Резюме від 26 квітня 2024 PRO

Валентина

Інспектор відділу кадрів, 16 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
57 років
Місто:
Тернопіль

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Начальник відділу кадрів, Заступник начальника відділу

з 02.2016 по 07.2023 (7 років 5 місяців)
регіональний центр з надання безоплатної вторинної правової допомоги у Тернопільській області, Тернопіль (Юриспруденція)

Комунікація з людьми та організацвями

Освіта

Тернопільська академія народного господарства

Фінанси і кредит, економіст, Тернополь
Вища, з 1992 по 1997 (5 років)

Додаткова інформація

Мета
Резюме подається для отримання посади іспектора по роботі з персоналом, іспектора кадрів, отримання гідної заробітної плати ( очікувана з/п – 16000 - 17000 грн. маю досвід роботи з документами, швидко та якісно виконую завдання у строки які вимагаються керівництвом, а також знаю правила професійної єтики, вмію комунікувати з людьми та організаціями з різних організаційних питань

Освіта:
Вища (Тернопільська академія народного господарства,1997) Фінанси і кредит, економіст.

Професійні знання та навики:

Працювала на посадах: ревізор-інспектора,економіста, начальника відділу кадрів, заступником начальника відділу по комунікації,а також займалася організаційною роботою.
Забезпечувала та здійснювала роботу за такими напрямками:
-Формування та ведення особових справи працівників, внесення змін, пов’язаних з трудовою діяльністю.
-Налагодження роботи щодо аналізу існуючого персоналу, планування і оцінка потреби в персоналі, визначення потреби в навчанні працівників, пошук та відбір персоналу, розробка і впровадження посадових інструкцій,полодень про відділи, правил трудового внутрішнього розпорядку, розробка і впровадження положень по роботі з персоналом, атестація, проведення та організація конкурсного відбору, оцінка ефективності роботи персоналу, організація роботи з персоналом відповідно до загальних цілей розвитку компанії для досягнення ефективного використання і професійного вдосконалення співробітників, організація і проведення корпоративних заходів.
-Заповнення, ведення обліку і зберігання трудових книг, визначення трудового стажу, видача довідок про теперішню і минулу трудову діяльність працівників.
-Ведення записів в трудових книжках про заохочення і винагороди працівників.
-Ведення обліку з надання відпусток працівникам, здійснення контролю за складанням і додержанням графіків чергових відпусток, обчислення стажу роботи та визначення страхового стажу для виплати допомоги із соціального страхування. Ведення кадрової документації: прийом на роботу, звільнення співробітників, надання відпусток та оформлення відряджень, організація, проведення конкурсів атестаційних комісій.
-Здійснення контролю за станом трудової дисципліни в підрозділах підприємства і додержанням працівниками правил внутрішнього трудового розпорядку.
-Ведення обліку порушень трудової дисципліни.
-Ведення військового обліку на підприємстві.


Спеціальні знання та навики:
Вільне користування ресурсом Word, Інтернет- як користувач; російська і українська мови вільно, англійська – із словником.

Особисті якості:
Комунікабельність, відповідальність, порядність, гнучкість, креативність, вмію працювати в команді.

ДОДАТКОВІ ВІДОМОСТІ:
Маю значний практичний досвід роботи на державній службі у тому числі на посадах, які передбачають виконання обов’язків керівника підрозділу персоналу. Відповідальна, пунктуальна, старанна. Володію глибокими міцними знаннями норм чинного трудового законодавства. Ініціативна, креативно підходжу до вирішення практичних завдань. Високорозвинене почуття обов’язку. У критичних ситуаціях здатна до продуманих і рішучих дій, не конфліктна. Володію високим рівнем культури поведінки і спілкування з людьми.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: