Резюме від 5 лютого 2020

Юлія

Менеджер з продажу, діловод

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
34 роки
Місто:
Сміла

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Додаткова інформація

П.І. по б.: Юлія Вікторівна Градінович
Дата народження:30 жовтня 1989 р.
Сімейний стан: одружена
Телефон: моб. [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
E-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Освіта:
2006-2008 рр. – Смілянська філія Східноєвропейського університету економіки і менеджменту, спеціальність: «Діловодство», кваліфікація: секретар, діловод-референт.
2009-2011 рр. – Східноєвропейський університет економіки і менеджменту, спеціальність: «Документознавство та інформаційна діяльність», кваліфікація: «Бакалавр з документознавства та інформаційної діяльності»
Досвід роботи:
2008-2010 – Смілянська філія Східноєвропейського університету економіки і менеджменту, старший інспектор з навчально-методичної роботи
Службові обов’язки:
• Ведення діловодства філії, здійснення контролю вхідної та вихідної документації.
• Отримування, реєстрування та проведення обліку контрольних робіт студентів.
• Складання розкладу занять, врахування змін в ньому та доведення їх до відому викладачів.
• Забезпечення зберігання всіх документів філії, виконання
організаційно-технічних вимог, ліквідації у встановленому порядку документів, термін зберігання яких закінчився.
• Робота з оргтехнікою
• Складання службової та організаційно-розпорядчої документації
• Оформлення відрядження
• Прийом та розподіл телефонних дзвінків
• Забезпечення приємної та комфортної робочої атмосфери.
2010-2011 – ТОВ «Меблі «ЛІВС» менеджер з продажу м’яких меблів
(робота з клієнтами, VIP клієнтами)
Службові обов’язки:
• Опрацювання плану виробництва
• Отримування та оформлення замовлень клієнтів;
• Введення переговорів з клієнтами;
• Залучення нових клієнтів;
• Робота з оргтехнікою
• Прийом телефонних дзвінків
• Оформлення посвідчень про відрядження водіїв;
Серпень 2012р. - Червень 2013р. - ТОВ "Сміла Енергоінвест", заст.нач.відділу збуту та ТІ по роботі з фіз.особами.
Службові обовязки:
• Звітність по роботі з фізичними особами;
• Зведення банку по закінченню розрахункового місяця;
• Прийом громадян;
• Контроль роботи абонентського відділу та контролерів по роботі з фіз.особами;
• Внесення змін до програмного забезпечення та контроль за їх виконанням;
Серпень 2013р – Грудень 2013р. – ТОВ «Сміла Енергоінвест», менеджер з постачання, в.о. начальника відділу матеріального забезпеення.
Службові обов’язки:
• Прийом, реєстрація та контроль замовлень організації;
• Аналіз, моніторинг ринку збуту та постачальників;
• Замовлення матеріалів у постачальників;
• Контроль оплати замовлення;
• Контроль поставки замовлених матеріалів на базу організації;
• Подача звітності про роботу «Відділу матеріального забезпечення».
2014р - 2015р - Магазин "Трактордеталь"(ФОП Крот З.М.), оператор ПК-касир
• Ведення бухгалтерської документації
• Прийом коштів
• Робота з касовим апаратом
• Прийом телефонних дзвінків
• Звітність по закінченню розрахунковог місяця.
2015р.- 2017р. – Меблева фабрика «Акварель» (ФОП Якунін О.С.), менеджер відділу збуту
Службові обов’язки:
• Отримування та оформлення замовлень клієнтів;
• Введення переговорів з клієнтами;
• Залучення нових клієнтів;
• Робота з оргтехнікою
• Прийом телефонних дзвінків
2017р. – Вересень 2018р - Меблева фабрика «Акварель» (ФОП Якунін О.С.), начальник відділу збуту.
Службові обов’язки:
• Введення переговорів з клієнтами;
• Контроль виконання плану продажу
• Контроль дебіторської заборгованості
• Контроль виконання замовлень
• Урегулювання конфліктних ситуацій
Вересень 2018р – Жовтень 2019р- Меблева фабрика «Акварель» (ФОП Якунін О.С.), начальник виробництва.
Службові обов’язки:
• Опрацювання плану виробництва
• Контроль виконання плану виробництва
• Щомісячна звітність за виконану роботу
• Контроль виконання роботи дільниць виробництва
• Контроль замовлення і використання матеріалу
• Написання норм витрат матеріалів для кожного виробу.
Знання та навички:
• мови: українська, російська – вільно
• знання комп’ютера:1С, Word, Ехсеl, Access, Оutlооk Ехрress, Internet і т.д.

Додаткові дані:
Вміння організовувати та планувати роботу, оперативність, гарна пам’ять, комунікабельність, відповідальність, легко навчаюсь новому, прагнення до професійного та особистого росту.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: