Елена

Начальник відділу забезпечення та договірної роботи АГУ, 30 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
38 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Начальник відділу забезпечення та договірної роботи АГУ

з 06.2023 по 11.2023 (5 місяців)
АТ «БАНК ФОРВАРД», Київ (Фінанси, банки, страхування)

Основні обов’язки:
-організація проведення тендерів/конкурсів на постачання товарів та послуг господарського призначення;
-укладання, супроводження та контроль виконання договорів постачання товарів та послуг;
-забезпечення підрозділів банку необхідним обладнанням (меблі, касова техніка, сейфи, т.д.);
-контроль здійснення оплат за товари та послуги;
-укладання, супроводження та контроль оплат по договорам оренди офісних та складських приміщень банку;
-складання та контроль виконання бюджету Адміністративно–господарського управління, оптимізація витрат;
-взаємодія та координація роботи з іншими структурними підрозділами Банку з питань забезпечення та операційного обліку товарно-матеріальних цінностей.

Головний фахівець адміністративно - господарського управління

з 08.2013 по 06.2023 (9 років 10 місяців)
АТ «Банк Форвард» (ex. Банк «Руский Стандарт»), Київ (Фінанси, банки, страхування)

- організація проведення тендерів/конкурсів з придбання товарно-матеріальних цінностей (ТМЦ);
- підготовка, узгодження укладення договорів купівлі-продажу ТМЦ, виконання робіт/надання послуг (в тому числі роботи/послуги з виробництва та постачання меблів, постачання канцелярський і господарських товарів, тощо);
- організація контролю договірної роботи з зовнішніми контрагентами;
- отримання платіжних документів для оплати за оренду приміщень, комунальні послуги, ремонтні роботи, послуги зв'язку, канцелярію, прибирання приміщень, вивезення сміття, послуги перевезення та вантажників, послуги таксі тощо від постачальників товарів/послуг або ініціаторів закупівлі;
- перевірка наявності бюджету на ті чи інші види товарів або послуг.
- забезпечення планування та ефективного використання бюджету Банку на закупівлю ТМЦ;
- робота в платіжній системі Банку;
- контроль за дотриманням термінів оплати згідно договорів оренди;
- взаємодія і координація роботи з іншими структурними підрозділами Банку з питань матеріального забезпечення та обліку ТМЦ;
- підготовка звітних документів на вимогу керівництва Банку; - виконання інших доручень керівництва в частині, що стосується діяльності підрозділу;
- виявлення операційних ризиків і своєчасне повідомлення сектора операційних ризиків Управління комплаєнс-контролю.

Бухгалтер

з 12.2012 по 08.2013 (8 місяців)
ДП завод «Генератор», Київ (Державні організації)

-внесення даних первинної документації в програму 1С:
-обробка первинних документів (рахунки, рахунки-фактури, накладні, договори, акти);
-складання податкової звітності;
-робота з покупцями і постачальниками.

Провідний фахівець адміністративно - господарського відділу

з 09.2007 по 11.2012 (5 років 2 місяці)
ТОВ «ПРОСТОФІНАНС» (Societe Generale Group), Київ (Фінанси, банки, страхування)

Закупівля основних засобів, витратних матеріалів та послуг.
- Контроль використання об'єктів нерухомості та інших основних засобів компанії, виконання їх своєчасного ремонту.
- Господарське обслуговування компанії та її регіональних підрозділів.
- Взаємодія з постачальниками товарів і послуг.
- Організація для співробітників компанії відряджень по Україні та за кордон.
- Проведення щорічної інвентаризації основних засобів компанії.
- Контроль використання корпоративного автотранспорту працівниками компанії.
- Забезпечення і контроль взаємодії регіональних відділень і центрального офісу.
- Виконання інших завдань, пов'язаних із забезпеченням господарської діяльності компанії.

Економіст відділення

з 07.2006 по 09.2007 (1 рік 2 місяці)
АБ «ДІАМАНТ», Київ (Фінанси, банки, страхування)

Обслуговування юридичних та фізичних осіб.
Пошук і залучення нових клієнтів.
Відкриття депозитів, кредитів і рахунків для фізичних та юридичних осіб.
Оформлення та обслуговування платіжних карт, інкасація.
Здійснення валютообмінних операцій.
Прийом платежів від населення.
Формування касових документів, ведення касової книги.
Робота зі старими купюрами.

Касир

з 04.2005 по 07.2006 (1 рік 3 місяці)
АБ «ВАБАНК», Київ (Фінанси, банки, страхування)

Обслуговування клієнтів через POS- термінал.
Формування касових документів, інкасація.
Реалізація пам'ятних монет.
Здійснення валютообмінних операцій.
Прийом платежів від населення.

Касир - контролер

з 09.2004 по 04.2005 (7 місяців)
АБ «ОЩАДБАНК», Київ (Фінанси, банки, страхування)

Прийом та видача грошових коштів, інкасація.
Прийом платежів від населення.
Відкриття депозитів і рахунків для фізичних осіб.
Обслуговування і виплата пенсій.
Здійснення валютообмінних операцій.

Освіта

Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут»

Економіка підприємства, Київ
Вища, з 2004 по 2008 (3 роки 10 місяців)

Знання і навички

  • MS Office
  • MS Outlook

Додаткова інформація

Вмію швидко орієнтуватися в ситуації, що склалася і адаптуватися до нових умов праці, поважаю відповідальне ставлення до роботи, ініціативність і самостійність у прийнятті рішень, віддаю перевагу системному підходу до вирішення поставлених завдань, не відчуваю складнощів у налагодженні комунікації з новими людьми.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: