Резюме від 24 квітня 2024 PRO

Сергій

Аналітик, 25 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
32 роки
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Спеціаліст відділу закупівель у відчизняних постачальників

з 10.2023 по 03.2024 (5 місяців)
СП Оптіма-Фарм, ЛТД, Київ (Хімічна промисловість, фармацевтика)

Основним функціоналом було:
- Аналітика залишків продукції на філіалах, та прогноз продажів;
- Формування замовлень постачальнику з урахуванням всіх потреб і умов співпраці(мінімальна кількісь замовлень, кратність, замовлення на відповілну суму), сезонність;
- Аналіз ринку для підбору найкращого варіанту товару(ціна, обєм, термін відвантаження) по запитам від покупців(від торгового відділу) для замовлення та відвантаженю клієнту;
- Врегулювання всіх питань з постачальником:
1.Перевірка супровдіної документації(РН, ТТН, сектифікати, відповідність замовленню по кількості і сумам)
2.Контроль актуальності дозвільної документації(сертифікати, висновки СЕС і тд)
3.Супровід в підписанні початкових договорів та перепідписання дійсних, або термін дії яких закінчується
4. Актуалізація та розширення асортименту постачальників(виведення не пкнтабельних та застарілих позицій та ініціювання ведення та відвантаження новинок)

Заступник керуючого магазином

з 05.2023 по 09.2023 (4 місяці)
Varus, Киев (Роздрібна торгівля)

До моїх обов'язків входило:
- ведення внутрішньої документації даркстору(журнали, документи по товарообігу, реєстри);
- контроль бухгалтерських документів;
- керування роботою підлеглими, по функціоналу та поставленим задачам;
- введеня аналітики асортименту товару;
- налаштування робочої системи(програма в якій здійснюються всі операції по товарообігу);

Товарознавець

з 03.2022 по 05.2023 (1 рік 2 місяці)
Новус, Київ (Роздрібна торгівля)

До моїх обов'язків входило:
- контроль виробничих процесів магазину(м'ясний цех, пекарня, кулінарія);
- контроль виробничих запасів;
- замовлення та контроль залишків продукції фреш групи;
- проведення інвентаризацій(часткових та повного перерахунку ТП);
- контроль роботи співробітників(поставлення задач та прийняття результату виконаної роботи);
- Контроль та оформлення ТП згідно стандартів маркетингового відділу та вищого керівництва(сезонні зони, розпродажі, акційні зони);
- беру участь у розвитку внутрішніх систем;
- формую звіти по показникам магазину та регіону;
- контролюю роботу сміжних відділів(склад - прийомка товару, каси - коректніть реалізованих артикулів).

Оператор "Відділ розвитку"

з 03.2021 по 03.2022 (1 рік)
Новус, Київ (Роздрібна торгівля)

До моїх обов'язків входило:
- налаштування систем документо- та товарообігу;
- навчання працівників та керівників ТП роботі з програмою СМ+(внутрішня система товаро- та документообігу);
- вирішення поточних проблем, як системних так і організаційних;
- створення нових та вдосконалення діючих стандартів роботи в мережі;
- організація та налаштування роботи на ТП з проблемними показниками(стандартами)
- брав участь у оптимізації робочих процесів, для більш корректного документообороту між ТП та офісом(категорійні менеджери, відділ закупівель, головні технологи);
- відкриття 35 нових ТП(з 0);
- підтримка вже робочих магазинів.

Оператор ПК

з 09.2020 по 03.2021 (6 місяців)
ТОВ "Novus", Київ (Роздрібна торгівля)

До моїх обов'язків входило:
- Внесення даних про товар з первинних документів (видаткові накладні, накладні внутрішнього переміщення, акти списання і т.д.) в облікову систему магазину;
- Створення документів на внутрішнє переміщення, контроль виконання цих переміщень між магазином та складом \ виробництвом, іншими магазинами;
- Контроль залишків ТМЦ на складах в базі електронного обліку і їх відповідності фактичних залишків;
- Участь в переобліку і інвентарізації.
- Збір та обробка аналітичних данних по товарообігу товарів та ТМЦ;
- Аналітика руху торгових запасів та створення звітності по результативності.

Кладовщик

з 05.2019 по 02.2020 (9 місяців)
Bedrenka, Любін (Роздрібна торгівля)

До моїх обов'язків входило:
-збір товару по накладним;
-розміщення товару на складі;
-прийом-відправка товару.

Спеціаліст адміністративно-господарчого відділу

з 03.2017 по 03.2019 (2 роки)
СП Оптіма-Фарм, ЛТД, Київ (Хімічна промисловість, фармацевтика)

До моїх обов'язків входило:
- весь документооборот відділу, а саме:
1) оформлення, затвердження(в юридичному відділі та підпис у
директора) та підписання у контрагентів;
2) всі рахунки зв'язані з роботою відділу(все окрім товару);
3) всі супровідні документи по поставкам ТМЦ та ОС(видаткові накладні, транспортні листи, акти виконаних робіт);
- розрахунки норм та їх коригування;
- оформлення замовлень та контроль їх виконання(термінові та
щомісячні);
- участь у всіх інвентарізаціях;
- керування роботою підлеглих (зав. госп та 3 кладовщика);
- документальне супроводження внутрішніх переміщень, ТМЦ та ОС(міжфіліальне), та контроль фактичного отримання.

Освіта

Київський національній університет технологій та дизайну

Економіка підприємства, Київ
Вища, з 2011 по 2015 (3 роки 9 місяців)

Отримав кваліфікацію: Магістр з економіки підприємства

Здобув знання та навички в Бухгалтерії, економічних розрахунках та документообороті

Додаткова освіта та сертифікати

IT Education Academy, курс: MS Office Excel 2013

2018 р., 1 місяць

Знання і навички

MS Excel Користувач ПК MS Office Клієнт-Банк 1С:Бухгалтерія 1С:Підприємство Бухгалтерський облік Банківська справа Поштовий клієнт Веб-браузери Viber Telegram Directum Уміння аналізувати Управлінські навички СМ+ MS Power BI Power Query

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно
  • Англійська — початковий

Додаткова інформація

Додаткові навички:
- Націлений на результат;
- Швидко начаюсь новому (як програмам, нововведенням по роботі з документами та особистим навичкам);
- Упорядковую всю свою діяльність по пріоритетам (терміни та
необхідність) та ергономічності (для постійних/періодичних
завдань);
- Відточений навик по організації документообігу, впровадженню нових стандартів;
- Вмію організовувати роботу у коллективі;
- Стратегічно мислю(вмію корректно організувати роботу для досягнення високих результатів).

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: