• PRO

Галина

Керівник відділу продажів

Розглядає посади:
Керівник відділу продажів, Фасилітатор, Спеціаліст з продажу, Фахівець soft-collection, Тім лід
Вид зайнятості:
повна
Вік:
46 років
Місто:
Чернігів

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та Facebook.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Бізнес-аналітик (офіціне працевлаштування)

з 02.2022 по 06.2022 (4 місяці)
CRM STUDIO, Чернігів (IT)

✓ Аудит та розробка бізнес-процесів;
✓ Налаштування SuiteCRM відповідно до вимог бізнесу клієнта;
✓ Перехід на SuiteCRM з іншої системи CRM;
✓ Навчання користувачів та адміністраторів SuiteCRM;
✓ Розробка додаткового функціоналу SuiteCRM;
✓ Інтеграція SuiteCRM з іншими системами;
✓ Обслуговування та підтримка SuiteCRM.

Керівник відділу продажу (офіційне працевлаштування)

з 09.2021 по 01.2022 (4 місяці)
Мережа магазинів ДВЕРІ + ВІКНА, Чернігів (Роздрібна торгівля)

- Управління менеджерами, контроль якості їхньої роботи;
- персональне спілкування з крупими клієнтами, підтримка з ними зв'язку;
- аналіз ефективності роботи магазинів;
- аналіз ефективності роботи менеджерів;
- прогнозування продажів;
- управління ефективністю роботи менеджерів;
- мотивування співробітників.

Керівник відділу продажів (Договір ЦПГ)

з 03.2021 по 08.2021 (5 місяців)
ФОП Османов О.А., Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

Обов'язки:
- прописування регламентів бізнес-процесів направлення;
- робота з аналітичними даними з продажу;
- формування планів продажів;
- підготовка та подання звітності щодо роботи направлення;
- пряма комунікація з клієнтами;
- погодження кошторису та КП;
- контроль ведення проекту іншими учасниками.
Основними досягненнями є:
-Проведено аналіз виконання функцій персоналу підприємства та економічних показників, на основі чого в роботу було внесено додаткові коригування:
- Створено відділ продажу на базі системи Бітрікс24.CRM.
- розроблено та впроваджено в роботу посадові інструкції персоналу;
- доопрацьовано пункти Договору продажу та монтажу обладнання;
- розроблено та впроваджено в роботу Схема робочого процесу відділу продажів;
- Розроблено та впроваджено в роботу скрипти продажів, що використовуються на різних етапах продажів.

Директор по персоналу (Договір ЦПГ)

з 09.2020 по 03.2021 (6 місяців)
BIERWELLE, Чернігів (Роздрібна торгівля)

Керівництво завданнями у сфері управління персоналом, які забезпечували орієнтовану на колектив атмосферу. Особлива увага приділялася розширенню можливостей співробітників, якості роботи, продуктивності, досягненню цілей, а також кадровому питанню та постійному розвитку співробітників.
Обов'язки:
- Координація процесу найму та закриття TOP та мідл позицій;
- проведення співбесід, телефонних інтерв'ю;
- розробка та впровадження навчального курсу для нових співробітників;
- контроль проходження стажування;
- ведення кадрового діловодства;
- розробка посадових інструкцій;
- розвиток корпоративної культури;
- організація заходів для працівників;
- ведення корпоративного порталу новин у Бітрікс-24;
- організація корпоративних заходів;
- створення та розвиток корпоративного навчального центру;
- планування та проведення тренінгів для співробітників компанії.
Основними досягненнями є:
Мною було розроблено та впроваджено в роботу ряд бланків, який збільшив ефективність при підборі персоналу, при проходженні здобувачем стажування, при проходженні атестації, а також під час самої роботи персоналу:
- Анкета кандидата – дала можливість передавати до служби безпеки всі необхідні дані про майбутнього працівника для перевірки відповідності інформації дійсності;
- Лист стажувань – прискорив процес планування стажувань кандидата на торгових точках, а також полегшив облік проведених стажувань для подальших виплат бонусів продавцям-наставникам;
- Лист стажера на торговій точці – скоротив процес відстеження рівня знань претендента, а також його прагнення до подальшого навчання та розвитку;
- Атестаційний лист стажера – полегшив виявлення рівня знань та старань стажера, з прогнозуванням подальшої можливості стажера продовжити роботу як продавця.
- Атестаційний лист продавця торгових точок – покращив процес прояснення рівня знань співробітника, на підставі результатів визначалася можливість продовження роботи продавця без додаткового навчання, або ж необхідність у подальшому навчанні продавця, для підвищення якості обслуговування покупців;
- Акета вихідного дня – полегшила виявлення причин, які супроводжували ухвалення рішення про звільнення для подальшого аналізу та покращення якості робочої атмосфери.

Директор по продажам (Договір ЦПГ)

з 03.2019 по 09.2020 (1 рік 6 місяців)
ТОВ "Лаваста груп", Чернігів (Легка промисловість)

- створення відділу продажів;
- розробка структури підприємства;
- перетворення системи управління підприємством за допомогою впровадження та удосконалення CRM - системи: постійний та системний вплив на діяльність структурних підрозділів підприємства (підготовка, прийняття та реалізація рішень) для забезпечення їх узгодженої роботи та досягнення запланованого результату.
- управління кол центром.

Система управління підприємством стала заснованої на цілісності внутрішньої та зовнішньої взаємодії, що забезпечує для самої організації та її споживачів необхідних результатів, шляхом узгодження наступних елементів:
- цілей,
- ресурсів,
- складових діяльності підприємства та принципів їх взаємодії,
- компетенцій,
- меж компетенцій та управління,
- чітке управління воронками продажів,
- аналіз продажу,
- планування надходження коштів,
- аналітичне обґрунтування рекламного просування продукції,
- аналіз реалізації виробництва,
- аналіз продажу.

Комерційний директор (офиційне працевлаштування)

з 12.2007 по 02.2021 (13 років 2 місяці)
ТОВ "Будспеценергоресурси" (з 2014 року ТОВ "Будспец"), Чернігів (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

• Будівництво під ключ школи у с. Нова Басань, Бобровицького району Чернігівської області.
• Реконструкція під ключ школи у с. Понорниця, Коропського району Чернігівської області.
• Реконструкція та капітальний ремонт районної лікарні Козелець Чернігівської області.
• Будівництво дитячого садка у с. Вихвості Чернігівської області.
• Будівництво пологового відділення районної лікарні у м. Мена Чернігівської області.
• Реконструкція та капітальний ремонт районної адміністрації у м. Мена Чернігівської області.
• Капітальний ремонт школи у м. Городня Чернігівської області.
• Капітальний ремонт та реконструкція бібліотеки ім. Короленка у м. Чернігові.
На всьому протязі роботи підприємством було зроблено безліч поточних ремонтів, реконструкцій та капітальних ремонтів:
• у будинках дитячих дошкільних закладів та шкіл;
• у будинках медичних закладів;
• в адміністративних будинках міста Чернігова та по всій території Чернігівської області.
Були встановлені та здані в експлуатацію:
• газові котельні;
• твердопаливні котельні.
До моїх обов'язків входило:
- управління робочими процесами та діяльністю підприємства;
- ведення ділових переговорів та партнерської співпраці;
- діловодство та діловодство (облік документообігу) підприємства;
- вміння читати кошториси та креслення проектної документації, знаходити в них помилки та вносити поправки, тісно співпрацюючи з проектно-кошторисними підприємствами;
- підбір персоналу;
- підготовка документації для тендерів;
- участь у тендері;
- оформлення та укладання договору із замовником;
- контроль виконання робіт на об'єкті;
- контроль здачі об'єкта в експлуатацію;
- тісна робота з перевіряючими та контролюючими органами.

Фахівець по контрактах,Фахівець із реалізації готової продукції,Логіст

з 10.2000 по 11.2007 (7 років 1 місяць)
ТОВ "Хімволокно", Чернігів (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

7 років досвіду роботи у продажах готової продукції оптом та в роздріб.
До обов'язків входило:
- ведення переговорів із замовниками, спілкування на рівні керівників вищої ланки;
- укладання договорів;
- облік дебіторської заборгованості та своєчасне погашення заборгованості;
- Щотижневе складання плану виробництва готової продукції;
- Щотижневе складання плану продажу готової продукції;
- щоденний облік виробництва та складських запасів готової продукції;
- Забезпечення своєчасного продажу продукції необхідного асортименту та якості;
- Пошук перевізників;
- укладання договорів із перевізниками;
- Контроль своєчасної подачі транспорту під завантаження готової продукції;
- Контроль підготовки документації для відправки готової продукції;
- проведення роботи з оптимізації та підвищення рентабельності підприємства/ оптово-роздрібного процесу;
- Облік якості готової продукції;
- розробка нового асортименту готової продукції, внесення змін до технічних умов готової продукції;
- організація обліку документообігу відділу продаж;
- Аналіз ринку конкурентів;
- Аналіз ринку збуту.

Протягом семи років роботи у відділі маркетингу обіймала такі посади:
- фахівець із передконтрактної роботи та контрактного супроводу документації;
- фахівець із реалізації готової продукції;
- Логіст.
Особистісні досягнення під час роботи:
- комп'ютеризація робочих місць відділу маркетингу та відділу постачання на підприємстві, з навчанням персоналу відповідним навичкам роботи з комп'ютерними програмами;
- Паралельно з основною посадою, займала посаду діловода;
- одним з основних досягнень було - створення з нуля на підприємстві відділу логістики, у підпорядкуванні якого знаходилися відділ реалізації, відділ збуту, відділ постачання, транспортний цех та склад готової продукції. У ході створення відділу логістики була розроблена сама структура управління відділом, документообіг між відділами та цехами, а також бланки документів з відповідними функціоналами для прискорення процесів управління та ведення роботи всередині самого відділу.

Освіта

Чернігівський державний інститут економіки та управління

Облік та аудит, економічний аналіз (стаціонарне навчання), Чернігів
Вища, з 1996 по 2001 (5 років)

Додаткова освіта та сертифікати

Транспортна логістика

Жовтень 2006

Нідерланди, Міжнародна європейська школа кореспонденського навчання, Психологія

2009, 2 роки

Знання і навички

  • MS Excel
  • MS Word
  • MS Office
  • Пользователь ПК
  • Пользователь Internet
  • MS PowerPoint
  • Windows
  • CRM
  • Битрикс24
  • 1С:Бухгалтерия
  • Управленческие навыки
  • Бухгалтерский учет
  • Продажи
  • MS Paint
  • amoCRM
  • Умение анализировать
  • Маркетинг
  • Операционные системы
  • IT-Предприятие
  • IP-телефония
  • Ведение социальных сетей
  • Реклама
  • BAF
  • Создание баннеров
  • CRM-система: АМО, Bitrix24, BAF/1C, Suite CRM

Знання мов

  • Російська — вільно
  • Українська — вільно
  • Англійська — початковий

Рекомендації

  • Жибер Руслан Миколайович

    Жибер Руслан Миколайович

    Генеральний директор, ТОВ "Будспец"

    Контактні дані приховані
  • Когут Максим Ігорович

    Когут Максим Ігорович

    Директор департаменту продажів, BIERWELLE

    Контактні дані приховані
  • Османов Осман Азретович

    Османов Осман Азретович

    Керівник, ФОП Османов О.А., Київ

    Контактні дані приховані
  • Максимов Андрій Павлович

    Максимов Андрій Павлович

    Керівник відділу маркетингу, ТОВ "Хімволокно"

    Контактні дані приховані

Додаткова інформація

•Березень 2006
Кандидат у депутати до Верховної Ради України V скликання.
•Жовтень 2006
Центр бізнес технологій "ТО"
м. Київ
Бізнес-тренінг "транспортна логістика"
У програмі:
* Актуальні проблеми транспортної логістики в компаніях;
* сутність та завдання транспортної логістики;
* спосіб транспортування;
* транспортування та питання власності;
* Планування транспортних робіт маршрутизація;
* інтермодальне перевезення;
* Функції та обов'язки логіста.

• Березень 2009- лютий 2011
м. Нідерланди
Міжнародна європейска школа кореспондентської освіти
Специальність "Психологія".

• У 2012 році отримала подяку від голови Чернігівської обласної адміністрації Хоменка В.М. на День Будівельника за внесок у розвиток інфраструктури Чернігівської області.

• 2008 рік – помічник-консультант народного депутата Верховної Ради України VI скликання.

• 2014 рік – помічник-консультант депутата Чернігівської міської ради шостого скликання.

Розвинені можливості:
Досвід роботи на керівній посаді 13 років:
- досвід роботи на керівній посаді у сфері найму та навчання персоналу – 0,5 року;
- досвід роботи на керівній посаді у сфері продажу – 1,5 роки;
- досвід роботи на керівній посаді у сфері будівництва – 13 років;
- досвід роботи у сфері продажу – 11,5 років;
- аналітичний склад розуму, гнучкість мислення та підходів до складних ситуацій;
- розуміння суті процесів та вміння вирішувати питання з максимальною вигодою для підприємства;
- Навички економічних розрахунків у торгівлі, оперативне управління роботою відділів продажів;
- Визначення найбільш перспективних сегментів продажів;
- Формування планів продажів;
- Виконання плану продажів;
- успішний досвід ділових переговорів та партнерської співпраці; орієнтація на результат; вміння розставляти пріоритети;
- знання основ економіки, організації праці та управління колективом, постановка завдань та контроль їх виконання;
- Навички фінансового планування в торговій компанії;
- розвинені комунікативні та управлінські навички, організаторські здібності;
- самостійність, відповідальність за ухвалені рішення;
- активна життєва позиція та відсутність шкідливих звичок;
- високий рівень самоорганізації, самоконтролю та відповідальності;
- комунікабельність, відповідальність, наполегливість та пунктуальність.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: