Резюме від 18 червня 2022 PRO

Андрій

Менеджер з персоналу, 17 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
34 роки
Місто проживання:
Ковель
Готовий працювати:
Дистанційно, Ковель

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та Facebook.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Директор магазину

з 08.2012 по 03.2020 (7 років 7 місяців)
"Алло", Ковель (Роздрібна торгівля)

В мої ключові обов'язки входило:
Навчання стажерів стандартам обслуговування, технікам продаж, технічних характеристик та властивостей товару, особливостям роботи в ПЗ 1С, WPS/Open-office;
Адаптація нових працівників на новому робочому місці через підтримку, допомогу та наставництво;
Формування команди через мотивацію персоналу для досягнення спільних цілей;
Мотивація персоналу на досягнення показників вище планових рахуючи їх заробіток при перевиконанні денних планів;
Аналіз даних продаж по категоріях товару та послуг за період в розрізі працівників;
Виявлення сильних зон та зон розвитку магазину загалом та кожного працівника для покращення результатів та збільшення виручки торгової точки;
Ведення документації що до руху товарів, обладнання і основних засобів, а також її відправка;
Контролювати виконання стандартів компанії;
Слідкувати за термінами сервісного обслуговування клієнтсього товару, інформувати клієнтів про етап діагностики їхнього товару та про рішення сервісного центру;
Слідкувати за своєчасним виконанням інтернет замовлень оформлених на магазині;
Спілкуватись з корпоративними клієнтами що до оформлення безготівкових покупок;
Допомогти клієнту вирішити конфліктну ситуацію в межах своїх повноважень;
Слідкувати за наявністю в достатній кількості товару та обладнання для виконання плану та робити дрдаткові замовлення за необхідності;
Швидко реагувати при форс-мажорних обставинах для безперебійної роботи магазину.
До своїх досягнень за час роботи можу віднести:
Стабільний кар'єрний ріст. Почавши стажером став експертом з продаж (така внутрішня назва посади) другої, а потім першої категорії. Потім був назначений в. о. керуючого магазином, а після здачі атестації - керуючим. В квітні 2018р. був переведений на магазин вищого формату (з вдвічі більшою в ручкою) як в. о. директора магазину. Після успішного завершення навчання в академії директорів магазинів став директором магазину.
На посаді керуючого магазином не рідко був лідером по важливим цільовим для компанії показникам (доля сервісів, доля аксесуарів), а також не одноразово вигравав в мотиваційних програмах грошові премії та призи.
Після переведення на новий формат моя нова команда в одному з місяців змогла досягти такого рівня виконання плану, що їх дохід помножився на 2, а мій на 1,5 рази.
З лютого 2019 року магазин стабільно виконував і перевиконував плановий показник конверсії, що особливо важливо для магазинів такого формату.
Останніх пів року магазин був в лідерах (І - ІІІ місце) за показниками NPS (Net Promouter Score), що показує якість обслуговування клієнтів та їх готовність рекомендувати магазин.
Працівники з моєї команди теж добре розвивались. Одна з колег стала заступником директора магазину "Копійочка". Двоє моїх колег останніх пів року в 1,5 рази збільшили показники своєї виручки, виграли квитки на AI в Єгипет, а одна з них навіть потрапила в лютому в ТОП-10 рейтингу компанії за показниками ефективності.

Освіта

Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки

Географічний; фізична географія, геофізика та геохімія ландшафтів, Луцьк
Вища, з 2006 по 2011 (4 роки 8 місяців)

Додаткова освіта та сертифікати

Тренінг "Ситуаційне управління"

2019

Тренінг "Системне мислення"

2019

Тренінг "Основи таймменджменту"

2019

Тренінг "Комунікації та конфлікти"

2019

Тренінг "Ситуаційне управління"

2019

Знання і навички

MS Office MS Excel MS Word MS PowerPoint Google Docs Знання офісних програм Google Користувач ПК OpenOffice Google Sheets Adobe Acrobat Reader Продаж Ведення документації Уміння аналізувати Проведення презентацій Інвентаризація Управління персоналом: Ефективне розприд-ня задач та обов'язків Робота з конфліктними клієнтами Ведення документації що до руху товарів Проведення співбесід та welcome-тренінгів Підбір стажерів та навчання персоналу SWOT аналіз даних Налагодження довірливих та довготривалих відносин з клієнтами Управління конфліктними ситуаціями Водіння авто Google Drive OneDrive MS OneNote Складання карт та інших графічних додатків (діаграми, графіки) Складання презентацій в MS PowerPoint та Google-презентаціях Структурування інформації в науковій роботі

Знання мов

  • Російська — вільно
  • Англійська — середній

Додаткова інформація

Я цілеспрямований, національний на результат та віддаюсь роботі.
Для мене важлива злагоджена робота колективу, адже з досвіду я знаю, що правильно мотивований персонал готовий і може досягати високих результатів.
Я уважний до дрібниць і для мене важливо, щоб все на роботі (і люди і обладнання і умови праці).
Я оптиміст і знаю, що при такому підході в роботі можна швидше досягти цілей і отримувати задоволення від зробленої роботи.
Я вмію навчати працівників і знаю як їм допогти розвиватись.
Введіть мене в курс справи і я готовий працювати.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Рекрутер
Дистанційно

HR-менеджер
Дистанційно, Інші країни

Рекрутер
Дистанційно

HR generalist, Talent Aquisition, IT Recruiter
Дистанційно, Київ, Інші країни

Recruiter
15000 грн, Дистанційно, Харків

HR-менеджер
6000 грн, Дистанційно

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: