Наскільки ваша компанія готова брати на роботу ветеранів? Пройдіть опитування
Резюме від 13 січня 2019

Особисті дані приховані

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти, але йому можна надіслати повідомлення або запропонувати вакансію.

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти. Ви можете зв'язатися з ним зі сторінки https://www.work.ua/resumes/5202678

Менеджер службы поддержки

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Місто проживання:
Київ
Готовий працювати:
Дистанційно, Київ

Контактна інформація

Шукач приховав свої особисті дані, але ви зможете надіслати йому повідомлення або запропонувати вакансію, якщо відкриєте контакти.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Знання мов

  • Англійська — вільно
  • Французька — вільно

Додаткова інформація

HERZALLAH BADREDDINE
Pozniaky, Kyiv , Ukraine
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») | [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

CAREER OBJECTIVE

Customer service manager seeking an opportunity to use my customer service and
management skills to improve customer satisfaction.

EXPERIENCE

Bitcoin PR Buzz Nov 2017 - Oct 2018
Account Manager
-Set up contracts, negotiated rates and hammered out service terms.
Brought in new accounts through successful networking strategies and promotional
approaches.
-Built strong client relationships and provided high value-adding services, resulting in a 15%
company market share increase.
-Built and strengthened long-lasting client relationships based on accurate price quotes and
customer-centric terms.
-Expanded customer base by identifying needs, developing solutions and delivering client-
centered products.
-Monetized dormant leads to increase profits.
RoyalKingdom Entreprise Jan 2016 - Oct 2017
Technical support Manager
-Described product,services and accurately explained details and care of marchndise .
- developed reputation as an efficient service provider .
-Analyzed and developed service goals for an in-bound call center.
-Supervised and provided direction for six technical direct reports regarding network
activities.
-Documented daily activities, behaviors and incidents for permanent record.
Transported clients to appointments, shopping venues and entertainment events.
-Coordinated scheduling, marketing, contract logistics and maintenance of supplies and
equipment.
-Coordinating IT projects
Implementing new software and technologies
-Training subordinate and management staff
Providing guidance for problems and questions
-Participating in business meetings
Haifa Cyber Solutions Jul 2014 - Aug 2015
Manager of Cyber Cafe
-Managed all aspects of store operations, organization, maintenance and purchasing
functions.
-Hired, trained and evaluated personnel in sales and marketing.
-Maintained strong knowledge in the handling of perishables.
-Increased sales volume by 12% in less than 01 year.
-Cooperated with staff and clients to achieve customer service goals and surpass team
objectives.

EDUCATION

University of Msila
Computer science

2014

TECHNICAL SKILLS

Relationship building and management
Tactical planning
Customer rapport
Brand management
Customer service
Networking skills
Vendor management

PERSONAL PROFILE

Date of Birth : 13/03/1991
Marital Status : Single
Known Languages : English, French, Arabic

HERZALLAH BADREDDINE

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: