• PRO

Олена

Консультант з бізнес-процесів

Розглядає посади:
Консультант з бізнес-процесів, Менеджер з навчання персоналу, Операційний менеджер
Вид зайнятості:
повна, неповна
Вік:
31 рік
Місто проживання:
Чернівці
Готовий працювати:
Дистанційно

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту, адресу та LinkedIn.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Керівник з розвитку (процесне управління)

з 10.2023 по 04.2025 (1 рік 6 місяців)
SK Polo Club, Чернівці (Легка промисловість)

На посаді Керівника з розвитку (процесне управління) я відповідала за оптимізацію та реорганізацію різних аспектів компанії. Основні досягнення включають:

1. Документація та звітність: Розробила комплексну документацію та систему звітності для кількох відділів, включаючи виробництво, продажі та креативний відділ. Розробила метрики, задля прозорості роботи.

2. Операції відділу: Оптимізовувала роботу відділу продажів, розробляючи структуровані робочі процеси та звітність, спрямовану на покращення ефективності команди.

3. B2B контракти: розробила політику підписання договорів з В2В клієнтами, спрямовану на забезпечення партнерських відносини та розуміння чітких умов співпраці.

4. Опис бізнес-процесів: Описала ландшафт бізнес-процесів, визначивши ключові процеси для їх покращення та встановивши чіткі робочі потоки.

5. Система навчання швачок: Розробила повноцінну програму навчання швачок з нуля, створила робочий зошит і матеріали для відкриття школи швачок жіночих сумок. Це допоможе компанії зменшити дефіцит кадрів, готуючи персонал самостійно.

6. Місія, Візія та Стратегія: Очолила розробку Місії, Візії та Стратегії компанії, що дозволило вирівняти цілі між відділами та надати чіткий напрямок для зростання.

7. Експериментальний B2C бренд: Як проджект-менеджер, керувала розробкою та запуском експериментального B2C бренду, координувала створення сайту, товарної матриці та виробничого процесу. Керувала SMM та таргетингом. Співпрацею з дизайнерами та розробкою лінійки одягу.

Проєкт не було запущено.

Найбільше люблю розробку бізнес-процесів та розробку системи навчання і стажування та навчальних матеріалів.

У зв'язку з хворобою і неможливістю поєднувати роботу в офісі з курсом лікування - звільнилася. Потребую гнучкий графік і віддалену роботу.

Операційний директор

з 05.2020 по 10.2023 (3 роки 5 місяців)
JoyMarket, Чернівці (Роздрібна торгівля)

На даній посаді мала широку зону відповідальності
1. Забезпечення безперебійної роботи мережі магазинів.
2. Забезпечення, адаптація та пошук працівників у команду.
3. Створення графіків роботи усіх менеджерів торгових відділів, графіків відпусток і т.д.
4. Керування командою (до 20 чоловік)
5. Створення та впровадження маркетингових акцій для мережі.
6. Сприяла розвитку мережі, відкриття нових ТТ у Чернівцях та у Львові.
7. Так, як дуже люблю роботу, пов'язану з творчим мисленням, то займалася розробкою та дизайном усього корпоративного стилю компанії.
8. Разом з фінансовим директором розробили та впровадили низку важливих нововведеннь:
1) система нарахування заробітної плати менеджерів, з бонусами та антибонусами, покриттям важливих критичних точок для компанії, які тепер були закладені у зп;
2) ввели фінансові плани для працівників та форму звітності в компанії (по типу dashboard, яка була зрозуміла усій команді)
9. Займалася розробкою системи стажування та навчання для працівників, планограмою магазинів.
10. Займалася розробкою бізнес-процесів (BPMN), регламентів та алгоритмів у компанії.

У зв'язку з розбіжностями цінностей та розуміння подальшого розвитку компанії - звільнилася.

Начальник відділу контролю та якості

з 02.2019 по 05.2020 (1 рік 3 місяці)
ТОВ ВКФ "БАЛАККОМ", Чернівці (Легка промисловість)

На даній посаді мала декілька зон відповідальності : 1. QC (Контроль якості продукції) , 2. BPM (створення бізнес-процесів компанії). У відділі мала 7 підлеглих, а також тісно співпрацювала з усіма працівниками відділів та їх керівниками.
На цій посаді познайомилася з BPM. В мої обов'язки входило :
1) визначення пріоритетів та видів (класифікація) бізнес-процесів;
2) інтерв'ювання усіх учасників процесу;
3) складання та затвердження логіки бізнес-процесів;
4) візуалізація процесу (створення блок-схеми у програмі Visio);
5) реєстрація процесів та регламентів у базі, створення документів для відділів;
6) розподіл процесів на регламенти/інструкції учасників та визначення метрик (таймінг).
7) постановка задач у системі Bitrix24 усім учасникам.
8) введення процесів у роботу компанії.
9) створення Регламентів роботи працівників та стандартизація документів

У зв'язку з Covid було скорочення відділу.

Координатор виробничої лінії

з 06.2012 по 04.2017 (4 роки 10 місяців)
mondelēz international, Тростянець (Сумська обл.) (Харчова промисловість)

З 2012 року по 2016 працювала укладальником-пакувальником, одночасно здобувала вищу освіту.
З 11.01.16 була переведена на посаду приймальника-здавальника: вела облік матеріалів та сировини ; працювала з системою SAP, EXCEL.
У 2017 році здобула ще одне підвищення на керівну посаду та стала координатором виробничих ліній, тут і вперше познайомилася з цінностями Ощадливого виробництва (LEAN) та Six Sigma.
Моїми обов'язками були :
- контроль роботи виробничої лінії,
- запуск процесів на виробництві,
- облік сировини та матеріалів,
- координація підлеглих 50-100 чол.,
- звітність за кожну зміну
- ведення дошки Six Sigma на своїй ділянці
- створення СОП,СОК,OPL

Так сталося, що потрібно було переїхати до м. Чернівці, тому звільнилася.

Освіта

Сумський державний університет

Іноземної філології та соціальної комунікації ; спеціальність - журналістика, Суми
Вища, з 2010 по 2015 (5 років 3 місяці)

Додаткова освіта та сертифікати

"Бізнес-процеси: скорочуємо втрати - збільшуємо прибуток" від Школи Нова Пошта

2024
Сертифікат

LABA "Оптимізація бізнес-процесів"

11 lessons
Сертифікат

Знання і навички

  • MS Excel
  • MS Word
  • MS Office
  • Користувач Internet
  • MS PowerPoint
  • Email
  • MS Access
  • MS Visio
  • Організаторські здібності
  • Графічні редактори
  • ABBYY FineReader
  • Ведення звітності
  • ABBYY
  • Ведення бухгалтерського обліку
  • Навик ділової переписки
  • Проведення інвентаризацій на складі
  • Робота в програмі SAP
  • Робота з первинною документацією
  • Робота по методиці Lean Six Sigma
  • Складання блок-схем бізнес-процесів, регламентів та документів
  • Управлінські навички
  • Цілеспрямованість
  • Управління рітейлом
  • Стратегічне планування
  • Систематизація бізнесу
  • Управління командою
  • Впровадження системи KPI
  • Висока працездатність

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно
  • Англійська — початковий

Додаткова інформація

✅Захоплююся розробкою систем навчання персоналу, створенням структурованих навчальних програм, інструкцій та регламентів для ефективної роботи команди.

✅Маю успішний досвід опису та оптимізації бізнес-процесів як у виробничій сфері, так і в рітейлі. Вмію перетворювати складну інформацію на зрозумілі та зручні для використання матеріали. Орієнтуюся на практичний результат — зростання компетенцій працівників і підвищення ефективності бізнесу.

✅Створюю адаптаційні програми, інструкції для різних посад і навчальні бази з нуля. Добре розумію логіку внутрішніх процесів і цінність чітких стандартів у щоденній роботі.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: