Резюме від 27 квітня 2021

Віктор

Фінансовий директор, 50 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
52 роки
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Додаткова інформація

Мої цінності:

Професіоналізм, порядність, чесність, принциповість

Моя життєва позиція:

Постійно бути рушійною силою з метою створення продуктивного середовища
для проведення позитивних змін.

3. Професійний досвід

Директор департаменту з
питань МСФЗ

Обов’язки:

• здійснення організаційного забезпечення діяльності департаменту Компанії,
• участь в забезпеченні реалізації бізнес планування діяльності Компанії;
• методологічне та консультаційне забезпечення з питань бухгалтерського обліку,
складання фінансової звітності та проведення аудиту згідно з вимогами МСФЗ,
• організація та контроль за проведенням аудиту та наданням консультаційних послуг з
питань МСФЗ.

Публічне акціонерне
товариство
Головний бухгалтер 2014-2017
«Житомирський
маслозавод» (ТМ Рудь)

Обов’язки:

• організація та контроль бухгалтерського, податкового та управлінського обліку;
• аналіз фінансово-господарської діяльності товариства;
• контроль за ефективним використанням фінансових, матеріальних та трудових ресурсів.

Державне підприємство
Директор підприємства 2011-2014
«Укрліктрави»

Обов’язки:

• здійснення поточного (оперативного) та стратегічного керівництва підприємством,
• організація виробничо-господарської, соціально-побутової та іншої діяльності,
• забезпечення виконання завдань підприємства, передбачених законодавством та
статутом підприємства

Контрольно-ревізійне Начальник відділу аудиту у
управління в сфері державного і 2007-2010
Житомирській області комунального майна

Обов’язки:

• оцінка ефективності фінансово-господарської діяльності як самого підприємства, так і
його окремих структурних підрозділів та служб,
• контроль використання грошових коштів і матеріальних ресурсів,
• надання рекомендацій щодо покращення діяльності підприємств.

Державна акціонерна Заступник голови правління з
2006
компанія «Хліб України» економіки та фінансів

Обов’язки:

• організація економічної і фінансової діяльності компанії
• налагодження фінансової і організаційної структури компанії
• управління розробкою проектів перспективних і річних фінансових і касових планів
• забезпечення контролю своєчасного надходження грошових коштів, оплатою рахунків
постачальників, оформленням фінансово-розрахункових і банківських операцій, оплатою
заробітної плати
• контроль виконання фінансового і кредитного плану, плану реалізації товарів і продукції,
плану прибутків і інших фінансових показників
• організація проведення аналізу фінансово-господарської діяльності і розробка пропозицій
по поліпшенню фінансово-економічних показників
• забезпечення бюджетування операційної, фінансової та інвестиційної діяльності

Відкрите акціонерне
Головний економіст 2004-2005
товариство «Житомирхліб»

Відкрите акціонерне
Головний бухгалтер 2000-2003
товариство «Житомирхліб»

Обов’язки:

• складання та контроль поточного та стратегічного бізнеспланів товариства;
• фінансовий контроль та фінансове планування діяльності товариства;
• організація та контроль бухгалтерського, податкового та управлінського обліку;
• аналіз фінансово-господарської діяльності товариства;
• розробка системи мотивації працівників товариства;
• контроль за ефективним використанням фінансових, матеріальних та трудових ресурсів.


4. Освіта

4.1. Вищі навчальні заклади:

Назва закладу Ступінь/Диплом Спеціалізація Період

Київський державний
університет імені Спеціаліст, юрист правознавство 2017-2020
Тараса Шевченка

Києво-Могилянська Магістр з
менеджмент 2013-2014
бізнес школа управління

бухгалтерський облік,
Київський державний
Спеціаліст, контроль і аналіз
економічний 1989-1993
економіст господарської
університет
діяльності

4.2. Навчальні програми/курси з фінансових, економічних дисциплін та програмування:

Назва курсу Назва закладу Період

Основи адміністрування Житомирська філія
програми бухобліку Національної академії
«1С: Підприємство» статистики, обліку та аудиту

Бюджетне управління:«Постановка автоматизація»

5. Мої сильні сторони:

Знання та розуміння вимог законодавчих та нормативних актів України, великий досвід
роботи з персоналом, комунікабельність, організація праці, професійний досвід в сфері
менеджменту, бухгалтерії, економіки та фінансів, організації виробництва, аналізу та
контролю за діяльністю госпрозрахункових та бюджетних підприємств.

6. Знання мов:

Українська, російська – вільно, англійська, німецька – базовий рівень.

7. Додаткові навички

Професійне знання програм MICROCOFT WORD, MICROCOFT EXCEL, VISIO.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: