Резюме від 26 вересня 2022 PRO

Людмила

Бухгалтер

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
48 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон, ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Бухгалтер

з 02.2019 по нині (5 років 3 місяці)
ВЕДУ ПРЕСКУЛ ТОВ, Київ (Освіта, наука)

Кадровий облік:
Ведення кадрового діловодства (близько 50 чол.): прийняття, переведення, переміщення, відпустки, звільнення, листки непрацездатності, довідки з місця роботи і т.п.
Формування та ведення особових справ працівників.
Облік трудових книжок.
Нарахування зарплати, відпусток та лікарняних.
Оформлення та ведення договорів цивільно-правового характеру.
Бухгалтерський облік:
Ведення бух обліку в 1с (8.3)
Систематичне і послідовне відображення всіх господарських операцій у міру їх здійснення;
Відображення на рахунках бухгалтерського обліку всіх господарських операцій;
Виписка рахунків, актів вионаних робіт, видаткових накладних;
Облік ТМЦ, ОС.
Ведення розрахунків з постачальниками та покупцями;
Ведення платежів в системі клієнт-банк;
Податковий облік:
Реєстрація податкових зобовязань та формування податкового кредиту
Декларація ПДВ
1-ДФ
Управлінський облік:
Ведення готівкових розрахунків в Ексель на гугл диску;

Бухгалтер

з 12.2013 по 09.2018 (4 роки 9 місяців)
ТОВ "РОЯЛ КЛІМАТ", Київ (Імпорт товарів для тепло водопостачання.)

Ведення бухгалтерського, податкового та управлінського обліку. Програми для ведення обліку: 1С 8.3 Бухгалтерія, Медок, Microsoft Excel.

Освіта

Профільні курси за спеціальністю "Бухгалтер"

Київ
Середня спеціальна, з 2012 по 2012 (менш ніж 1 рік)

Знання і навички

MS Excel M.E.Doc Користувач Internet 1С:Бухгалтерія Бухгалтерський облік 1С УТП Інтернет-банкінг

Додаткова інформація

Бобраніцька Людмила Анатоліївна, моб.тел.[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Резюме: Головний бухгалтер, замголовного бухгалтера, бухгалтер
Зарплата: –
Пол: жінка
Вік: 43 роки
Освіта: середня спеціальна
Досвід роботи: 5+ років
Графік роботи: повна , неповна зайнятість

Вересень 2018
Листопад 2013
ТОВ «РОЯЛ КЛІМАТ», ( Tiemme Raccorderie S.p.a, Італія. Імпорт товарів для тепло, водопостачання)
Посада: бухгалтер
Обовязки:
-Облік імпортних операцій із закупівлі, постачання, зберігання, транспортування та реалізації товарів
-Внесення первинних документів в систему 1С ( ГТД, видаткові, податкові накладні, накладні на повернення)
-Нарахування зарплати
-Звітність : ЄСВ, 1ДФ, декларація ПДВ, Баланс, Прибуток
-Облік складу (переміщення між складами, інвентаризація)
-Банківські операції (Інтернет Банкінг, купівля валюти, зарплатний проект, оплати)
-Ведення ФО-П 2,3 група

Жовтень 2013
Червень 2012
ТОВ «Гардінія Хоум Декор Україна»,( GARDINIA Home Decor GmbH, Німеччина. Імпорт товарів для декору вікон)
Посада: бухгалтер
Обовязки:

-Облік первинних документів по готівковим та безготівковим операціям
-Дебіторська та кредиторська заборгованість
-Облік ОЗ, НМА, МШП, ТМЦ
-Інтернет Банкінг
-Кадровий облік, нарахування зарплати

Грудень 2012
Квітень 2011
ТОВ «Парк Інвест» (роздрібна торгівля товарів для побуту)
Посада: Касир
Обовязки:

-Облік грошових коштів
-Оформлення первинних касових документів: прибуткові та видаткові касові ордери
-Проведення розрахункових операцій через РРО, ведення книги обліку розрахункових операцій та складання звітів про використання РРО.


Лютий 2011
Грудень 1996
ФО-П, Книжкова торгівля
Посада: Товарознавець
Обовязки:
-Організація раціонального товаропостачання торгових об'єктів, планування транзитного завезення товарів у роздрібну мережу, вивчення постачальників товарів і найбільш раціональних форм господарських та комерційних зв'язків з ними
-Контроль за наявністю матеріальних ресурсів і товарів на складах.
-Контроль додержання вимог щодо збереження якості товарів (додержання принципів товарного сусідства, санітарних правил, норм складування і вимог протипожежного захисту) та торгівлі ними.
-Перевірка наявності товарно-транспортних накладних, рахунків-фактур, сертифікату відповідності державній системі сертифікації та відповідність якості товарів чинним стандартам та технічним вимогам.
-Перевірка наявності маркових штрих кодів на прийнятих до реалізації товарах, у разі їх відсутності – маркування внутрішніми штриховими кодами.
-Здійснення оперативного обліку надходження і реалізації товарно-матеріальних цінностей, контроль своєчасності відвантаження товарів за договорами постановок, зворотної тари.
-Оформлення актів претензій та іншу документацію товарно-матеріальних цінностей.
-Участь у проведенні інвентаризації товарно-матеріальних цінностей.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: