- PRO
Аліна
Адміністратор, помічник керівника, офіс-менеджер, 40 000 грн
- Розглядає посади:
- Адміністратор, помічник керівника, офіс-менеджер, Адміністратор готелю
- Вид зайнятості:
- неповна
- Вік:
- 32 роки
- Місто:
- Київ
Контактна інформація
Шукач вказав ел. пошту, адресу та Facebook.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/5397057/
Досвід роботи
Адміністратор Велнесс-центру
з 05.2023 по 01.2024
(8 місяців)
Equides club, Лісники (Готельно-ресторанний бізнес)
Управління командою масажистів, організація роботи Велнес-центру;
Контроль за роботою команди та їхніми показниками;
Управління та контроль команди покоївок;
Консультування клієнтів офлайн/онлайн з усіх послуг та запис на масаж та СПА послуги;
Заселення гостей у бунгало;
Ведення клієнтської бази, обдзвон, продажі, повторні продажі, додаткові та перехресні продажі масажів та СПА послуг, робота в 1С, ведення статистики, складання звітності, касова дисципліна
Виконання поставлених завдань і цілей на день, тиждень, місяць, а також виконання планів з продажу;
Зустріч відвідувачів, підтримання комфорту та приємної атмосфери для гостей;
Участь у складанні графіків роботи та обліку робочого часу персоналу
Організація роботи з адміністративно-господарського забезпечення комплексу
Робота з документацією, звіти, інвентаризації;
Врегулювання конфліктних та нестандартних ситуацій;
Виконання службових доручень керівника.
Адміністратор Студії краси та СПА
з 05.2023 по нині
(2 роки 3 місяці)
Формула тіла, Київ (Краса, фітнес, спорт)
Приймання та обслуговування клієнтів
салону, включаючи запис на процедури,
надання інформації та консультації;
Забезпечення високого рівня обслуговування клієнтів;
Робота з програмою Beauty Pro;
Організація та утримання порядку в приймальні та залі салону;
Ведення обліку замовлень, робочого часу та інших документів;
Здійснення взаємодії з персоналом салону та надання підтримки їхній роботі;
Забезпечення високого рівня обслуговування клієнтів та задоволення їхніх потреб.
Адміністратор
з 01.2021 по 12.2021
(11 місяців)
«Maxstudio» beauty salon, Киев (Краса, фітнес, спорт)
Відкриття та закриття салону
Виконання службових доручень керівника
Консультація клієнтів щодо товарів та послуг салону
Обробка вхідних дзвінків, повідомлень, вихідні дзвінки, запис клієнтів
Зустріч, обслуговування та розрахунок клієнтів
Введення сторінки в Інстаграм
Контроль чистоти та порядку в салоні
Контроль наявності та інвентаризація витратних матеріалів
Контроль за дотриманням стандартів сервісу персоналом
Підтримка маркетингових кампаній та акцій салону
Створення затишної комфортної обстановки для клієнтів
Адміністратор СПА-центру
з 03.2020 по 11.2020
(8 місяців)
Equides Club, Киев (Готельно-ресторанний бізнес)
Управління командою масажистів, організація роботи Велнес-центру
Управління та контроль команди покоївок
Консультування клієнтів з усіх послуг та запис на масаж та СПА послуги
Заселення гостей у бунгало
Ведення клієнтської бази, обдзвон, продажі, повторні продажі, додаткові та перехресні продажі масажів та СПА послуг, робота в 1С, ведення статистики, складання звітності, касова дисципліна
Виконання поставлених завдань і цілей на день, тиждень, місяць, а також виконання планів з продажу.
Зустріч відвідувачів, підтримання комфорту та приємної атмосфери для гостей
Участь у складанні графіків роботи та обліку робочого часу персоналу
Організація роботи з адміністративно-господарського забезпечення комплексу
Робота з документацією, звіти, інвентаризації
Врегулювання конфліктних та нестандартних ситуацій
Виконання службових доручень керівника
Менеджер з надання кредитів
з 06.2019 по 01.2020
(7 місяців)
ТОВ "Гаджет Трейдінг" ЦИТРУС, Киев (Фінанси, банки, страхування)
Залучення та консультування клієнтів
Перевірка даних, наданих клієнтом
Оцінка платоспроможності заявника
Консультування клієнтів із питань кредитування
Презентація продукту
Оцінка ризиків та виявлення ознак шахрайства-консультування клієнтів із споживчого кредитування
Оформлення кредитів на торговій точці
Продаж банківських товарів
Головний менеджер відділу розстрочки
з 11.2016 по 05.2019
(2 роки 6 місяців)
ФОП Павлік О.Ф. Мережа магазинів побутової техніки, Донецьк (Фінанси, банки, страхування)
Консультування клієнтів (фізичних та юридичних осіб), формування переліку документів, необхідних для розгляду питання про надання розстрочки, прийом та розгляд документів;
Організація взаємодії між додатковим та головним офісами, 6 осіб у підпорядкуванні;
Залучення та консультування клієнтів;
Фінансово-економічна оцінка позичальника під час оформлення розстрочки, оцінка платоспроможності позичальника під час оформлення договору;
Внесення повних даних за укладеними кредитними договорами до бази даних;
Розрахунок відсотків, неустойок та інших платежів за кредитним договором; підготовка та направлення сповіщень позичальнику за черговим терміном платежу на погашення зобов'язань за кредитним договором;
Щоквартальний аналіз та оцінка фінансового стану позичальника протягом терміну дії кредитного договору;
Ведення звітності з усіх відділів кредитування, розрахунок заробітної плати працівникам.
Кредитний експерт
з 09.2012 по 06.2014
(1 рік 9 місяців)
ПАО Платинум банк, Бойківське (Фінанси, банки, страхування)
Здійснення кредитного обслуговування клієнтів – юридичних осіб сегмента середнього та великого бізнесу
Консультування клієнтів із питань кредитування
Перевірка даних, наданих клієнтом
Оцінка платоспроможності заявника
Оцінка ризиків та виявлення ознак шахрайства
Складання звітності, участь у розробці кредитних договорів та послуг банківських кредитних продуктів
Підготовка та підписання кредитних договорів та договорів забезпечення
Залучення клієнтів та розповсюдження рекламної продукції.
Освіта
Бердянський Державний Педагогічний Університет
Факультет «Менеджмент організацій» зі спеціалізацією: «Менеджмент готельного, курортного та туристичного сервісу» Диплом-бакалавр. Спеціальність - "Менеджмент організацій та адміністрування". Диплом – спеціаліст, Бердянськ
Вища, з 2010 по 2016 (6 років)
Знання і навички
- Користувач ПК
- MS Office
- Користувач Internet
- 1С
- Робота з оргтехнікою
- CRM
- Beauty Pro
- YCLIENTS
Знання мов
- Англійська — середній
- Українська — вільно
Додаткова інформація
Словачевська Аліна Олександрівна
Дата народження: 23 грудня 1992 р.
e-mail: [
Мета: застосування досвіду, навичок та знань на запропонованій посаді. Можливість кар’єрного росту.
Професійні навички:
Вміння пристосовуватися та шукати підхід до клієнта, готовність ввічливо спілкуватися.
Особисті якості: прагнення розвитку та професійного зростання, активна життєва позиція, стресостійкість, уважність, відповідальність, комунікабельність, позитив:)
Схожі кандидати
-
Адміністратор, помічник керівника
35000 грн, Київ -
Адміністратор, куратор, реєстратор
35000 грн, Київ, Івано-Франківськ , ще 2 міста -
Менеджер з адміністративної діяльності, асистент, помічник
47000 грн, Київ -
Адміністратор
30000 грн, Київ -
Адміністратор
Київ -
Менеджер господарської діяльності
Київ