Наскільки ваша компанія готова брати на роботу ветеранів? Пройдіть опитування
Резюме від 15 вересня 2023 PRO

Ніла

Головний бухгалтер, заступник головного бухгалтера, помічник аудитора

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
47 років
Місто проживання:
Київ
Готовий працювати:
Бориспіль, Дистанційно, Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Головний бухгалтер

з 09.2021 по 08.2023 (1 рік 11 місяців)
КП, Бюро технічної інвентаризації об’єктів нерухомого майна, Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

Загальна система оподаткування, платник ПДВ.
Забезпечення ведення бухгалтерського обліку у відповідності до єдиних методологічних принципів, встановлених Законом про бухгалтерський облік, з урахуванням особливостей діяльності підприємства та технології обробки облікових даних.
Забезпечення ведення податкового обліку.
Складання та надання у встановленні терміни якісної, достовірної фінансової звітності за національними стандартами та податкової звітності.
Організація роботи бухгалтерської служби (4 бухгалтери в підпорядкуванні).
Контроль відображення на рахунках бухгалтерського обліку всіх господарських операцій.
Надання якісної та достовірної статистичної та іншої звітності в зовнішні структури.
Забезпечення законності, своєчасності та правильності оформлення первинних документів, складання економічно обґрунтованих звітних калькуляцій собівартості продукції, робіт (послуг), що виконуються, розрахунки із заробітної плати, банківські операції, нарахування та своєчасне перерахування податків та зборів.
Участь у проведенні інвентаризації активів та зобов’язань.
Методологічне забезпечення діяльності підприємства та технології обробки облікових даних.
Складання та надання управлінської звітності про виконання планових фінансових показників та подання у встановлені терміни засновникам компанії.
Успішне розблокування податкових накладних
Взаємодія з державними органами, супроводження перевірок.

Головний бухгалтер

з 10.2020 по нині (3 роки 5 місяців)
ТОВ, Загальна система оподаткування, платник ПДВ, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Організація та ведення бухгалтерського та податкового обліку компанії. Подача всіх форм податкової, фінансової, статистичної звітності. Забезпечення законності, своєчасності та правильності оформлення первинних документів та договорів. Оформлення працівників на роботу, кадровий облік, нарахування заробітної плати, відпускних, лікарняних виплат, утримань та нарахувань. Облік основних засобів, грошових коштів, валюти, доходів і витрат, ТМЦ, паливно-мастильних матеріалів, контроль розрахунків з дебіторами та кредиторами компанії, проведення інвентаризації. Банківскі операції, клієнт-банк, проведення розрахунків з контрагентами, валютні операції (купівля валюти, оплата постачальникам, валютний контроль). Виписка рахунків, видаткових накладних, актів виконаних робіт та послуг, довіреностей. Виписка та реєстрація податкових накладних в ЄРПН. Підготовка наказів, розпоряджень. Розробка облікової політики, внутрішніх нормативних документів, аналіз діючих нормативних документів на відповідність законодавству. Відслідковування змін в законодавстві, аналіз і використання їх в роботі. Взаємодія з податковими органами, супровід перевірок. Виведення підприємства з переліку ризикових та розблокування податкових накладних.

Головний бухгалтер

з 04.2020 по 01.2021 (9 місяців)
ТОВ, ФОП 2, 3 групи СТО,тюнінг автомобілів, детейлінг, продаж запчастин, товарів, Київ (Автобізнес та автосервіс)

Організація та ведення бухгалтерського та податкового обліку компанії (ТОВ на загальній системі оподаткування, ТОВ на єдиному податку, ФОП 3 група, ФОП 2 група). Подача всіх форм податкової, фінансової, статистичної звітності. Складання звітів для керівника та засновників компаній (P&L, Cash Flow, Balance). Контроль за наявністю та оформленням первинної документації та договорів. Кадровий облік, нарахування заробітної плати, премій, доплат, відпускних, лікарняних виплат, утримань та нарахувань. Облік основних засобів, грошових коштів, доходів і витрат, ТМЦ, контроль розрахунків з дебіторами та кредиторами компанії, проведення інвентаризації. Банківскі операції, клієнт-банк, проведення розрахунків з контрагентами, платіжний календар. Виписка рахунків, видаткових накладних, актів виконаних робіт та послуг, довіреностей. Виписка та реєстрація податкових накладних в ЄРПН. Підготовка наказів, розпоряджень. Розробка облікової політики, внутрішніх нормативних документів, аналіз діючих нормативних документів на відповідність законодавству. Відслідковування змін в законодавстві, аналіз і використання їх в роботі. Взаємодія з податковими органами, супровід перевірок.

Головний бухгалтер

з 03.2018 по 02.2020 (1 рік 11 місяців)
ТОВ "Віва-Автосервіс", Бориспіль (Автобізнес та автосервіс)

Організація та ведення бухгалтерського та податкового обліку компанії. Подача всіх форм податкової, фінансової, статистичної звітності. Забезпечення законності, своєчасності та правильності оформлення первинних документів та договорів. Оформлення працівників на роботу, кадровий облік, нарахування заробітної плати, відпускних, лікарняних виплат, утримань та нарахувань. Облік основних засобів, грошових коштів, валюти, доходів і витрат, ТМЦ, паливно-мастильних матеріалів, контроль розрахунків з дебіторами та кредиторами компанії, проведення інвентаризації. Банківскі операції, клієнт-банк, проведення розрахунків з контрагентами. Виписка рахунків, видаткових накладних, актів виконаних робіт та послуг, довіреностей. Підготовка наказів, розпоряджень. Розробка облікової політики, внутрішніх нормативних документів, аналіз діючих нормативних документів на відповідність законодавству. Відслідковування змін в законодавстві, аналіз і використання їх в роботі. Складання управлінських звітів для керівника та засновників компанії. Взаємодія з податковими органами, супровід перевірок.

Начальник відділу контроля, процесів та процедур

з 09.2017 по 12.2017 (3 місяці)
Нова пошта, ТОВ, Київ (Транспорт, логістика)

Організація проведения планової річної інвентаризації необоротних активів, товарно-матеріальних цінностей компанії, розробка внутрішніх положень, інструкцій, навчальних матеріалів для працівників компанії по інвентаризації необоротних активів, товарно-матеріальних цінностей. Розробка планів-графіків проведення інвентаризації компанії по регіонам України (1500 відділень, 42 термінала, 64 служби доставки, офісів підтримки, складів), підготовка наказів і розпоряджень на проведення і підготовку до інвентаризації. Контроль строків проведення інвентаризації, згідно затвержденого графіку. Складання звітів за результатами проведених іинвентаризацій, контроль за правильністю оформлення документів інвентаризації (інвентаризаційних описів, порівняльних відомостей, протоколів комісій та інших документів). Ініціація, планування і впровадження змін і проектів, які направлені на підвищення продуктивності і ефективності процесів інвентаризації; аналіз строків, ресурсів, бюджету та можливих ризиків в реалізації проектів; забезпечення ефективного співробітництва між підрозділами компанії, співробітники, яких входили в склад робочих груп по проведенню інвентаризації, а також підрозділів, в яких проводилась інвентаризація, зовнішніми експертами (аудиторами, що супроводжували компанію та аудиторами компанії, що підтверджувала фінансову звітність за міжнародними стандартами). Підготовка технічниих завдань для департаменту ІТ. Робота з великими обсягами інформації і в режимі багатозадачності.

Бухгалтер (єдиний)

з 07.2016 по 08.2017 (1 рік 1 місяць)
ТОВ "Мегапарт", Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Організація та ведення бухгалтерського та податкового обліку компанії. Подача всіх форм податкової, фінансової, статистичної звітності. Забезпечення законності, своєчасності та правильності оформлення первинних документів та договорів. Оформлення працівників на роботу, кадровий облік, нарахування заробітної плати, відпускних, лікарняних виплат, утримань та нарахувань. Облік основних засобів, грошових коштів, валюти, доходів і витрат, ТМЦ, контроль розрахунків з дебіторами та кредиторами компанії, проведення інвентаризації. Банківскі операції, клієнт-банк, проведення розрахунків з контрагентами. Виписка рахунків, видаткових накладних, актів виконаних робіт та послуг, довіреностей. Підготовка наказів, розпоряджень. Розробка облікової політики, внутрішніх нормативних документів, аналіз діючих нормативних документів на відповідність законодавству. Відслідковування змін в законодавстві, аналіз і використання їх в роботі. Взаємодія з податковими органами.

Заступник головного бухгалтера

з 07.2015 по 06.2016 (11 місяців)
ПАТ "Авант-Банк", Київ (Фінанси, банки, страхування)

Контроль своєчасного, повного та достовірного відображення в бухгалтерському обліку господарських операцій банку, операцій з основними засобами, нерухомістю, ТМЦ, послугами, готівковими коштами виданими в підзвіт на господарські потреби та відрядження, аналіз дебіторської та кредиторської заборгованості. Контроль обліку зарабітної плати (нарахування з/п, відпускних, лікарняних, індексації, утримання податків, персоніфікований облік). Контроль за проведенням івентаризації, її документальним оформленням та відображенням в балансі банку. Робота з первинними документами, попередній та послідуючий контроль за їх відображенням в бухгалтерському та податковому обліку та звітності. Контроль за своєчасним, повним та достовірним відображенням в податковому обліку операцій. Контроль за формуванням податкової звітності банку. Контроль за своєчасним та повним проведенням розрахунків з бюджетом по податкам та обов’язковим платежам. Контроль і перевірка статистичної звітності. Послідуючий контроль за правильним використанням, веденням відкритих рахунків. Розробка внутрішніх нормативних документів, аналіз діючих нормативних документів на відповідність законодавству. Відслідковування змін в законодавстві, аналіз і використання їх в роботі. Консультації працівників банку в частині податкових наслідків. Взаємодія з податковими органами, супровід перевірок. Аналіз виконання бюджету банку. Складання прогнозів витрат банку. Розробка заходів та пропозицій по оптимізації витрат, податкового навантаження. Вміння працювати з великими обсягами інформації. Заміна головного бухгалтера банку в період його відсутності.

Заступник головного бухгалтера

з 06.2007 по 11.2013 (6 років 5 місяців)
АКБ "СЄБ", Київ (Фінанси, банки, страхування)

Організація внутрішньогосподарського та податкового обліку, здійснення внутрішнього контролю за бухгалтерським та податковим обліком всіх банківських операцій банку. Робота з первинними документами, попередній та послідуючий контроль за їх відображенням в бухгалтерському, податковому обліку та звітності. Контроль внутрішньобанківських, касових, кредитних, депозитних операцій, контроль операцій по міжбанківським кредитам, контроль операцій по купівлі-продажу валюти на МВР для власних потреб і потреб клієнтів, контроль операцій по цінним паперам. Контроль операцій по утриманню, перерахуванню податків, зборів, обов’язкових платежів та складанням звітності. Складання декларації з податку на прибуток банку. Супроводження внутрішніх і зовнішніх перевірок. Участь в розробці внутрішніх положень, посадових інструкцій. Складання річної фінансової звітності. Заміна головного бухгалтера банку в період його відсутності.

Начальник управління внутрішньобанківських операцій та податкового обілку

з 04.2003 по 06.2007 (4 роки 2 місяці)
АКБ "СЄБ", Київ (Фінанси, банки, страхування)

Складання декларації з податку на прибуток банку; контроль за законністю і коректністю операцій з точки зору податкового обліку; перевірка звітів, що подаються в ДПСУ (ПДВ, ПДФО, податок на землю, транспортний збір, екологічний податок), державні фонди (ПФУ, ФССТВП, ФССЗН, ФССНВ, Фонд інвалідів), статуправління; контроль за своєчасним перерахуванням податків, обов’язковим платежам; контроль за правильністю ведення обліку: заработної плати, основних засобів, ТМЦ, послуг, готівковими коштами виданими в підзвіт на господарські потреби та відрядження; послідконтроль за веденням операцій по всім внутрішньобанківським рахункам і правильністю оформлення документів, що підтверджують обгрунтування проводок; аналіз дебіторської та кредиторської заборгованості; контроль за формуванням резервів під дебіторську заборгованість; складання річної фінансової звітності; контроль правильності оформлення договорів господарської діяльності; складання посадових інструкцій, положень; складання офіційних запитів в ДПСУ на предмет роз’яснень податкового законодавства; аудиторська перевірка філій банків по внутрішньогосподарській діяльності; складання довідок по результатам перевірки.

Головний бухгалтер

з 01.2001 по 03.2003 (2 роки 2 місяці)
ТОВ Оптова торгівля, валютні операції на основі агентських угод, Київ (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)

Організація бухгалтерського обліку; Складання бухгалтерської та податкової звітності; Планування розподілу прибутку підприємства; Ведення кадрової документації; Складання договорів.

Освіта

КНЕУ

Економіка/ Фінанси/ Магістр з фінансів, Київ
Вища, з 1998 по 2004 (6 років)

КГРТ

Геофізичні методи пошуку та розвідки/ технік-геофізик, Київ
Середня спеціальна, з 1991 по 1995 (4 роки)

диплом з відзнакою

Додаткова освіта та сертифікати

Національний центр підготовки банківських спеціалістів України; Бухгалтерський облік в банках

2007

Знання і навички

MS Excel MS Word Електронний кабінет платника податків M.E.Doc MS Office Користувач Internet 1С:Бухгалтерія MS Outlook Бухгалтерський облік ЛІГА:ЗАКОН 1С УТП Outlook Express Законодавство України АБС Б2 Альфа-Авто Express АБС

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно
  • Англійська — початковий

Додаткова інформація

Ніла ТИННА
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»).

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: