Резюме від 30 квітня 2024 PRO

Юлия

Customer Relations Manager, KAM (consulting)

Зайнятість:
Неповна зайнятість.
Вік:
37 років
Місто проживання:
Київ
Готовий працювати:
Дистанційно, Інші країни

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та LinkedIn.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Senior Renewal Specialist

з 01.2021 по 05.2022 (1 рік 4 місяці)
ABBYY, Удаленно (IT)

- Responsible for ensuring customers renew their relationship with a company through contracts, accountable for customer retention through the renewal process;
- Completing renewal lifecycle management including all administrative tasks such as obtaining Purchase Order, forecasting, quoting, agreement negotiations;

Achievements: during the interview

Business Development Manager

з 05.2019 по 08.2020 (1 рік 3 місяці)
InterContinental Kyiv 5*, Kyiv, Ukraine (Готельно-ресторанний бізнес)

- Maintaining and developing relationships with existing accounts, updating data about the companies on system, renewing their Special Corporate Rate Agreements in a timely manner;
- Selling hotel facilities in B2B and B2C environment;
- Daily communication with Individual Corporate Clients (ICC) via e-mail, messengers, calls, handling their requests and complains concerning hotel resevations, transfer, invoices, etc.;
- Following up payments of key accounts;
- Researching organizations and individuals in order to find new opportunities;

Achievements: during the interview

Customer Support Specialist (B2B)

з 05.2017 по 09.2018 (1 рік 4 місяці)
Metglobal, HotelsPro IT-company, Istanbul, Turkey (IT)

- Dealing with B2B customers requests (hotel reservations, cost&payments issues, complains, amendments) provided by ticketing system (closed 130+ tickets per week) & phone calls (approximately 180 incoming calls per week);

Achievements: during the interview

Team Leader Guest Service

з 03.2010 по 03.2014 (4 роки)
Grand Rotana Resort&Spa 5*, Sharm-El-Sheikh (Готельно-ресторанний бізнес)

- Extending personal service and attention to all guests with particular emphasis to VIP Guests, controlling the implementation of their queries and wishes;
- Handling guests complaints;
- Maintaining effective communication with all related departments to ensure a smooth service delivery;
- Providing training for newly hired employees for the Guest Service agent position;
- Establishing, promoting and maintaining good public relations and enhance sales for the hotel;
- Organization and implementation of full hotel orientations for groups of travel agents and individuals

Sales agent

з 07.2009 по 02.2010 (7 місяців)
Yarta Travel agency, Sevastopol, Ukraine (Tourism)

- Creating and selling individual exclusive tours according to the client requests;
- Consulting and assisting in travel visa issues

Освіта

Taurida National University named by V.I.Vernandsky

Master degree in International tourism, Simferopol, Ukraine
Вища, з 2004 по 2009 (4 роки 9 місяців)

Знання і навички

Opera CRM Management skills Salesforce

Знання мов

  • Англійська — просунутий
  • Російська — вільно
  • Українська — початковий

Додаткова інформація

I am half Russian, half Ukrainian, with Russian citizenship and Ukrainian permanent residence. I fully support Ukraine and one of things I can do - work for Ukraine and thus put my contribution in its growth, power and victory! Слава Україні!

Схожі кандидати

Account manager, customer support
Київ, Дистанційно

Менеджер по роботі з клієнтами, account manager
60000 грн, Київ, Дистанційно

SMM-менеджер, асистент, акаунт-manager
Луцьк, Ківерці, Дистанційно

Customer support representative, sales, account manager
Інші країни

Аккаунт-менеджер, Brand Manager (Amazon, Etsy, eBay)
160000 грн, Інші країни, Дистанційно

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: