Резюме від 2 грудня 2021 PRO

Вовк Валентина Миколаївна

Фінансовий менеджер, бухгалтер, економіст

Повна зайнятість.

Вік:
39 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Щоб відкрити контакти, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся. Доступ до контактів — від 390 грн.


Досвід роботи

Фінансовий менеджер

з 07.2016 по нині (5 років 6 місяців)
ФК, Київ (Фінансова)

- робота з клієнтами (продаж послуг);
- розробка структури роботи компанії по індивідуальному напрямку, оптимізація оподаткування;
- підготовка договорів з факторингу, кредитних договорів, договорів купівлі-продажу ЦП, листів;
- підготовка проектів;
- робота з 1С (формування Заказів, Заявок, платіжних доручень, формування різноманітних звітів, контроль за операціями і т.п.). Робота з великим об'ємом даних;
- підготовка звітів CF, P&L, щоденних звітів по руху грошових коштів. Аналіз показників;
- контроль та оптимізація витрат;
- участь у формуванні фінансової звітності;
- участь у написанні ТЗ по вдосконаленню ведення обліку в 1С;
- розподілення грошових потоків.

Заступник керуючого з контрольно-ревізійної роботи

з 01.2016 по 07.2016 (6 місяців)
Публічне акціонерне товариство «Перший український міжнародний банк». Заступник керуючого з контроль, Київ (Банк)

Функціональні обов’язки:
- контроль за відкриттям, веденням, закриттям, за виконанням усіх операцій, що стосуються поточних та карткових рахунків фізичних та юридичних осіб, ідентифікація клієнтів банку;
-здійснення перевірки повноти та правильності централізованих періодичних процедур нарахування відсотків і комісій за договорами на розрахунково-касове обслуговування Клієнтів. Здійснення виправних проводок;
-формування та обробка запитів на уточнення реквізитів платежу, зарахування або повернення коштів з рахунків «Кредитові суми до з`ясування»;
-формування та зведення документів операційного дня;
-виявлення операцій, що відповідно до законодавства України підлягають фінансовому моніторингу;
-координація та консультаціі співробітників відділення з питань операційної діяльності Банку, нововведень в банківське законодавство, документоообороту тощо;
-робота з індивідуальними депозитними сейфами;
-контроль касових операцій, перевірка ведення касових книг та журналів;
-ведення журналів та книг обліку;
-ділова кореспонденція.

Заступник начальника відділу супроводу банківських операцій Операційного департаменту

з 07.2011 по 04.2015 (3 роки 9 місяців)
Публічне акціонерне товариство «Комерційний банк «Стандарт», Київ (Банк)

Функціональні обов’язки:
- контроль за відкриттям, веденням, закриттям, за виконанням усіх операцій, що стосуються поточних рахунків фізичних та юридичних осіб, ідентифікація клієнтів банку;
-контроль за нарахуванням відсотків по депозитним вкладам роздрібних та корпоративних клієнтів банку;
-здійснення перевірки повноти та правильності централізованих періодичних процедур нарахування відсотків і комісій за договорами на розрахунково-касове обслуговування Клієнтів. Здійснення виправних проводок, згідно службових записок працівників Відділень;
-формування, відправка через М.Е.DOC IS та завантаження в «АБС Б-2» повідомлень до органу Державної податкової інспекції про відкриття, закриття рахунків , здійснення контролю за надходженням файлів-відповідей від органу Державної податкової інспекції;
-формування та обробка запитів на уточнення реквізитів платежу, зарахування або повернення коштів з рахунків «Кредитові суми до з`ясування»;
-зведення документів операційного дня;
-виявлення операцій, що відповідно до законодавства України підлягають фінансовому моніторингу;
-бухгалтерський облік операцій, що стосуються поточних та депозитних рахунків.
-координація та консультаціі відділень банку з питань операційної діяльності Банку, нововведень в банківське законодавство, документоообороту тощо;
-робота з індивідуальними депозитними сейфами.
-ділова кореспонденція.


Освіта

МАУП

ОБЛІК І АУДИТ, Київ
Вища, з 2004 по 2006 (1 рік 8 місяців)


Знання мов

  • Англійська — середній
  • Турецька — середній

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Кандидати за містами

Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: