Резюме від 25 травня 2020 PRO

Олена

HR assistant, 20 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
44 роки
Місто проживання:
Київ
Готовий працювати:
Дистанційно, Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

HR assistant

з 10.2019 по 01.2020 (3 місяці)
Polytech Company, Київ (IT outsourcing, outstaffing)

- підбір персоналу до структурних підрозділів компанії
- розміщення вакансії на сайтах, робота з сайтами пошуку персоналу
- проведення первинних співбесід з кандидатами
- супроводження процесу проходження адаптації
- координація між співробітниками компанії та страховою компанією
- організаційна підготовка та адміністрування процесу навчання для студентів ВУЗів з подальшим працевлаштуванням кращих учнів
- формування групп для навчання
- комунікація під час навчання з учасниками, викладачами та іншими зацікавленими сторонами

Старший адміністратор клініки

з 03.2017 по 01.2018 (10 місяців)
ТОВ Еврика Медикал Фаундейшн, Київ (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

- контроль за реєстрацією пацієнтів та оплатою наданих послуг
- контроль та координація роботи адміністраторів між собою та з іншими підрозділами
- контроль за виконанням працівниками вказівок керівництва центру
- взаємодія зі страховими компаніями стосовно обслуговування їх клієнтів
- контроль якості обслуговування пацієнтів та вживання заходів для вирішення конфліктів, що виникають при обслуговуванні пацієнтів
- забезпечення роботи з ефективного і культурного обслуговування відвідувачів, створення для них комфортних умов
- ведення документації та звітності
- пошук та підбір нового персоналу, навчання та контроль за виконанням обов`язків

Менеджер візового відділу

з 10.2016 по 11.2016 (1 місяць)
ТОВ Саквояж (Хеппі Вакейшн), Київ (Туризм)

- консультування клієнтів з усіх питань оформлення віз
- запис туристів на подачу документів до Консульств / Візових Центрів
- підготовка повного пакету документів для подачі до Консульств / Візових Центрів
- подача / отримання документів у Консульствах / Візових Центрах
- супровід туристів при подачі документів у Консульствах / Візових Центрах

Менеджер візового відділу

з 06.2016 по 09.2016 (3 місяці)
Obriy American Express Global Business Travel, Київ (Туризм)

- консультування клієнтів з усіх питань оформлення віз
- запис туристів на подачу документів до Консульств / Візових Центрів
- підготовка повного пакету документів для подачі до Консульств / Візових Центрів
- виписка страхових полісів

Менеджер візового відділу

з 12.2012 по 03.2016 (3 роки 3 місяці)
Evolution Voyages ( Французька компанія-туроператор за направленнями: Франція, Італія, Швейцарія, Бенілюкс ), Київ (Туризм)

- консультування клієнтів з усіх питань оформлення віз
- запис туристів на подачу документів до Консульств / Візових Центрів
- підготовка повного пакету документів для подачі до Консульств / Візових Центрів
- подача / отримання документів у Консульствах / Візових Центрах
- супровід туристів при подачі документів у Консульствах / Візових Центрах
- виписка страхових полісів

Головний спеціаліст відділу продажу об’єктів єдиних майнових комплексів

з 10.2007 по 11.2012 (5 років 1 місяць)
Фонд державного майна України, Київ (Державні організації)

- підготовка об'єктів до приватизації
- визначення переліків об'єктів, що підлягають приватизації
- опублікування переліку об'єктів, що підлягають приватизації

Освіта

Київський національний університет імені Тараса Шевченка

Спеціальність – правознавство, кваліфікація – юрист, Київ
Вища, з 2008 по 2011 (2 роки 9 місяців)

Київський національний лінгвістичний університет

Спеціальність – мова та література (німецька), кваліфікація – філолог, Київ
Вища, з 1997 по 2003 (5 років 9 місяців)

Додаткова освіта та сертифікати

Інститут інноваційної освіти КНУБА, кадровий менеджмент

2018

Університет економіки та права «Крок», фахівець кадрової служби

2007

Товариство Данте Аліґ’єрі, італійська мова

2000-2002

Німецький культурний центр Goethe-Institut Kiev, німецька мова

1997-2003

Додаткова інформація

Додатковий досвід роботи:

- 06.2006 – 11.2006 - головний спеціаліст відділу бухгалтерського обліку та звітності, Держкомзем України, Державна інспекція з контролю за використанням і охороною земель, м. Київ
- 04.2004 – 08.2004 - секретар-референт, ТОВ «Альфа-Інвест» (будівельна компанія), м. Київ
- 07.2003 – 03.2004 – менеджер з туризму, ТОВ «Тревел-Груп» (туристична компанія), м. Київ
- 01.1998 – 07.2003 – організація благодійних поїздок дітей-сиріт до Італії, оформлення документів та супровід дітей під час поїздок, Міжнародний благодійний фонд «Центр співробітництва «Універсо», м. Київ

Професійні навички:
- досвід роботи старшим адміністратором
- знання нормативних документів, а також основи етики, психології і культури обслуговування клієнтів
- високий рівень комунікативних навичок
- досвід роботи зі страховими компаніями стосовно обслуговування їх клієнтів
- ведення документації та звітності
- вміння вирішувати конфліктні ситуації
- навик ведення переговорів та ділової переписки

Додаткові навички та вміння:
- вільне володіння ПК: Microsoft Office, CRM, 1C, EMR, Internet, спільна розробка з системним адміністратором програми CRM для клініки
- водійські права категорії «B», стаж водія 15 років
- українська, російська – вільно, італійська, німецька – середній, англійська - базовий

Особисті якості:
- Активна життєва позиція,
- свідоме ставлення до поставлених обов’язків та завдань,
- в роботі направленість на результат,
- легко підтримую розмову з клієнтами та колегами,
- прагну навчатися та здобувати нові знання та навички

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

HR-менеджер
Київ

Рекрутер
30000 грн, Київ

HR-менеджер
Інші країни, Дистанційно

HR-менеджер
25000 грн, Дистанційно

Рекрутер, HR-менеджер
Київ

HR-менеджер
Одеса, Дистанційно

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: