Резюме від 1 травня 2024 PRO

Інна

Економіст, 15 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
53 роки
Місто:
Одеса

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Начальник планово-виробничого відділу

з 04.2017 по 05.2018 (1 рік 1 місяць)
Одеське протезно ортопедичне підприемство, Одеса (Виробництво протезно ортопедичних виробів)

Розрахунок собівартості продкуції. Доведення планових показників та фактичне виконання ціх показників. Статистична звітність, звітність за внутрішнімі стандартами. Складання калькуляцій на вироби. та інше.

Бухгалтер - обліковець

з 03.2016 по 01.2017 (10 місяців)
ТОВ "ПРИНТ ПИ", Одеса (Готельно-ресторанний бізнес)

Обробка первинної документації, авансові звіти, робота з договорами та контрактами,прихід - витрати ТМЦ,звірка взаєморозрахунків з постачальниками

Начальник відділу, заступник начальника відділу

з 03.1993 по 05.2013 (20 років 2 місяці)
Одеська областна фіскальна служба, Одеса (Державні організації)

Досвід ревізійної роботи, знання податкового законодавства та законодавства ЗЕД. Придбано досвід роботи с людьми (з дотриманням этики ділового спілкування). Досвід роботи з великими обсягами інформації та великими обсягами даних.

Секретар - друкарка керівника

з 10.1988 по 03.1993 (4 роки 5 місяців)
СРБУ " ОДЕСЛІФТ", Одеса (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

Приймання вхідних-вихідних дзвінків, вхідна – вихідна почта (діловодство та контроль виконання, підготовка до проведення селекторних нарад).

Освіта

Одеській державний економічний університет

Факультет економіки, спеціальність - бух. облік, контроль та аналіз господарської діяльності, Одеса
Вища, з 1989 по 1994 (4 роки 8 місяців)

Вечірня форма освіти

Додаткова освіта та сертифікати

Професійне навчання за направленням «Бухгалтерскій та податковий облік з використанням ПЭОМ и ППП 1С - бухг

2014, 6 місяців

Знання і навички

MS Excel MS Word MS Office Користувач Internet Email Зведені таблиці

Знання мов

  • Російська — вільно
  • Англійська — початковий
  • Українська — вільно

Додаткова інформація

Маю навички адміністративної роботи. Досвід організаціх людей для виконання поставлених завдань. Навички раціональної організації обліку та звітності. Навички проведення аналіза фінансово-економічного стану підприємства.

Особисті якості: уважність; акуратність; видповідальність; ініціативність; товариськість; комунікабельність; аналітичне мишлення, цілеспрямованість, наполеглевість та прагнення до професійного зросту.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: