Оксана

Касир на підприємство

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
38 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Додаткова інформація

Баращук Оксана Миколаївна

Місце проживання:
м. Київ
вул. Вірменська 27/31
моб.[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Дата народження :22.05.1986 р.

Освіта: Богуславський центр професійно-технічної освіти
З 2001-2004 рр.
Курси ПК: 2007 р.

Досвід роботи:
2007р. – 2008р. АТ «Ощадбанк»
Посада: касир
Функціональні обов’язки:
прийманням комунальних платежів, обмін валют, переказ грошових коштів

2008-2009р. ПАТ "УніКредит Банк"
Посада: касир
Функціональні обов’язки :
прийом платежів, безготівковий переказ, обмін валют, видача кредитів, депозитів

2009-2012 р . ФОП
Функціональні обов’язки : оренда приміщення під магазин з продажу канцтоварів, створення і обробка первинної бухгалтерської документації, робота з клієнтами

2015-2016 р. ПАТ «Банк Михайлівський»
Посада: касир
Функціональні обов’язки :
Прийом платежів, обмін валют, видача кредитів, депозитів.

2016-2018 р. ПАТ «Банк Михайлівський» (ліквідація)
Посада: Заступник начальника відділу документообігу та клієнтських звернень Управління по роботі з персоналом та документообігу
Функціональні обов’язки :
•прийом, попередній розгляд, розподіл, реєстрація, облік вхідної кореспонденції, доведення їх змісту до виконавців, оформлення реєстраційних карток;
•реєстрація підписаних вихідних службових документів та відправлення їх засобами поштового, спеціального та електрозв’язку;
•прийом, опрацювання, реєстрація і своєчасна передача на розгляд до виконавців звернень громадян, контроль виконання та приймання документів для формування справи згідно з інструкцією з діловодства за зверненнями громадян у банку;
•прийом та здійснення централізованої реєстрації наказів та розпоряджень;
•робота з УДППЗ «Укрпошта»;
•прийом дзвінків та консультування клієнтів банку

2018 р. – по теперішній час АТ Банк «Фінанси та Кредит»
Посада: Головний фахівець відділу документообігу та клієнтських звернень
Функціональні обов’язки :
•прийом, попередній розгляд, розподіл, реєстрація, облік вхідної кореспонденції, доведення їх змісту до виконавців, оформлення реєстраційних карток;
•реєстрація підписаних вихідних службових документів та відправлення їх засобами поштового, спеціального та електрозв’язку;
•прийом, опрацювання, реєстрація і своєчасна передача на розгляд до виконавців звернень громадян, контроль виконання та приймання документів для формування справи згідно з інструкцією з діловодства за зверненнями громадян у банку;
•прийом та здійснення централізованої реєстрації наказів та розпоряджень;
•робота з УДППЗ «Укрпошта»;
•консультування клієнтів банку
•часткова робота в СЕД «АСКОД»

Навички: -досвідчений користувач ПК;
-грамотна усна мова та правописання;
-користування офісною оргтехнікою;
-стресостійкість та вміння знаходити рішення в непростих ситуаціях.

Особисті якості:
працелюбна, відповідальна, порядна, пунктуальна, кмітлива, комунікабельна.

Сімейний стан: заміжня

Володіння мовами: українська, російська – довершене володіння, німецька – зі словником

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: