проведення періодичної інвентаризації договорів в центральному сховищі і підзвіті відповідальних осіб .
-Навчання та консультації працівникам інших структурних підрозділів банку, в рамках функціонала відділу.
- Підготовка звітів про неодержаних документах у встановлені терміни..
- Формування та надання звітності в установленому порядку.
- Участь у заходах з тестування нових технологій і спеціалізованого програмного забезпечення.
Освіта
Національний технічний університет України “Київський політехнічний інститут”
Факультет: Теплоенергетичний факультет, Напрям підготовки: Автоматизації теплоенергетичних процесів, Спеціальність: Автоматизоване управління технологічними процесами, Киев
Незакінчена вища, з 2010 по 2016 (5 років 9 місяців)
Знання і навички
Знання мов
- Українська — вільно
- Російська — вільно
- Англійська — початковий
Додаткова інформація
2006.- 2010р.рТОВ «Картель – 2004» директор ресторану «Картель».
м.Київ
Посадові обов’язки:
•Розробка концепції нового ресторану.
•Розробка і формування штатного розкладу.
•Розробка регламенту для персоналу.
•Фінансовий контроль та бюджетування.
•Підбір та навчання персоналу.
•Проведення банкетів і корпоративних вечірок (до 200 осіб).
•Розробка концертних заходів.
•Закупівля інвентарю та обладнання.
•Розробка меню спільно з шеф-кухарем.
•Контроль за роботою виробництва.
•Аналіз цін і собівартості.
•Укладення договорів з постачальниками.
•Контроль наявності товару.
2002 - 2006р.рТОВ «Флекс» старший офіціант ресторану «Фиш-клаб Да Винчи» м.Київ
Посадові обов’язки:
•Організація роботи ресторану.
•Складання графіка роботи.
•Контроль якості продукції.
•Обслуговування гостей ресторану.
•Ведення документації.
•Прийом , відбір і навчання персоналу стандартам обслуговування.
•Ведення та контроль господарської діяльності.
•Рішення конфліктних ситуацій.
•Створення атмосфери відпочинку.
Д О Д А Т К О В І Н А В И К И
користувач ПК (Microsoft Office: Word, Excel, SAP)
українська, російська- вільне володіння, німецька – зі словником.
ОСОБИСТІ ЯКОСТІ
організаційні здібності, дисціплінована, комунікабельна, відповідальна, доброзичлива, вмію аналізувати та логічно мислити, працювати як в команді так і самостійно
Схожі кандидати
Офис-менеджер, по продажам
Київ
Персональний асистент СЕО
Київ
Помічник керівника
Київ
Помічник керівника
Київ, Дистанційно
Помічник керівника
50000 грн, Київ, Дніпро, Дистанційно