Ольга

Офіс-менеджер, помічник керівника, 14 000 грн

Вид зайнятості:
повна, неповна
Вік:
27 років
Місто:
Миколаїв

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та Instagram.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Власниця

з 07.2020 по 02.2023 (2 роки 7 місяців)
Інтернет-магазин бадів, Миколаїв (Роздрібна торгівля)

Виконувала комплексні операції з імпорту вітамінів зі США, забезпечуючи весь цикл доставки продукції до України. Відповідала за пошук надійних перевізників. Забезпечувала ефективні продажі продукції через Instagram, де активно взаємодіяла з клієнтами, надаючи консультації через Direct. Крім того, займалася створенням візуального контенту для сторінки, включаючи фотографії, пости та дописи, що допомагали залучати аудиторію та підвищувати рівень продажів.

Менеджер внешнеэкономической деятельности

з 01.2019 по 07.2019 (6 місяців)
ПМК(производитель металических контейнеров), Николаев (Николаевская обл.) (Металургійна промисловість, металообробка)

Работа в Excel, Word,виконання доручень керівника.

Касир

з 03.2017 по 12.2018 (1 рік 9 місяців)
Автозапчастини від Вадима, Миколаїв (Автобізнес та автосервіс)

Освіта

НВПУТД

Конструктор-модельер одежды, Николаев (Николаевская обл.)
Середня спеціальна, з 2012 по 2015 (2 роки 6 місяців)

Знання і навички

  • MS Word
  • Грамотна усна та письмова мова
  • Уміння користуватись оргтехнікою
  • Комунікабельність
  • Ведення соціальних мереж
  • Пунктуальність
  • MS Excel

Знання мов

Українська — просунутий

Додаткова інформація

Легко справляюся зі стресовими ситуаціями, швидко знаходжу контакт із людьми та завжди залишаюся відкритою до нових знань. Впевнено освоюю нову інформацію, що дозволяє мені ефективно працювати навіть в умовах обмеженого часу.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств:
>