Особисті дані приховані
Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти. Ви можете зв'язатися з ним зі сторінки https://www.work.ua/resumes/5331682
Директор, заступник директора, начальник відділу
- Зайнятість:
- Повна зайнятість, неповна зайнятість.
- Місто проживання:
- Дрогобич
- Готовий працювати:
- Дрогобич, Трускавець
Контактна інформація
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Досвід роботи
Директор
з 07.2011 по нині
(12 років 10 місяців)
Оптова та роздрібна торгівля непродовольчими товарами онлайн
2009- 2019 ФОП Жовнір www.vitality-opt.com.ua ( оптова і роздрібна торгівля одягом, онлайн, оффлайн)
Створення, контроль підприємства он-лайн торгівлі.
Організація постачання ( пошук постачальників, переговори, аналіз пропозицій, контроль якості)
Організація збуту ( реклама, контроль менеджерів з продажу, контроль якості, розробка стратегій, аналіз данних, робота з проблемними клієнтами)
Організація роботи складу( організація і контроль прийому і переміщення товару)
Організація і контроль обігу товару
Проведено більше 150 співбесід
Досвід управління коллективом 10-15 чол
Організація і контроль команди фрілансерів
Освіта
Бережанський агротехнічний інститут Національної аграрної академії України
Економіст підприємства, Бережани
Вища, з 2005 по 2006 (8 місяців)
Інститут управління
Менеджер організацій, Дрогобич
Вища, з 2002 по 2005 (2 роки 11 місяців)
Додаткова інформація
Січень 2008 – квітень 2009 ТОВ «ТКС-Менеджмент» (Львів - Трускавець)
www.tks.ua (інвестиційно-девелоперська діяльність на ринку комерційної та житлової нерухомості)
Заступник начальника адміністративно-господарського відділу з адміністративних питань
Функціональні обов’язки:
• організація роботи діловодної служби, архіваріуса, call-centre, приймальні, адміністратора офісу
• підготовка положень роботи відділу, посадових інструкцій
• організація відряджень та ділових поїздок керівництва (Україна, закордон), співпраця з консульствами закордонних країн (відкриття віз), туристичними агентствами
• опрацювання та заключення договорів з господарсько-адміністративної роботи (договори оренди, поставки, послуг, матеріальної відповідальтності), контроль за їхнім виконанням
• забезпечення функціонування офісу, оснащення сучасними засобами зв'язку, оргтехніки та іншим необхідним обладнанням
Листопад 2006-січень 2008 ЗАТ «Трускавецькурорт»
Головний економіст сектору банківських операцій фінансового відділу
Функціональні обов’язки:
• робота щодо здійснення фінансової діяльності Товариства
• моніторинг ринку банківських установ
• залучення коштів (депозити, кредити), підготовка депозитних, кредитних та інших договорів з банківськими установами
• забезпечення фінансовими ресурсами завдань виробничого плану
• розробка нормативної та методичної документації, яка регламентує фінансову діяльність Товариства
• розробка і впровадження заходів з автоматизації процесів управління фінансами Товариства
• контроль за плануванням і виконанням використаннія фінансів (бюджету)
• контроль дебіторської та кредиторської заборгованості
Поч..2006 – жовтень 2006 ТзОВ «Курорт-центр» (м. Трускавець)
Завідувач. відділом по туризму
Функціональні обов’язки:
• ведення первинної бухгалтерії
• маркетингова діяльність (організація реклами, участь у туристичних виставках тощо)
• співпраця з закордонними компаніями (заключення договорів, співпраця з міжнародними компаніями по реалізації санаторно-курортних путівок)
• реалізація санаторно-курортних путівок
• формування, обробка бази потенційних клієнтів та розвиток співпраці з ними
2004 – поч..2006 ТзОВ «Віват» (м. Трускавець)
менеджер з продажу санаторно-курортних путівок
Функціональні обов’язки:
• реалізація санаторно-курортних путівок закладів м.Трускавця на території України та закордон
• участь у туристичних виставках
• робота з контрактами та первинною бухгалтерією.
Освіта:
2005-2006 Бережанський агротехнічний інститут Національної аграрної академії України
економіст підприємства
2002-2005 Інститут управління м.Дрогобич
менеджер організацій
Знання і навики :
Впевнений користувач ПК
1С бухгалтерія, Word, Excel, Photoshop
Добре розвинені комунікативні здібності
Різноманітні професійні тренінги, тренінги особистісного розвитку.
Російська мова-досконало, англійська – хороший розмовний рівень
Власний автомобіль, досвід водіння 6 років
Розлучена, сину 9 років
Схожі кандидати
Директор, заступник директора, фінансовий менеджер, внутрішній аудитор
Дрогобич, Львів, Стрий
Директор магазину, керівник торгового відділу, менеджер з продажу
15000 грн, Дрогобич
Директор з правових, юридичних питань, начальник юридичного управління, відділу, юрисконсульт
50000 грн, Дрогобич, Львів
,
ще 8 міст
Адміністратор, офіс-менеджер, заступник директора
20000 грн, Дрогобич, Трускавець
Адміністратор, заступник керуючого
Трускавець
Заступник керуючого готелем
15000 грн, Дрогобич, Трускавець