Резюме от 27 апреля 2017 PRO

Завгородня Тетяна Володимирівна

Супервайзер колл-центра, 15 000 грн/мес.

Полная занятость.

Дата рождения:
9 ноября 1980 (36 лет)
Город:
Киев


Контактная информация

Чтобы открыть контакты, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.


Опыт работы

Начальник відділу обслуговування абонентів

с 10.2016 по 03.2017 (5 месяцев)
Телесистемы Украины, ООО, Киев (телекоммуникации)

Контроль виконання ключових показників роботи департамента. Розвиток і оптимізація процесів та процедур обслуговування. Розвиток автоматичних систем обслуговування. Розвиток програм з покращення якості обслуговування. Причина звільнення - значні затримки виплати зарплати.

Експерт з продажів та обслуговування абонентів

с 06.2014 по 09.2016 (2 года 3 месяца)
ПрАТ МТС Україна, Київ (телекоммунікації)

Обслуговування контрактних абонентів та абонентів передплаченого сервісу, магазин Хрещатик, 15. Виконання планів з продажу. Робота з конфліктними абонентами. Робота у ДЕПП. Продаж послуг мобільного зв'язку компанії МТС Україна. Післяпродажне обслуговування абонентів, прийом та обробка заявок від абонентів, налаштування додаткових послуг, активація / деактивація сервісів, підбір / зміна тарифного плану, акційні пропозиції компанії, інші питання, пов'язані з мобільним зв'язком. Причина звільнення - бажання подальшого розвитку.

Супервайзер ЦОА

с 09.2012 по 06.2013 (9 месяцев)
"Діван.ТВ", Киев (надання послуг телебачення)

підвищення ефективності роботи операторів, оцінювання якості, заповнення Контрольних Аркушів Спостереження (КЛН), розробка навчальної програми, проведення навчань, введення стандартів роботи, написання скриптів, підготовка звітів по динаміці результатів роботи колл-центра. З червня 2013 - у декретній відпустці

Менеджер по роботі з дилерами м. Києва та Київської області

с 04.2011 по 10.2011 (6 месяцев)
"Інтертелеком", (телекомунікації)

пошук нових дилерів, ведення вже існуючих дилерів, мотивація й стимулювання дилерів, проведення тренінгів, навчання персонала дилерів, контроль за виконанням плана дилерами, інспекція дилерських торгових точок, постачання дилерам рекламної продукції й обладнання, заключення та підписання дилерських договорів, щомісячна звітність, розрахування винагород, атестація дилерів, оптимізація роботи дилерського відділу та взаємодії з дилерами

Начальник відділу телемаркетинга

с 08.2010 по 11.2010 (3 месяца)
Медікал Дата Менеджмент http://www.mdmworld.com/, (Компанія Медикал Дата Менеджмент (МДМ) – провідний провайдер рішень для підтримки маркетинга та продажів на українському фармацевтичному ринку)

Профіль: проведення телефонних опитувань та актуалізація інформації.
Проведення тендера на автоматизацію колл-центра, супровід впровадження платформи, створення технічного завдання, управління процесом автоматизації контакт-центра: вибір підрядників на обладнання, меблі, телефонію та інтернет, проведення оптимізації витрат, здійснення аналізу та внесення пропозицій щодо підвищення ефективності роботи відділу, проведення навчання, розробка стандартів роботи, KLN, KPI, розробка інструкцій та процедур, контроль якості роботи інтерв'юєрів та строків виконання проектів, набір персоналу, складання розкладу, нарахування та виплата заробітної платні, організація роботи відділу, навчання та адаптації новачків і т.ін.

Супервайзер проекта МТС 111

с 01.2010 по 07.2010 (6 месяцев)
Beeper / ТОВ Східно-Європейські Послуги Зв'язку http://www.callcenter.com.ua, (Beeper Contact Center – перший аутсорсинговий Contact Center в Україні. Надає послуги зв'язку цілодобово з використанням різноманітних каналів комунікацій)

Контроль якості роботи операторів: заповнення КЛН, контроль рівня знань, трудової дисципліни, проведення навчання, коригуючих заходів, складання тестів, робота по S.M.A.R.T., коучінг, аналіз ключових показників ефективності роботи (KPI), статистичних показників, робота зі скаргами, складання розкладу, оновлення бази знань і т.ін. Група-53 чол.
Досягнення: за 3 місяці груповий показник КЛН зріс на 6 балів (з 83 до 89)

Заступник начальника відділу

с 05.2009 по 01.2010 (8 месяцев)
ТОВ Епіцентр-К http://www.epicentrk.com.ua, (Компанія «Епіцентр К» - потужна національна мережа будівельно-господарських гіпермаркетів з широким асортиментом товарів. Для покупців існує можливість знайти все необхідне для будівництва та облаштування оселі в одному місці та за доступними цінами)

Забезпечення роботи торгового відділу, інформування покупців, обслуговування процесу замовлення товару, створення необхідних документів для обміну та повернення товару постачальнику, обслуговування операції обміну товару для покупців, списання, переоцінки, резервування, переміщення між маркетами і т.д., аналіз результатів торгової діяльності відділу, ведення внутрішніх документів, виконання розпоряджень та наказів керівництва й адміністрації підприємства

Спеціаліст обслуговування ключових абонентів

с 08.2003 по 05.2008 (4 года 9 месяцев)
МТС Україна http://www.mts.com.ua, Киев (Оператор мобільного зв'язку)

Робота з ключовими клієнтами по телефону. Здійснення інформаційно-консультаційної підтримки: надання інформації стосовно умов корпоративного підключення і поточних акційних пропозицій, про наявність мобільних апаратів та їх вартість, з фінансових питань (рахунки, платежі). Підготовка документів для нових підключень, прийом замовлень на кур'єрську доставку обладнання, виписка рахунків на аванс, обладнання і т.д.

Викладач соціально-економічних дисциплін

с 01.2003 по 08.2003 (7 месяцев)
Перший Київський медичний коледж, (освіта)

Викладання предметів Політологія та Соціологія. Проведення лекційних та семінарських занять, контроль рівня знань студентів, прийом заліків та іспитів


Образование

Національний Університет "Києво-Могилянська Академія"

Спеціаліст політології, факультет політології та державного управління, м. Миколаїв, Україна

Высшее, с 09.1997 по 07.2002 (4 года 10 месяцев)


Дополнительное образование

  • Center for business Skills (CBS), курси «Орієнтація на клієнта», «Customer Care в конкурентному середовищі», тренінгові програми (2004-2016 - тренінги по роботі з клієнтами та з професійних продажів)
  • Excel. IT Столица (2014, травень)

Профессиональные и другие навыки

  • Навыки работы с компьютером
    Microsoft Office (Word, Excel, Power Point, Internet Explorer), Lotus Notes, SAP, Potamus, Microsoft Dynamics CRM
  • Посвідчення водія категорії В (1 год опыта)
    Начинающий, использую в настоящее время.

Дополнительная информация

маю відмінні комунікативні навики, привітна, активна, досконало володію українською та російською мовами, знаю діловодство, маю організаторські здібності, вмію працювати з офісною технікою. Вмію працювати з інформацією, вигідно продати товар. Володію навичками активного слухання, знаю правила ведення бесіди, можу організувати свою роботу, роботу групи. Цілеспрямована, уважна, дисциплінована, пунктуальна, відповідальна, толерантна, орієнтована на результат, вмію працювати в команді, швидко і легко навчаюсь. Мрію побачити світ та досконало оволодіти англійською мовою. Рекомендації будуть надані за вимогою


Сохранить в отклики Уже в откликах

Похожие резюме

Все похожие резюме

Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: