Резюме від 8 грудня 2021

Галина

Економіст, менеджер ЗЕД, фінансист

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
42 роки
Місто проживання:
Луцьк
Готовий працювати:
Київ, Луцьк

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Додаткова інформація

РЕЗЮМЕ
Ім‘я, по батькові, прізвище: Запотоцька Галина Ігорівна
Дата й місце народження: 23 березня 1982 року, м. Луцьк, Волинської області.
Телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Навчання:
1999—2001 рр. — Волинський державний університет, спеціальність “Психологія”.
2001—2005 рр. — ТАНГ, Тернопільський національний економічний університет, спеціальність “Фінанси”, освітньо-кваліфікаційний рівень — спе­ціаліст.
Досвід роботи:
вересень 2020 - і на даний момент АТ “Банк інвестицій та заощаджень”, посада – Заступник начальника з операційної роботи
Основні обов’язки:
1. Організація роботи працівників відділення щодо залучення клієнтів, контроль за проведенням операцій працівниками, якістю обслуговування, правильного оформлення документів та юридичних справ клієнтів.
2. Організація та контроль роботи каси, проведення ревізій, контроль за документообігом та лімітами.
3. Обслуговування клієнтів за поточними, депозитними рахунками, видача та відправлення переказів, в т.ч. SWIFT-платежів, залучення нових клієнтів.
4.Підготовка та надання звітів
2019 - 2020(травень) рр - приватний підприємець
2011 — 2019 ПАТ “Банк інвестицій та заощаджень”, посада – головний спеціаліст з валютного контролю.
Основні обов’язки:
1. ведення валютного контролю за імпортними та експортними операціями;
2. ведення журналів експортно-імпортних операцій;
3. здійснення процедури купівлі та продажу іноземної валюти;
4. зарахування вхідних і відправка вихідних платежів юридичних та фізичних осіб;
5. підготовка запитів/відповідей в банки, податкові органи та інші організації.
2009 -2011 рр. - ПАТ “Банк інвестицій та заощаджень”, посада – головний спеціаліст з обслуговування клієнтів.
2007 – 2009 рр. - ПАТ “Банк інвестицій та заощаджень”, посада – спеціаліст з обслуговування клієнтів.
Основні обов’язки:
1. оформлення банківських документів у відповідності з порядком встановленим законодавством;
2. обслуговування вкладників і клієнтів банку, в тому числі оформлення договорів та доручень;
3. ведення зарплатних проектів;
4. відкриття і ведення поточних рахунків юридичних осіб;
5. нарахування відсотків по рахункам;
6. здійснення безготівкових операцій.
2007 – 2005 рр. – Волинське ГРУ ПриватБанк, посада – старший касир.
2005 - 2003 рр. – Волинське ГРУ ПриватБанк, посада –касир.
Основні обов’язки:
1. прийом і перерахунок інкасації;
2. робота с прихідними, видатковими касовими документами та з чековими книжками;
3. валютообмінні операції;
4. прийом платежів за комунальні та інші послуги;
5. формування касових документів дня,ведення касових книг.
Спеціальні знання та навики:
I. топ-менеджер/фінансовий менеджер:
a. розробка стратегії бізнесу та її впровадження;
b. прогнозне та фактичне бюджетування компанії;
c. організація та контроль роботи компанії та грошових потоків;
d. складання та аналіз управлінської звітності компанії;
e. управління проектами оптимізації доходів та витрат;
f. пошук та ведення переговорів щодо залучення додаткового фінансування на розвиток бізнесу (кредитних коштів/позик/тощо);
g. ведення переговорів щодо проведення реструктуризації заборгованості (пролонгація погашення кредиту, зниження процентної ставки, інше);
h. збір та оформлення документів/довідок/анкет/протоколів для отримання коштів;
i. написання бізнес плану, оформлення ТЕО, грошових потоків з обґрунтування необхідності фінансування/проведення реструктуризації;
j. проведення та збір інформації для здійснення оцінки/переоцінки рухомого та нерухомого майна;
k. підписання, аналіз та відстоювання кращих умов у кредитних договорах, договорах позик, договорах іпотеки та застави, інших договорах;
l. передача в іпотеку та заставу майна;
m. контроль за виконанням щомісячних зобов’язань за договірною базою;
n. вирішення поточних питань з органами місцевої влади, фіскальними органами, територіальним управлінням НБУ, інші держ. органи.
II. менеджери з продажу:
a. пошук і залучення нових постачальників та клієнтів;
b. співробітництво з постачальниками та клієнтами;
c. просування продуктів компанії;
d. підготовка комерційних пропозицій;
e. проведення переговорів;
f. укладання контрактів;
g. контроль торговельних умов компанії;
h. контроль наявності потрібної документації;
i. забезпеченням обміну інформацією, пов’язаною з дистрибуцією у регіоні;
j. наданням звітів на основі аналізу даних про отримані/відправлені товари;
k. організація одержання, збереження та видача товару;
l. планувати та організація промо та рекламних акцій у торговельних мережах, рекламних щитах, радіо/телебачення, ЗМІ;
m. постановка завдань торговельним представникам.
IV. мови: російська (відмінно), Українська (відмінно), англійська (добре).
V. впевнений користувач ПК: MS Office, Outlook, Інтернет, 1с Підприємництво, інше.

Особисті якості:
активність;
цілеспрямованість;
пунктуальність;
комунікабельність
організаторські здібності;
аналітичний склад розуму;
уміння переконувати;
бажання працювати на результат.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: