• PRO

Андрій

Керівник, 25 000 грн

Вид зайнятості:
повна, неповна
Вік:
35 років
Місто:
Ковель

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та Facebook.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Директор магазину

з 07.2012 по 03.2020 (7 років 8 місяців)
Алло, Ковель (Роздрібна торгівля)

Формування лояльної бази постійних клієнтів та налагодження нових потоків трафіку клієнтів в магазин; управління персоналом магазину для досягнення планових показників з продажу техніки, аксесуарів та послуг; мотивуавання персоналу; навчання та адаптація нових та вже працюючих працівників магазину; створення та аналіз звітів (MS Excel, MS Excel, Libre Office, OpenOffice); ведення презентацій (MS PowerPoint) ; робота з корпоративною поштою та з 1С; ведення документації по руху товару та сервісному обслуговуванню; контроль викладки товару згідно принципів мерчайдайзингу, внутрішніх розпоряджень та акцій; контроль за зберіганням товарів та основних засобів магазину; контроль за своєчасною доставкою замовлень клієнтів кур'єрським службами. Також в мої обов'язки входило відпрацювання звернень та скарг клієнтів шляхом вирішення їх запитів на місці або за допомогою відповідних внутрішніх служб.

Освіта

Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки

Географічний, Луцьк
Вища, з 2006 по 2011 (4 роки 9 місяців)

Додаткова освіта та сертифікати

Пройшов навчання про метод системногл мислення та способи його застування за допомогою SWOT-аналізу в м. Київ

2019

Знання і навички

  • MS Office
  • MS Excel
  • MS Word
  • MS PowerPoint
  • Google Docs
  • Знання офісних програм
  • Google
  • Користувач ПК
  • OpenOffice
  • Google Sheets
  • Adobe Acrobat Reader
  • Продаж
  • Ведення документації
  • Уміння аналізувати
  • Проведення презентацій
  • Інвентаризація
  • Управління персоналом: Ефективне розприд-ня задач та обов'язків
  • Робота з конфліктними клієнтами
  • Ведення документації що до руху товарів
  • Проведення співбесід та welcome-тренінгів
  • Підбір стажерів та навчання персоналу
  • SWOT аналіз даних
  • Налагодження довірливих та довготривалих відносин з клієнтами
  • Управління конфліктними ситуаціями
  • Водіння авто
  • Google Drive
  • OneDrive
  • MS OneNote
  • Складання карт та інших графічних додатків (діаграми, графіки)
  • Складання презентацій в MS PowerPoint та Google-презентаціях
  • Структурування інформації в науковій роботі

Знання мов

  • Російська — вільно
  • Англійська — середній

Додаткова інформація

Для мене важливим є дотримання порядку на робочому місці. Це допомагає мені легко налаштуватись на якісне виконання завдань, швидко знаходити потрібні документи, а також показати приклад колегам.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати