Резюме від 27 березня 2023 PRO

Катерина

Менеджер по роботі з клієнтами, бухгалтер, 15 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
28 років
Місто:
Запоріжжя

Контактна інформація

Шукач вказав телефон, ел. пошту та Facebook.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Головний бухгалтер

з 03.2021 по 01.2023 (1 рік 10 місяців)
ТОВ "ОПТ УКРСТАНДАРТ", Запоріжжя (Продаж, закупівля)

Трудову діяльність у компанії розпочала з посади бухгалтер з дипломом магістра.
Функціонал:
Ведення первинної документації ФОП, ТОВ.
Розрахунки з покупцями та замовниками.
Нарахування та виплата заробітної плати.
Переведена на посаду Головного бухгалтера.
Функціонал:
Весь функціонал бухгалтера з дипломом магістра.
Ведення обліку ФОП, ТОВ на єдиному податку (не платники ПДВ)
Облік ОЗ, ТМЦ у 1С Підприємство.
Складання фінансової і податкової звітності та подання у відповідні органи (Соната).
Робота з клієнт - банком.
Контроль платежів та взаєморозрахунків з клієнтами та постачальниками.
Підготовка пакету документів для участі у тендері, робота з ПЗ тендерів, моніторинг публікацій закупівель та усіх етапів проходження торгів, участь у тендері.
Складання, узгодження та укладення договорів.

Фахівець із соціальної роботи

з 05.2019 по 06.2019 (1 місяць)
КУ "Центр соціальних послуг", Веселе (Соціальна робота з сім'ями, дітьми та молоддю)

Робота з сім'ями, що потрапили в складні життєві обставини. Соціальне супроводження та консультація сімей, які потрапили в СЖО.

Регіональний менеджер

з 07.2014 по 02.2021 (6 років 7 місяців)
Євроломбард, Запоріжжя (Ломбард, обмін валют)

Трудову діяльність у компанії розпочала з посади касира-оцінювача з прийому дорогоцінних металів, валютно-обмінних операцій.
Функціонал:
Оперативна оцінка та прийом дорогоцінних металів, техніки тощо у заставу з оформленням всієї необхідної документації у програмному забезпеченні компанії та відповідно до внутрішніх правил оформлення документації.
Валютно-обмінні операції з відповідним оформленням у ПЗ
Подання внутрішньої звітності відділення до головного офісу підприємства.
Переведено на посаду начальника відділення
Функціонал:
Усі функціональні обов'язки касира-оцінювача
Навчання та стажування нових співробітників
Формування звітності за кредитним портфелем для головного офісу
Контроль за дотриманням на відділенні вимог Нацкомфінпослуг та НБУ
Переведено на посаду регіонального менеджера
Функціонал:
Управління персоналом понад 100 осіб та контроль за роботою 22 ломбардних відділень
Відкриття точок з нуля
Аналіз економічної роботи філії та конкурентів; моніторинг конкурентів;
забезпечення безперебійної роботи ломбардних відділень
Первинна документація та звітність, робота у внутрішньому ПЗ підприємства і в 1С Lombard Gold
Організація та ведення господарської діяльності;
Визначення місць та первинна розробка зовнішньої реклами відповідно до корпоративного стилю компанії;
Мотивація, підбір та управління персоналом, своєчасний моніторинг заявок для відділу персоналу з комплектації кадрів.
Контроль за діяльністю ревізійного відділу, здійснення координацій та методичних посібників з проведення ревізій, розробка заходів щодо виявлення шахрайства, крадіжок, недостач.
Облік та аналіз порушень робочого процесу; контроль виконання норм безпеки відділень та персоналу.
Складання графіків роботи касирів оцінювачів та їх своєчасне коригування за необхідності.

Освіта

Приватний вищий навчальний заклад " Запорізький інститут економіки та інформаційних технологій"

Фінанси, банківська справа та страхування", Запоріжжя
Вища, з 2014 по 2017 (3 роки)

Здобула ступінь спеціаліст з фінансів банківської справи та страхування.

Запорізький гідроенергетичний коледж Запорізької державної інженерної академії

Оціночна діяльність, Запоріжжя
Середня спеціальна, з 2012 по 2014 (2 роки)

Додаткова освіта та сертифікати

Семінар - тренінг: Послуга сімейного патронату: пошук та первинний відбір кандидатів у патронатні вихователі

14 - 15.05.2019

Тренінг: Розбудова спроможності місцевих НМВ щодо взаємодії у сфері протидії торгівлі людьми.

31.05.2019

Знання і навички

MS Excel MS Word Користувач ПК Користувач Internet 1С:Підприємство Соната Водій легкового автомобіля

Знання мов

  • Українська — вище середнього
  • Російська — вільно

Додаткова інформація

Вміння швидко орієнтуватися у ситуації та приймати самостійні рішення.
Навички проведення пошуку, оцінки, навчання, атестації, мотивації персоналу.
Відкрита для нових знань.
Готова до відряджень.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: