Юлия
Customer Relations Manager, KAM (consulting)
- Зайнятість:
- Неповна зайнятість.
- Вік:
- 37 років
- Місто проживання:
- Київ
- Готовий працювати:
- Дистанційно, Інші країни
Контактна інформація
Шукач вказав телефон , ел. пошту та LinkedIn.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/5319127
Досвід роботи
Senior Renewal Specialist
з 01.2021 по 05.2022
(1 рік 4 місяці)
ABBYY, Удаленно (IT)
- Responsible for ensuring customers renew their relationship with a company through contracts, accountable for customer retention through the renewal process;
- Completing renewal lifecycle management including all administrative tasks such as obtaining Purchase Order, forecasting, quoting, agreement negotiations;
Achievements: during the interview
Business Development Manager
з 05.2019 по 08.2020
(1 рік 3 місяці)
InterContinental Kyiv 5*, Kyiv, Ukraine (Готельно-ресторанний бізнес)
- Maintaining and developing relationships with existing accounts, updating data about the companies on system, renewing their Special Corporate Rate Agreements in a timely manner;
- Selling hotel facilities in B2B and B2C environment;
- Daily communication with Individual Corporate Clients (ICC) via e-mail, messengers, calls, handling their requests and complains concerning hotel resevations, transfer, invoices, etc.;
- Following up payments of key accounts;
- Researching organizations and individuals in order to find new opportunities;
Achievements: during the interview
Customer Support Specialist (B2B)
з 05.2017 по 09.2018
(1 рік 4 місяці)
Metglobal, HotelsPro IT-company, Istanbul, Turkey (IT)
- Dealing with B2B customers requests (hotel reservations, cost&payments issues, complains, amendments) provided by ticketing system (closed 130+ tickets per week) & phone calls (approximately 180 incoming calls per week);
Achievements: during the interview
Team Leader Guest Service
з 03.2010 по 03.2014
(4 роки)
Grand Rotana Resort&Spa 5*, Sharm-El-Sheikh (Готельно-ресторанний бізнес)
- Extending personal service and attention to all guests with particular emphasis to VIP Guests, controlling the implementation of their queries and wishes;
- Handling guests complaints;
- Maintaining effective communication with all related departments to ensure a smooth service delivery;
- Providing training for newly hired employees for the Guest Service agent position;
- Establishing, promoting and maintaining good public relations and enhance sales for the hotel;
- Organization and implementation of full hotel orientations for groups of travel agents and individuals
Sales agent
з 07.2009 по 02.2010
(7 місяців)
Yarta Travel agency, Sevastopol, Ukraine (Tourism)
- Creating and selling individual exclusive tours according to the client requests;
- Consulting and assisting in travel visa issues
Освіта
Taurida National University named by V.I.Vernandsky
Master degree in International tourism, Simferopol, Ukraine
Вища, з 2004 по 2009 (4 роки 9 місяців)
Знання і навички
Знання мов
- Англійська — просунутий
- Російська — вільно
- Українська — початковий
Додаткова інформація
I am half Russian, half Ukrainian, with Russian citizenship and Ukrainian permanent residence. I fully support Ukraine and one of things I can do - work for Ukraine and thus put my contribution in its growth, power and victory! Слава Україні!
Схожі кандидати
Account manager, customer support
Київ, Дистанційно
Менеджер по роботі з клієнтами, account manager
60000 грн, Київ, Дистанційно
SMM-менеджер, асистент, акаунт-manager
Луцьк, Ківерці, Дистанційно
Customer support representative, sales, account manager
Інші країни
Аккаунт-менеджер, Brand Manager (Amazon, Etsy, eBay)
160000 грн, Інші країни, Дистанційно