Резюме від 23 вересня 2020 PRO

Карина

Администратор ресторана, гостиницы, помощник руководителя, менеджер по продажам, 10 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
27 років
Місто:
Запоріжжя

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Адміністратор

з 04.2020 по 09.2020 (5 місяців)
Пляжний комплекс "Pelican", Кирилівка (Розважально-торгівельний комплекс)

Організація процесу роботи клубу, ресторану, барів та магазинів пляжного комплексу; розвиток та контроль послуг, які надаються на території закладу; контроль та забезпечення безпрервної роботи персоналу, а саме офіціантів та клінінг-групи; проведення співбесід, навчання та тестування потенційних працівників; власноручне створення стандарів обслуговування, мотивації для співробітників, чек-листів та іншого для їхнього впровадження у роботу комплексу; вирішення усіх можливих конфліктних ситуацій; ведення первинної документації; касова дисципліна; допомога у роботі SMM-менеджеру; контроль якості обслуговування закладу (таймінг, стандарти обслуговування офіціанта, правила видачі напоїв та їжі); зіставлення банкетного меню та допомога у створенні різноманітних заходів; беспосередній контакт з усіма гостями закладу.

Адміністратор

з 01.2019 по 02.2020 (1 рік 1 місяць)
ТРК "Beluga", Запоріжжя (Розважально-торгівельний комплекс)

Робота з клієнтами закладу (розміщення гостей, бронювання столів, вирішення конфліктних ситуацій, складання банкетного меню); робота з офіціантами, барменами та клінінгом (навчання, контроль якості обслуговування, робота над помилками); організація та контроль роботи залу ( вчасний початок роботи, організація чистоти та бажаного обслуговування, робота зі світлом, музикою та інше); контроль видачі кухні та напоїв (вчасне приготування їжі або напоїв, належне оформлення та контроль якості кожної страви, що виносять до зали).

Адміністратор

з 07.2018 по 12.2018 (5 місяців)
Очаг, Запоріжжя (Сфера обслуговування)

Консультація гостей, касова відповідальність, вирішення конфліктних ситуацій, навчання офіціантів, контроль якості обслуговування, організація та контроль роботи працівників залу, контроль освіщення та інше.

Бренд-менеджер

з 04.2016 по 08.2018 (2 роки 4 місяці)
Beauty Prof, Дніпро (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

За період роботи у компанії двічі отримувала підвищення. Починала з роботи консультантом в магазині професійної косметики Beauty Prof , потім отримала пропозіцію очолювати Школу краси Beauty Prof (інвентарізація, обслуговування клієнтів, реклама підприємства, пошук співробітників, проведення співбесід, проведення та організація семінарів, робота з дебіторкою (з допомогою бухгалтера), робота в 1С та інше. Після цього отримала пропозицію роботи бренд-менеджером двох брендів італійського виробництва. Мала такі обов'язки: робота в СММ (вела Instagram двох сторінок брендів - мультемедійне та інформаційне наповнення, розробка акцій та конкурсів для привернення уваги потенційних фолловерів); організація семінарів, також навчання технологів бренду; написання рекламного плану; написання плану лояльності для клієнтів; моніторинг ринку конкурентів; залучення нових дистриб'юторів; проведення переговорів з постачальниками; провдення та організація виставок (Дніпро, Київ, Харьків, Львів).

Освіта

ЗНУ

Видавнича справа та редагування, Запоріжжя
Вища, з 2014 по 2019 (4 роки 9 місяців)

Знання і навички

MS Excel MS Word MS PowerPoint R-Keeper Бітрікс24

Знання мов

  • Англійська — середній
  • Турецька — початковий

Додаткова інформація

Сімейний стан: неодружена, дітей немає.
Наполеглива, тактовна, креативна, відповідальна, емоційно стійка, комунікабельна, дружелюбна та лояльна, відкрита до нового досвіду, швидко вчуся.
Хобі: перегляд авторського кіно в оригіналі, make-up, розробка власних beauty-рецептів, музика.
КОРОТКЕ ФОРМУЛЮВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ПРИНАЛЕЖНОСТІ І ДОСВІДУ:
Існує можливість обіймати адміністративну посаду, пов'язану з набуттям нового досвіду, використанням і розвитком вже наявних знань і навичок. Заохочується подальше кар'єрне і особистісне зростання під час розвитку компанії-роботодавця.
Підтримуються завдання, повязанні із відрядженями, участю у професійних тренінгах, майстер-класах, курсах.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: