Резюме від 21 січня 2019

Анна

Продавець-консультант в автосалон

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
34 роки
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Адміністратор-диспетчер

з 08.2012 по 12.2013 (1 рік 4 місяці)
Тов «Автосаміт на Столичному», Киев (Продаж автомобілей Тойота)

Видання транзитних номерів, сервісних книжок та довідок-рахунок після перевірки факту надходження коштів на рахунок підприємства за реалізовані автомобілі.
6. Ведення електронної бази даних обліку руху автомобілів: отриманих, реалізованих, переданих, наявних на складі підприємства.
7. Під час відсутності виконання посадових обов’язків посади логіста, розмитнення та викуп автомобілів.
8. Надання клієнтам інформації щодо кредитування та страхування автомобілів.

Освіта

НПУ імені М.П. Драгоманова

Менеджер-экономіст, Киев
Вища, з 2007 по 2012 (4 роки 9 місяців)

Знання і навички

MS Excel MS Word Користувач Internet

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно
  • Німецька — середній

Додаткова інформація

Резюме
Наровіцька Анна Олегівна

м. Вижгород
E-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Тел.: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Дата народження: 01.10.1989р., 29 років
Сімейний стан: заміжня, є дитина 2015 р.н.
Ціль:
Отримання роботи в області менеджменту організацій, управління персоналом, робота з клієнтами.
Освіта:
2011 рр. - бакалавр (менеджмент організацій);
2011- 2012 рр. – навчання в магістратурі (менеджмент організацій і адміністрування) університету ім. М.П. Драгоманова.
Досвід роботи:
м. Київ ТОВ «Автосаміт на Столичному»
Грудень 2012 – грудень 2013
Посада: Адміністратор диспетчер.

Посадові обов’язки:
1. документаційний супровід процесу продажу автомобілів (оформлення, реєстрація документів та обробка інформаційних матеріалів у відповідності до стандартів документообігу відділу та норм чинного законодавства України).
2. Консультування клієнтів щодо переліку та призначення супровідних документів при оформленні купівлі-продажу автомобілів: документів для постановки автомобілів на облік (довідка-рахунок, акт прийому-здачі або вантажно-митна декларація, акт прийому-передачі автомобіля від Дистриб’ютора Дилеру, сертифікат відповідності, витяг з Дилерського договору), сервісної книжки та інструкції з експлуатації. Надання первинної консультації про порядок сервісного обслуговування.
3. Оформлення документів для продажу автомобілів та їх подальшої реєстрації, дотримуючись державних та внутрішніх стандартів документообігу, що регламентують продаж автомобілів.
4. Оформлення бланків суворої звітності (рахунки-фактури, приймально-видаткові акти), що засвідчують факти продажу автомобілів.
5. Видання транзитних номерів, сервісних книжок та довідок-рахунок після перевірки факту надходження коштів на рахунок підприємства за реалізовані автомобілі.
6. Ведення електронної бази даних обліку руху автомобілів: отриманих, реалізованих, переданих, наявних на складі підприємства.
7. Під час відсутності виконання посадових обов’язків посади логіста, розмитнення та викуп автомобілів.
8. Надання клієнтам інформації щодо кредитування та страхування автомобілів.
Серпень 2012 – грудень 2012
Посада: Адміністратор залу.
Посадові обов’язки:
1.Зустріч клієнтів, надання клієнту базової інформації про автомобіль.
2.Ведення постійного обліку відвідувань салону у вигляді щоденного звіту та іншу інформацію (данні) за потребою.
3.Контроль наявності інформації на стендах.
4.Своєчасне реагування на можливі нестандартні або конфліктні ситуації з клієнтами, прикладання зусиль для їх вирішення і терміново сповіщення керівництву про виникнення таких ситуацій.
5.Виконання окремих службових доручень свого безпосереднього керівника.
Знання і навики:
вмію вести переговори;
добре знаю діловий етикет.
Знання ПК: 1С, Excel, Word, Internet.
Знання іноземних мов:
українська, російська – вільно;
німецька – середній рівень.
Особисті якості:
вміння працювати з великою кількістю інформації, цілеспрямованість, вміння завершувати почату роботу до кінця, пунктуальність, чесність, порядність, добросовісність, комунікабельність, не конфліктність, активність.
Додаткова інформація:
воджу автомобіль; стаж водіння – 10 років;
не маю шкідливих звичок; хоббі – спорт, читання.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: