Резюме від 31 січня 2019

Ірина

Адміністратор, 14 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
44 роки
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Головний секретар відділу «Секретаріат»

з 07.2009 по 07.2017 (8 років)
ТОВ «5 Канал ТВ», Київ (Телекомунікації, зв'язок)

- Керівництво, делегування та контроль за своєчасним виконанням обов’язків підлеглими співробітниками підрозділу «Секретаріат»;
- Своєчасний прийом та передача інформації, що стосується роботи секретарів 1-ої та 2-ої зміни;
- Погоджування та подання на затвердження графіку роботи секретарів 2-ої зміни;
- Планування бюджету, роботи підрозділу в цілому та працівників окремо.
- Складання та облік фінансової звітності підрозділу (надходження, витрати та розподіл коштів господарського призначення);
- Управління кур’єрською службою;
- Вирішення кадрових питань (добір, розподіл обов’язків, ротація, оцінка роботи, відпустки та ін.);
- Стеження за своєчасним розглядом і наданням структурними підрозділами і конкретними виконавцями документів, що передаються керівнику на підпис, забезпеченням їх якісного редагування;
- Організація проведення телефонних переговорів керівника;
- За дорученням керівника складання листів, запитів, інших документів, підготовка відповідей авторам листів;
- Здійснення контролю за виконанням працівниками каналу виданих наказів і розпоряджень, а також за дотриманням термінів виконання вказівок і доручень керівника, узятих на контроль. Інше

Головний фахівець відділу реклами Управління маркетингу та реклами

з 08.2008 по 11.2008 (3 місяці)
ВАТ “РОДОВІД БАНК”, Київ (Банк та фінанси)

Погодження, контроль та координація всіх пропозицій щодо питань реклами усіх філій (КРД та областей України) ВАТ “РОДОВІД БАНКу”;
-доцільність використання тієї чи іншої рекламної кампанії, включаючи всі види зовнішньої реклами, реклами на транспорті, в засобах масової інформації (теле та аудіо реклама), участі у різноманітних заходах, тощо;
-повний контроль та звітування за ходом реалізації рекламного заходу (погодження та доцільність його використання з керівником даного Управління, збір та аналіз фото звітів);
-контроль за ходом закриття філіями банку дебеторської заборгованості (пряма взаємодія з бухгалтерією по фінансових документах); взаємодія з іншими підрозділами компанії (PR та Маркетинговий відділи);
-пошук підрядників та співпраця з ними для ефективної роботи відділу реклами, тощо.

Менеджер з адміністративного управління

з 10.2006 по 08.2008 (1 рік 10 місяців)
РА ТОВ “Ретейл Експерт Груп", Київ (Маркетинг, реклама, PR)

Організація життєдіяльності офісу; вхідні – вихідні дзвінки; облік договорів та документації; реєстрація вхідної/вихідної кореспонденції; контроль виконання внутрішніх наказів; управління кур’єрською службою; організація відряджень (замовлення квитків, готелів); зустріч відвідувачів; пошук та підбір персоналу (промоутерів, для участі у промоакціях - розміщення вакансій в Internet та друкованих виданнях, проведення співбесід); участь у створенні презентацій; спілкування з клієнтами; взаємодія з іншими підрозділами компанії тощо.

Освіта

Київський національний економічний університет

Факультет “Економіка та управління”, спец. “Економіка підприємств”, Київ
Вища, з 1996 по 2001 (4 роки 8 місяців)

2000 р. – Отримала диплом бакалавра з економіки та освіту викладача економіки. Середній бал за профілюючими предметами: «добре».
Тема міждисциплінарної курсової роботи: «Управління якістю на підприємствах в ринкових умовах»

2001 р. – Магістерська програма: «Виробничий менеджмент»
Тема дипломної магістерскої програми: «Організація виробництва та виведення нової продукції на ринок»

Додаткова освіта та сертифікати

Київський Інститут Секретарів - навчальний курс з «діловодства»

2007р, 2 тижні

Міжгалузевий Інститут Управління – навчальний курс за спеціальністю: «менеджмент зовнішньоекономічної діяльності»

2008-2009р, 4 місяці

Школа англійської мови «SMILE English School»

2013-2018р, 5 років

Курс тренінгу «Управління часом та делегування» (Bogush Time)

2017р, 2 дні

Знання і навички

MS Office

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно
  • Німецька — початковий
  • Англійська — середній

Додаткова інформація

Шукаю цікаву, творчу роботу.
Працелюбна, активна та відповідальна.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: