Резюме від 19 грудня 2023 PRO

Оксана

Бухгалтер, 20 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
41 рік
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Бухгалтер

з 10.2017 по 02.2022 (4 роки 4 місяці)
ТОВ «ТМАВТО»., Київ (Автобізнес та автосервіс)

- нарахування та перерахування заробітної плати, аліменти, відпускні, декретні, розрахункові, видача довідок про доходи, (70 чол.), інвентаризація відпусток.
Підготовка та подання звітності по зарплаті (обьеднана звітність 4-ДФ, 1-ПВ, 3-борг, звітність по інвалідам, аліменти, по виконавчих листах).
-Банківські операції: ведення 7-ми клієнт банків, розподіл фінансових потоків, контроль остатків коштів по рахунках, рознесення банківської виписки в 1-С, здійснення платежів у системі клієнт-банк, та повернення коштів, перерахування зарплати на карткові рахунки, відкриття зарплатних проектів, відкриття кредитних ліній, оформлення овердрафту, відкриття та закриття р./рах.)
- Взаєморозрахунки, звіряння.
- Ведення первинної бухгалтерської документації (прихід, витрата, рахунки вх./вих., повернення.).
- складський облік (облік товару, рух, приходи, витрати, відвантаження, повернення, переміщення).
- Формування та перевірка, внесення податкового кредиту.
- Контроль та звіряння дебіторської та кредиторської заборгованості.

Бухгалтер

з 05.2009 по 07.2014 (5 років 2 місяці)
ТОВ "Макорівська ГНС",, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

- Взаєморозрахунки, звіряння.
- ведення первинної бухгалтерської документації (прихід, витрата, рахунки вх./вих., повернення, податок. накл., ).
- складський облік (облік товару, рух, приходи, витрати, відвантаження, повернення, переміщення).
-Банківські операції 4 банки (здійснення платежів у системі клієнт-банк, оформлення, проведення в 1.С, внесення, перерахування зарплати на картки, відкриття кредитних ліній, оформлення овердрафту, відкриття та закриття р./рах.).
- нарахування та видача заробітної плати, аліменти, відпускні, лікарняні, декретні, розрахункові, видача довідок про доходи, кадри. (200 чол.).
- Відкриття зарплатних проектів.
- Підготовка та здавання звітів із зарплати (ЕСВ,1-ДФ, інваліди, аліменти).
- Статистична звітність.
- Контроль та звіряння дебіторської та кредиторської заборгованості.
- Формування та перевірка податкового кредиту.
- кадрове діловодство (прийом на роботу, звільнення, відпустка; оформлення трудових книжок).
- Підготовка документів та звітів для внутрішньої звітності та перевірок.
- Переддоговірне опрацювання та погодження договорів, облік договорів, внесення.
- комунікації з підрозділами компанії з організації документообігу.
- Участь у проектах щодо вдосконалення облікових процесів у компанії.

Бухгалтер

з 07.2006 по 05.2009 (2 роки 10 місяців)
ТОВ "СімТек-Лінія ДЕКО",, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

- робота з банківськими структурами, ведення банківських операцій (робота з виписками, платежі, внесення та зняття готівки, отримання зарплати, отримання кредитів, відкриття та закриття р./рах.).
- Контроль та звіряння дебіторської та кредиторської заборгованості.
- звірки щодо залишків товару.
- запровадження послуг сторонніх організацій (УСО) на підставі оплачених рахунків
- нарахування та видача заробітної плати. (50 осіб), видача довідок про доходи.
- Підготовка та здавання звітів із зарплати (фонди та статистика).
- ведення первинної бухгалтерської документації (прихід, витрата, рахунки, повернення, податок. накл., складання реєстру податок., накл., коригування, довіреності).
- складський облік (облік товару, рух, приходи, витрати, відвантаження, повернення, переміщення, інвентаризації).
- Переддоговірне опрацювання та погодження договорів, облік договорів.
- Проведення переговорів із партнерами
- комунікації з підрозділом

Освіта

Міжнародний Словянський Університет

Факультет Фінанси, Київ
Вища, з 2000 по 2004 (4 роки)

Київський Машинобудівний Коледж

Економіст, Київ
Незакінчена вища, з 1998 по 2000 (2 роки)

Знання і навички

MS Excel MS Word M.E.Doc Пользователь ПК Пользователь Internet Клиент-Банк 1С:Бухгалтерия MS Outlook Бухгалтерский учет Банковское дело 1С:Бухгалтерія Клієнт-Банк

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Англійська — початковий

Додаткова інформація

Резюме
Оксана Григорівна
097/126-72-68
Вік:42років
Місто Київ, Солом’янський район.
Ел. пошта: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Знання ПК: 1C: бухгалтерія 8.1, 8.2,8.3, M.E.Doc, Електронний кабінет, Клієнт-банк, Excel, Word, Outlook, Internet.

Освіта:
-Міжнародний Словянський Університет, факультет Фінанси, диплом Фінансиста.

-Київський Машинобудівний Коледж, факультет Економіки, диплом Економіст планування.

Знання мов: Українська – рідна, Англійська — рівень початківця.

Досвід роботи:
З 01.10.17 до 24.02.2022 ТОВ «ТМАВТО». Бухгалтер(торгівельна мережа шиноремонтних матеріалів, автосервісного та шиномонтажного обладнання, мийних комплексів, професійного інструменту для автосервісу. )
- нарахування та перерахування заробітної плати, аліменти, відпускні, декретні, розрахункові, видача довідок про доходи, (70 чол.), інвентаризація відпусток.
Підготовка та подання звітності по зарплаті (обьеднана звітність 4-ДФ, 1-ПВ, 3-борг, звітність по інвалідам, аліменти, по виконавчих листах).
-Банківські операції: ведення 7-ми клієнт банків, розподіл фінансових потоків, контроль остатків коштів по рахунках, рознесення банківської виписки в 1-С, здійснення платежів у системі клієнт-банк, та повернення коштів, перерахування зарплати на карткові рахунки, відкриття зарплатних проектів, відкриття кредитних ліній, оформлення овердрафту, відкриття та закриття р./рах.)
- Взаєморозрахунки, звіряння.
- Ведення первинної бухгалтерської документації (прихід, витрата, рахунки вх./вих., повернення.).
- складський облік (облік товару, рух, приходи, витрати, відвантаження, повернення, переміщення).
- Формування та перевірка, внесення податкового кредиту.
- Контроль та звіряння дебіторської та кредиторської заборгованості.

з 05.2009 до 01.01.14. Бухгалтер
ТОВ "Макорівська ГНС", Київ (Оптова торгівля нафтопродуктами, мережа газових заправок по всій Україні, Авантаж7).

- Взаєморозрахунки, звіряння.
- ведення первинної бухгалтерської документації (прихід, витрата, рахунки вх./вих., повернення, податок. накл., ).
- складський облік (облік товару, рух, приходи, витрати, відвантаження, повернення, переміщення).
-Банківські операції 4 банки (здійснення платежів у системі клієнт-банк, оформлення, проведення в 1.С, внесення, перерахування зарплати на картки, відкриття кредитних ліній, оформлення овердрафту, відкриття та закриття р./рах.).
- нарахування та видача заробітної плати, аліменти, відпускні, лікарняні, декретні, розрахункові, видача довідок про доходи, кадри. (200 чол.).
- Відкриття зарплатних проектів.
- Підготовка та здавання звітів із зарплати (ЕСВ,1-ДФ, інваліди, аліменти).
- Статистична звітність.
- Контроль та звіряння дебіторської та кредиторської заборгованості.
- Формування та перевірка податкового кредиту.
- кадрове діловодство (прийом на роботу, звільнення, відпустка; оформлення трудових книжок).
- Підготовка документів та звітів для внутрішньої звітності та перевірок.
- Переддоговірне опрацювання та погодження договорів, облік договорів, внесення.
- комунікації з підрозділами компанії з організації документообігу.
- Участь у проектах щодо вдосконалення облікових процесів у компанії.

з 07.2006 до 05.2009 Бухгалтер
ТОВ "СімТек-Лінія ДЕКО", (прямі дистрибьютери Bosh , Siemens, Gorenje Торгівля мережа магазинів по Україні)
Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт
дистриб'ютори Bosch, Siemens в Україні, торгівля дрібною побутовою технікою, мережа магазинів
- робота з банківськими структурами, ведення банківських операцій (робота з виписками, платежі, внесення та зняття готівки, отримання зарплати, отримання кредитів, відкриття та закриття р./рах.).
- Контроль та звіряння дебіторської та кредиторської заборгованості.
- звірки щодо залишків товару.
- запровадження послуг сторонніх організацій (УСО) на підставі оплачених рахунків
- нарахування та видача заробітної плати. (50 осіб), видача довідок про доходи.
- Підготовка та здавання звітів із зарплати (фонди та статистика).
- ведення первинної бухгалтерської документації (прихід, витрата, рахунки, повернення, податок. накл., складання реєстру податок., накл., коригування, довіреності).
- складський облік (облік товару, рух, приходи, витрати, відвантаження, повернення, переміщення, інвентаризації).
- Переддоговірне опрацювання та погодження договорів, облік договорів.
- Проведення переговорів із партнерами
- комунікації з підрозділом

Додаткова інформація:
Про себе: Творчий підхід до роботи, швидке навчання, активна життєва позиція, вміння працювати в команді, наполегливість, здатність працювати на результат.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: