Резюме від 10 лютого 2019 PRO

Оксана

Економіст, 15 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
52 роки
Місто проживання:
Вишневе (Київська обл.)
Готовий працювати:
Вишневе (Київська обл.), Київ

Контактна інформація

Шукач вказав ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Головний економіст управління податкового обліку

з 12.2011 по 12.2018 (7 років)
АТ Укргазбанк, Київ (Фінанси, банки, страхування)

•Знання ПСБО та чинного податкового законодавства України.
•Знання структури податків та податкової системи в Україні.
•Робота з ІТС "Електронний кабінет" та аналіз її даних.
•Робота в КП "Арт-Звіт Плюс" на предмет складання податкової звітності та передачі її до органів ДФС.
•Підготовка письмових та усних висновків, роз’яснень щодо практичного застосування відповідних законодавчих та нормативно-правових актів з питань оподаткування структурним підрозділам банку.
•Складання запитів до ДПІ про надання індивідуальних консультацій.
•Досвід проходження аудиторських та податкових перевірок.
•Оскарження актів податкових перевірок, участь у їх розгляді.
•Моніторинг, аналіз змін податкового законодавства та впровадження змін в облік.
•Взаємодія з органами місцевого самоврядування на предмет отримання та опрацювання рішень по ставках податку на нерухомість.
•Складання, перевірка та подання до органів ДФС наступної податкової звітності:
податкові декларації з плати за землю,
податкові декларації з податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки,
податкові декларації з екологічного податку,
податкові декларації з транспортного податку,
податкове повідомлення про об’єкти оподаткування або об’єкти, пов’язані з оподаткуванням або через які провадиться діяльність, за формою 20-ОПП.
•Проведення розрахунків з бюджетом по узгоджених податкових зобов’язаннях з місцевих податків.

Начальник відділу міжрайонної та міжрегіональної координації управління податкового контролю юридичних осіб

з 04.2007 по 12.2011 (4 роки 8 місяців)
ДПІ у Соломянському районі м.Києва, Київ (Адміністрування та контроль за сплатою податків)

•Організація та проведення зустрічних звірок на предмет співставлення даних первинних бухгалтерських та інших документів суб'єкта господарювання, що здійснюється контролюючими органами з метою документального підтвердження господарських відносин з платником податків та зборів, а також підтвердження відносин, виду, обсягу і якості операцій та розрахунків, що здійснювалися між ними, для з'ясування їх реальності та повноти відображення в обліку платника податків, у тому числі між платником податку та неприбутковими організаціями.

Освіта

Харківський державний економічний університет

Спеціальність "Облік і аудит", Харків
Вища, з 1997 по 2000 (2 роки 10 місяців)

Ступінь спеціаліст
Кваліфікація економіст

Знання і навички

MS Excel MS Word Користувач Internet Користувач ПК MS Outlook Skype Арт-Звіт Систематизація

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно

Додаткова інформація

•Знання ділового етикету, вміння вести бесіди і переговори.
•Досвід ведення документообігу, знання правил ділового листування.
•Вміння працювати з великими базами даних, оперативний пошук інформації, її зберігання і систематизація, вміння користуватися пошуковими системами.
•Впевнений користувач ПК (MS Word, VS Excel, VS Outlook, Internet, Skype, КП "Арт-Звіт Плюс", ІТС "Електронний кабінет" ).
•Досконале володіння українською та російською мовами.
•Особисті якості: характер врівноважений, відповідальна, уважна, працьовита, вміння працювати в команді і самостійно, бажання подальшого удосконалення знань. Шкідливих звичок не маю.
•Перебуваю в громадянському шлюбі, маю дорослого сина.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: