Резюме від 6 травня 2024 PRO

Оксана

Керівник департаменту, відділу, юрист

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
45 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Юрист

з 10.2020 по нині (3 роки 7 місяців)
ПрАТ "Орлан", Київ (Харчова промисловість)

ведення договірної роботи – укладання договорів, контрактів, угод: надання послуг, виконання робіт, поставки, оренди, виготовлення, купівлі-продажу товару, продукції, обладнання, виконання проектних робіт, підряду, пусконалагоджувальних робіт, фінансової допомоги, матеріальної відповідальності, конфіденційності та інші; ведення позовної роботи: адміністративні, цивільні, трудові спори; правова робота з Державною службою геології та надр України, Державною службою України з питань геодезії, картографії та кадастру, Київською міською радою, нотаріусами, органами державної виконавчої влади; оформлення документів для отримання/внесення змін до дозвільних документів: отримання ліцензій, дозволів, висновків; проведення загальних зборів учасників/засновників; оформлення кадрової документації: розроблення наказів, трудових договорів/контрактів, колективних договорів, положень, посадових інструкцій; складання різних листів, запитів, заяв, довідок, довіреностей, розпоряджень, актів; проведення ділових зустрічей та переговорів; надання юридичних консультацій; організація роботи юридичного відділу; інша правова робота.

Начальник юридичного відділу

з 08.2018 по 09.2020 (2 роки 1 місяць)
ПрАТ "Енергетичні технології", Івано-Франківськ (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)

правовий супровід проведення публічних закупівель; реєстрація права власності рухомого/нерухомого майна; реєстрація/перереєстрація юридичних осіб та фізичних осіб; внесення змін до установчих документів; проведення загальних зборів учасників/засновників; ведення претензійно-позовної роботи – стягнення заборгованості з боржників; адміністративні, господарські, цивільні, корпоративні, податкові, трудові спори; правова робота з ДВС, ДАБІ, БТІ, нотаріусами, органами державної виконавчої влади; оформлення документів для отримання/внесення змін до дозвільних документів: отримання ліцензій, дозволів, висновків, реєстрація авторських прав, знаків для товарів та послуг; ведення договірної роботи – укладання договорів, контрактів, угод, меморандумів: надання послуг, виконання робіт, поставки, оренди, лізингу, виготовлення, купівлі-продажу товару, продукції, обладнання, придбання прав на використання програмного забезпечення, виконання проектних робіт, підряду, пусконалагоджувальних робіт, інвестиційних, розроблення проектно-кошторисної документації, доручень, кредиту, іпотеки, застави, фінансової допомоги, позики, співпраці та спільної діяльності, купівлі-продажу частки нежитлових приміщень, поділу нерухомого майна, конфіденційності; оформлення кадрової документації: розроблення наказів, трудових договорів/контрактів, колективних договорів, положень, посадових інструкцій; складання різних листів, запитів, заяв, довідок, довіреностей, розпоряджень, актів; проведення ділових зустрічей та переговорів; надання юридичних консультацій; організація роботи юридичного відділу; інша правова робота.

Начальник юридичного відділу

з 09.2017 по 06.2018 (9 місяців)
ТОВ "Нью Віта Груп", Івано-Франківськ (Роздрібна торгівля)

реєстрація/перереєстрація юридичних осіб та фізичних осіб, внесення змін до установчих документів; проведення загальних зборів учасників/засновників; ведення договірної роботи – укладання контрактів, договорів, угод: поставки, оренди, лізингу, підряду, перевезень, кредиту, іпотеки, застави, франшизи, фінансової допомоги, позики, виготовлення, купівлі-продажу товару, продукції, обладнання, придбання прав на використання програмного забезпечення, надання послуг, виконання робіт, конфіденційності; ведення претензійно-позовної роботи – стягнення заборгованості з боржників, адміністративні, господарські, спори; співпраця з ДВС, оформлення кадрової документації: розроблення наказів, трудових договорів/контрактів, положень, посадових інструкцій; складання різних листів, запитів, заяв, довідок, довіреностей, розпоряджень, актів; проведення ділових зустрічей та переговорів; надання юридичних консультацій; організація роботи юридичного відділу; інша правова робота.
процедури надання фінансових гарантій резидентом/нерезидентом; реєстрація/перереєстрація юридичних осіб, внесення змін до установчих документів; проведення загальних зборів учасників/засновників; формування органів управління, корпоративні права; співпраця з НБУ; реєстрація авторських прав, знаків для товарів та послуг; ведення договірної роботи – укладення договорів: доручень, агентських, конфіденційності, фінансової допомоги, позики, співпраці та спільної діяльності, купівлі-продажу, оренди, перевезень, надання послуг, виконання робіт; складання різних листів, запитів, заяв, довідок, довіреностей, розпоряджень, актів; проведення ділових зустрічей та переговорів; надання юридичних консультацій; організація роботи юридичного відділу.

Начальник юридичного відділу

з 08.2015 по 05.2017 (1 рік 9 місяців)
ТОВ «Шнайдер Фінанс Східна Європа» ДП «Schneider Securities Limited», Київ (фінасові послуги)

розроблення процедури надання фінансових гарантій резидентом/нерезидентом; реєстрація/перереєстрація юридичних осіб, внесення змін до установчих документів; проведення загальних зборів учасників/засновників; формування органів управління, корпоративні права; співпраця з НБУ, ФГВФО; реєстрація авторських прав, знаків для товарів та послуг; ведення договірної роботи – укладання міжнародних контрактів, договорів, угод, меморандумів: доручень, агентських, конфіденційності, фінансової допомоги, позики, співпраці та спільної діяльності, купівлі-продажу, оренди, перевезень, надання послуг, виконання робіт; складання різних листів, запитів, заяв, довідок, довіреностей, розпоряджень, актів; проведення ділових зустрічей та переговорів; надання юридичних консультацій; організація роботи юридичного відділу; інша правова робота.

Начальник юридичного відділу

з 03.2011 по 04.2016 (5 років 1 місяць)
ПрАТ «Екологоохоронна фірма «Креома-Фарм», Київ (виробництво, продаж лікарських засобів та фармпрепаратів)

03.2011 р. – 04.2016 р. – начальник юридичного відділу ПрАТ «Екологоохоронна фірма «Креома-Фарм»:
ведення договірної роботи – укладання міжнародних контрактів, договорів, угод: поставки, дистрибуції, оренди, лізингу, переведення боргу, виготовлення, купівлі-продажу продукції, обладнання, доручень, конфіденційності, співпраці та спільної діяльності, купівлі-продажу частки статутного капіталу, надання послуг, виконання робіт; ведення претензійно-позовної роботи – стягнення заборгованості з боржників, адміністративні, господарські, цивільні, корпоративні, трудові спори; співпраця з ДВС, НДУ; реєстрація/перереєстрація юридичних осіб, внесення змін до установчих документів; проведення загальних зборів учасників/засновників; складання звітності емітента цінних паперів; складання різних листів, запитів, заяв, довідок, довіреностей, розпоряджень, актів; правове супроводження перевірок підприємства; проведення ділових зустрічей та переговорів; надання юридичних консультацій; організація роботи юридичного відділу; інша правова робота.

Юрист

з 05.2008 по 01.2011 (2 роки 8 місяців)
ТОВ «Мані Маг» ДП ПАТ «Дельта Банк», Київ (Фінанси, банки, страхування)

корпоративні права – створення фінансової установи; ведення договірної роботи – укладання договорів, контрактів, угод: доручень, агентських по продажу банківських продуктів, конфіденційності, співпраці та спільної діяльності, оренди, лізингу, маркетингових, купівлі-продажу, поставки, надання послуг, виконання робіт; реєстрація/перереєстрація юридичних осіб, внесення змін до установчих документів; формування органів управління, корпоративні права; проведення загальних зборів учасників/засновників; складання звітності емітента цінних паперів; оформлення кадрової документації: розроблення наказів, трудових договорів, контрактів, посадових інструкцій, колективних договорів; складання різних листів, запитів, заяв, довідок, довіреностей, розпоряджень, актів; надання юридичних консультацій; організація роботи юридичного департаменту; інша правова робота.

Юрист

з 09.2006 по 03.2008 (1 рік 6 місяців)
ТОВ «Чіо-Вольф Україна», Київ (оптова та роздрібна торгівля продуктів харчування)

ведення договірної роботи – укладання міжнародних контрактів, договорів, угод: маркетингових та мерчандайзингових послуг, поставки, дистрибуції, оренди, лізингу, підряду, перевезень, доручень, кредиту, переведення боргу, фінансової допомоги, позики, співпраці та спільної діяльності, виготовлення, купівлі-продажу та розповсюдження товару, продукції, обладнання, надання послуг, виконання робіт, конфіденційності; ведення претензійно-позовної роботи – стягнення заборгованості з боржників, господарські, податкові, трудові спори; співпраця з ДВС; реєстрація/перереєстрація юридичних осіб та фізичних осіб, внесення змін до установчих документів; проведення загальних зборів учасників/засновників; оформлення кадрової документації: розроблення наказів, трудових договорів/контрактів, колективних договорів, положень, посадових інструкцій; складання різних листів, запитів, заяв, довідок, довіреностей, розпоряджень, актів; проведення ділових зустрічей та переговорів; надання юридичних консультацій; організація роботи юридичного відділу; інша правова робота.

Юрист

з 08.2005 по 08.2006 (1 рік)
ТОВ «Інтерфінанс Груп» ДП «Brink”s Ink», Київ (перевезення цінних та міжнародних вантажів)

оформлення права власності на земельні ділянки; реєстрація/перереєстрація юридичних осіб, внесення змін до установчих документів; проведення загальних зборів учасників/засновників; оформлення акредитації, співпраця з митницею та НБУ; ведення договірної роботи – укладання міжнародних контрактів, договорів, угод: міжнародних перевезень цінних паперів та вантажів, транспортно-експедиційних послуг, організація перевезень та доставки відправлень, експедиційних та митних послуг (в т. ч .для учасників виставок), послуг по митному оформленню виставкових товарів, охорони цінних паперів та вантажів, доручень, спільної інвестиційної діяльності, створення науково-технічної продукції, перероблення сировини, агентських, дарування, купівлі-продажу частки статутного капіталу, фінансової допомоги, позики, купівлі-продажу, поставки, оренди, лізингу, надання послуг, виконання робіт, конфіденційності; складання різних листів, запитів, заяв, довідок, довіреностей, розпоряджень, актів; проведення ділових зустрічей та переговорів; надання юридичних консультацій; організація роботи юридичного відділу; інша правова робота.

Юрист

з 12.2003 по 04.2005 (1 рік 4 місяці)
ТОВ «Оптова компанія «Дарниця», Київ (оптова та роздрібна торгівля лікарськими засобами, фармпрепаратами)

ведення договірної роботи – укладання договорів, контрактів, угод: агентських, доручень, купівлі-продажу, поставки, оренди, лізингу, співпраці та спільної діяльності, надання послуг, виконання робіт, конфіденційності; ведення претензійно-позовної роботи – стягнення заборгованості з боржників, господарські, цивільні спори; співпраця з ДВС; складання різних листів, запитів, заяв, довідок, довіреностей, розпоряджень, актів; надання юридичних консультацій; організація роботи юридичного відділу; інша правова робота.

Освіта

Харківська національна юридична академія України ім. Я. Мудрого.

Правознавство, Харків
Вища, з 2001 по 2006 (5 років)

Додаткова інформація

Резюме
ПІБ: Середюк Оксана Дмитрівна.
Контактний номер телефону: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»).
Освіта: Харківська національна юридична академія України ім. Я. Мудрого.

ПРОФЕСЙНІ НАВИКИ:
правова робота при проведенні публічних закупівель; реєстрація права власності рухомого/нерухомого майна; оформлення документів для отримання/внесення змін до дозвільних документів: реєстрація авторських прав, знаків для товарів та послуг, отримання ліцензій, дозволів, висновків; реєстрація/перереєстрація юридичних/фізичних осіб, установчих документів, внесення змін до них; формування органів управління, корпоративні права, проведення загальних зборів учасників/засновників і засідань правління, правове супроводження емісії цінних паперів, складання звітності емітента цінних паперів; здійснення договірної роботи: підготовка, аналіз, складання та укладання різних видів договорів, контрактів, угод, міжнародних контрактів, перевірка на відповідність законодавству проектів договорів, наданих контрагентами; проведення претензійно-позовної роботи: здійснення досудового врегулювання спорів, судове стягнення дебіторської заборгованості, складання/подання позовних заяв, документів для звернення до суду; представництво і захист прав та інтересів в області майнових/немайнових прав в: судових засіданнях, державних, нотаріальних, податкових і контролюючих органах, органах державної влади, органах дозвільної системи, складання процесуальних документів: відзивів, заперечень, пояснень, клопотань, заяв; здійснення письмових та усних консультацій з різних правових питань; ведення кадрової документації: розроблення всіх видів наказів, трудових договорів/контрактів, колективних договорів, положень, посадових інструкцій; оформлення різних документів, протоколів, довіреностей, запитів, клопотань, положень, інструкцій та інше; листування з державними органами, юридичними та фізичними особами; надання правової допомоги в складанні юридичних документів; робота з нотаріусами; отримання витягів, виписок, довідок з єдиного державного реєстру; досвід роботи: в органах державної влади, комерційних структурах, у взаємовідносинах з податковими інспекціями, державними, контролюючими органами та фондами, по виконанню судових рішень, мирових угод; накладення арешту на рахунки та майно боржників; скарги на дії (бездіяльність) органів державної влади і виконавчої служби; правове супроводження перевірок підприємства; успішне ведення справ в судах; проведення ділових зустрічей та переговорів; юридичний супровід роботи і правове забезпечення господарської діяльності підприємств, установ та організацій; інші види правової роботи; організація, координація і контроль правової роботи відділу, управління, департаменту та підприємства; правове супроводження перевірок.

ДІЛОВІ ТА ОСОБИСТІ ЯКОСТІ:
посвідчення адвоката, аналітичні здібності, логічне мислення, відповідальність, зорієнтованість на результат, здатність приймати рішення і відповідати за них, працювати в команді та самостійно.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: