• PRO

Сергій

Аналітик, 40 000 грн

Розглядає посади:
Аналітик, Економіст, Фінансовий аналітик, Бізнес-аналітик
Вид зайнятості:
неповна
Вік:
33 роки
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Економіст

з 07.2024 по 04.2025 (9 місяців)
ТОВ "Арітейл", Київ (Роздрібна торгівля)

Основні обов’язки:

- Аналіз та структурування даних для прийняття обґрунтованих рішень.
- Фінансове планування: участь у плануванні та розрахунках стратегічних цілей компанії.
- Аналіз виконання прогнозів та введення коригувальних заходів.
- Автоматизація звітності: розробка нової моделі даних, оптимізація їх та створення ефективних звітів.
- Розробка технічних завдань: написання технічних завдання для автоматизації звітності.
- Нарахування бонусів постачальникам

Спеціаліст відділу закупівель у відчизняних постачальників

з 10.2023 по 03.2024 (5 місяців)
СП Оптіма-Фарм, ЛТД, Київ (Хімічна промисловість, фармацевтика)

Основним функціоналом було:
- Аналітика залишків продукції на філіалах, та прогноз продажів;
- Формування замовлень постачальнику з урахуванням всіх потреб і умов співпраці(мінімальна кількісь замовлень, кратність, замовлення на відповілну суму), сезонність;
- Аналіз ринку для підбору найкращого варіанту товару(ціна, обєм, термін відвантаження) по запитам від покупців(від торгового відділу) для замовлення та відвантаженю клієнту;
- Врегулювання всіх питань з постачальником:
1.Перевірка супровдіної документації(РН, ТТН, сектифікати, відповідність замовленню по кількості і сумам)
2.Контроль актуальності дозвільної документації(сертифікати, висновки СЕС і тд)
3.Супровід в підписанні початкових договорів та перепідписання дійсних, або термін дії яких закінчується
4. Актуалізація та розширення асортименту постачальників(виведення не рентабельних та застарілих позицій, ініціювання ведення та відвантаження новинок)

Заступник керуючого магазином

з 05.2023 по 09.2023 (4 місяці)
Varus, Киев (Роздрібна торгівля)

До моїх обов'язків входило:
- ведення внутрішньої документації даркстору(журнали, документи по товарообігу, реєстри);
- контроль бухгалтерських документів;
- керування роботою підлеглими, по функціоналу та поставленим задачам;
- введеня аналітики асортименту товару;
- налаштування робочої системи(програма в якій здійснюються всі операції по товарообігу);

Товарознавець

з 03.2022 по 05.2023 (1 рік 2 місяці)
Новус, Київ (Роздрібна торгівля)

До моїх обов'язків входило:
- контроль виробничих процесів магазину(м'ясний цех, пекарня, кулінарія);
- контроль виробничих запасів;
- замовлення та контроль залишків продукції фреш групи;
- проведення інвентаризацій(часткових та повного перерахунку ТП);
- контроль роботи співробітників(поставлення задач та прийняття результату виконаної роботи);
- Контроль та оформлення ТП згідно стандартів маркетингового відділу та вищого керівництва(сезонні зони, розпродажі, акційні зони);
- брав участь у розвитку внутрішніх систем;
- формував звіти по показникам магазину та регіону;
- контролював роботу сміжних відділів(склад - прийомка товару, каси - коректніть реалізованих артикулів).

Оператор "Відділ розвитку"

з 03.2021 по 03.2022 (1 рік)
Новус, Київ (Роздрібна торгівля)

До моїх обов'язків входило:
- налаштування систем документо- та товарообігу;
- навчання працівників та керівників ТП роботі з програмою СМ+(внутрішня система товаро- та документообігу);
- вирішення поточних проблем, як системних так і організаційних;
- створення нових та вдосконалення діючих стандартів роботи в мережі;
- організація та налаштування роботи на ТП з проблемними показниками(стандартами)
- брав участь у оптимізації робочих процесів, для більш корректного документообороту між ТП та офісом(категорійні менеджери, відділ закупівель, головні технологи);
- відкриття 35 нових ТП(з 0);
- підтримка вже робочих магазинів.

Оператор ПК

з 09.2020 по 03.2021 (6 місяців)
ТОВ "Novus", Київ (Роздрібна торгівля)

До моїх обов'язків входило:
- Внесення даних про товар з первинних документів (видаткові накладні, накладні внутрішнього переміщення, акти списання і т.д.) в облікову систему магазину;
- Створення документів на внутрішнє переміщення, контроль виконання цих переміщень між магазином та складом \ виробництвом, іншими магазинами;
- Контроль залишків ТМЦ на складах в базі електронного обліку і їх відповідності фактичних залишків;
- Участь в переобліку і інвентарізації.
- Збір та обробка аналітичних данних по товарообігу товарів та ТМЦ;
- Аналітика руху торгових запасів та створення звітності по результативності.

Кладовщик

з 05.2019 по 02.2020 (9 місяців)
Bedrenka, Любін (Роздрібна торгівля)

До моїх обов'язків входило:
-збір товару по накладним;
-розміщення товару на складі;
-прийом-відправка товару.

Спеціаліст адміністративно-господарчого відділу

з 03.2017 по 03.2019 (2 роки)
СП Оптіма-Фарм, ЛТД, Київ (Хімічна промисловість, фармацевтика)

До моїх обов'язків входило:
- весь документооборот відділу, а саме:
1) оформлення, затвердження(в юридичному відділі та підпис у
директора) та підписання у контрагентів;
2) всі рахунки зв'язані з роботою відділу(все окрім товару);
3) всі супровідні документи по поставкам ТМЦ та ОС(видаткові накладні, транспортні листи, акти виконаних робіт);
- розрахунки норм та їх коригування;
- оформлення замовлень та контроль їх виконання(термінові та
щомісячні);
- участь у всіх інвентарізаціях;
- керування роботою підлеглих (зав. госп та 3 кладовщика);
- документальне супроводження внутрішніх переміщень, ТМЦ та ОС(міжфіліальне), та контроль фактичного отримання.

Освіта

Київський національній університет технологій та дизайну

Економіка підприємства, Київ
Вища, з 2011 по 2015 (3 роки 9 місяців)

Отримав кваліфікацію: Магістр з економіки підприємства

Здобув знання та навички в Бухгалтерії, економічних розрахунках та документообороті

Додаткова освіта та сертифікати

IT Education Academy, курс: MS Office Excel 2013

2018 р., 1 місяць

Знання і навички

  • MS Excel
  • Користувач ПК
  • MS Office
  • Клієнт-Банк
  • 1С:Бухгалтерія
  • 1С:Підприємство
  • Бухгалтерський облік
  • Банківська справа
  • Поштовий клієнт
  • Веб-браузери
  • Viber
  • Telegram
  • Directum
  • Уміння аналізувати
  • Управлінські навички
  • СМ+
  • MS Power BI
  • Power Query
  • Tableau
  • Адаптивність
  • Працьовитість
  • Power Pivot
  • Google Sheets
  • Користувач BAS
  • Планування бюджету

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Англійська — середній

Додаткова інформація

Додаткові навички:
- Націлений на результат;
- Швидко адаптуюсь до нових умов праці
- Стратегічне мислення( вмію корректно організувати роботу для досягнення високих результатів).

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: