Наскільки ваша компанія готова брати на роботу ветеранів? Пройдіть опитування
Резюме від 22 квітня 2024 PRO

Світлана

Головний бухгалтер, 70 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
51 рік
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту, адресу та LinkedIn.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Головний бухгалтер

з 05.2018 по 10.2023 (5 років 5 місяців)
ТОВ "АКСІЛАЙН +", Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

організація і ведення бухгалтерського, податкового та управлінського обліку фінансової та господарської діяльності компанії; ведення кадрового документообігу: особові справи, накази, заяви, трудові книжки та інше, нарахування та виплата заробітної плати; складання та здача фінансової, статистичної та податкової звітності; взаємодія з банком по кредиту і овердрафт і іншими фінансовими установами, лізинг, контроль і розрахунок відсотків по кредитах, аналіз і оптимізація податків, взаємодія з контролюючими органами; організація системної роботи з фінансовими, податковими напрямами, ведення ОФ та МНА, ЗЕД (всі операції по ЗЕД), досвід роботи з РРО, складання внутрішніх фінансових звітів, досвід ведення підприємства з нуля, досвід ведення ФОП, планування та організація бухгалтерського обліку: методи та процедури обліку, організація системи звітності, розробка бухгалтерської політики та процедур, організація процесів планування та бюджетування, правильне та своєчасне ведення бухгалтерського та податкового обліку, розрахунок податків та інших фінансових показників, фінансова звітність, яка відображає правильне фінансове становище компанії, побудова процедур оприбуткування і товарообігу, встановлення та здійснення процедур внутрішнього контролю, забезпечення правильності та достовірності фінансової звітності. Досвід розблокування податкових накладних. Керівництво бухгалтерським відділом, налагодження кадрового діловодства. Організація розрахунку заробітної плати та її виплат
Співпраця з аудиторами та податковими органами. Побудова і контроль внутрішніх бізнес-процесів: розробка та впровадження нормативної документації, контроль надходження документів, досвід ведення новоствореного підприємства.
Досвід організації і контролю роботи підлеглих співробітників (в підпорядкуванні від 2 до 10 особи).
Вільне володіння ПК, 1С:8.3, БАС Бухгалтерія, Word та Excel., робота з «Клієнт-Банком», електронна звітність М.E.DOK, ВЧАСНО, КОМАРХ.

Головний бухгалтер

з 09.2011 по 05.2018 (6 років 8 місяців)
ТОВ "АВТЕК КИЇВ", Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Організація і ведення бухгалтерського, податкового та управлінського обліку фінансової та господарської діяльності компанії. Будівництво, виробництво, оренда приміщень.

Головний бухгалтер (єдиний)

з 07.2010 по 07.2011 (1 рік)
ТОВ «Експертекологія», Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Організація і ведення бухгалтерського, податкового та управлінського обліку фінансової та господарської діяльності компанії.

Головний бухгалтер

з 11.2007 по 04.2010 (2 роки 5 місяців)
ТОВ "Н-АУТДОР", Київ (Маркетинг, реклама, PR)

Організація і ведення бухгалтерського, податкового та управлінського обліку фінансової та господарської діяльності компанії.

Заступник головного бухгалтера

з 10.2004 по 11.2007 (3 роки 1 місяць)
Централізована бухгалтерія Оболонської РДА, Київ (Фінанси, банки, страхування)

Контроль відділу бухгалтерії

Спеціаліст операційного відділу

з 03.2002 по 03.2003 (1 рік)
АППБ «Аваль», Київ (Фінанси, банки, страхування)

Робота з клієнтами

Спеціаліст відділу доходів Оболонського пенсійного фонду

з 01.2001 по 02.2002 (1 рік 1 місяць)
Оболонський пенсійний фонд, Київ (Фінанси, банки, страхування)

Освіта

Академія муніципального управління

Бух облік, аудит, спеціальність: економіст, Київ, Київ
Вища, з 2000 по 2004 (4 роки)

Знання і навички

MS Office Бітрікс24

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно
  • Англійська — початковий

Додаткова інформація

Доброго дня!
Давайте знайомитися!

Мене звати Світлана, я пунктуальна, відповідальна, працьовита та відкрита до розвитку особистість!

Перейдемо до професійних навичок:

- знання програми 1С 8.3
- Ведення податкового та бухгалтерського, управлінського обліку, ведення всієї первинної документації, нарахування зарплати, розрахунки з замовниками та постачальниками,
- складання всіх форм звітності до податкової та фондів,
ведення ОФ та МНА, ЗЕД (всі операції по ЗЕД),
- складання внутрішніх фінансових звітів,
- досвід ведення підприємства з нуля,
- досвід ведення ФОП.
- вільне володіння ПК, 1С:8.3, Microsoft Office (Word та Excel.,та інше)
- робота з Bitrix.
- робота з «Клієнт-Банком», електронна звітність М.E.DOK
- організація та контроль роботи відділу бухгалтерії.
- організація бухгалтерського обліку господарсько-фінансової діяльності і контроль за ощадливим використанням матеріальних, трудових і фінансових ресурсів.
- контроль правильності і своєчасності складання та здачі звітів, актів виконаних робіт.
- ведення обліку договорів всіх підрозділів Товариства.
- ведіння переговорів із банками.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Головний бухгалтер, зам. головного бухгалтера, HR-менеджер
22000 грн, Київ, Дистанційно

Фінансовий директор, головний бухгалтер
Київ, Дистанційно

Головний бухгалтер (єдиний)
Київ, Дистанційно

Головний бухгалтер
Київ, Вишневе (Київська обл.)

Головний бухгалтер
Київ, Бровари, Дистанційно

Головний бухгалтер
Київ

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: