Резюме від 13 вересня 2022 PRO

Оксана

Головний бухгалтер (єдиний), заступник головного бухгалтера, 25 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
44 роки
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон, ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Головний бухгалтер (Єдиний)

з 09.2019 по нині (4 роки 9 місяців)
ТОВ "ЗАХИСТ ПРАЦІ - УКРАЇНА", Київ (оптова торгівля товарами господарського призначення та засобами індивідуального захисту дихання; ЗЕД- імпорт товарів)

-Організація обліку новоствореного підприємства платника ПДВ -на загальних підставах . Ведення всіх участків бух. обліку з «нуля»;
- Зовнішньоекономічна діяльність (імпорт товарів на постійній основі); Облік валютних розрахунків, імпортних операцій;
- Банківські операції (формування і відправка платежів, рознесення банківської виписки в 1С) ;
-Формування пакетів документів на отримання банківських кредитів
- Оформлення документів з клієнтами (рахунки, видаткові та акти звірок, договори), виписка та реєстрація податкових накладних;
- Нарахування та виплата заробітної плати;
- Облік авансових звітів, відрядженнь ;
- Проведення інвентаризації основних засобів, необоротних активів компанії, матеріалів та товару;
-Контроль за веденням обліку автотранспорту, надходження та списання ГСМ;
- Участь у підготовці тендерної документації: отримання банківської гарантії, довідок про відсутність заборгованості;
-Ведення кадрового обліку;
-Економічний аналіз діяльності підприємства та складання звітів для керівництва компанії;
-Контроль і та нарахування податків, здача звітів до податкового органу;
- Контроль за СЕА ПДВ (електроним адмініструванням ПДВ) ;
- Розблокування ПН/РК, виведення підприємств з списку критерієв ризиковості;
-Взаємодія з контролюючими органами ;

Головний бухгалтер

з 11.2010 по 03.2019 (8 років 4 місяці)
ТОВ « Охорона праці », м.Київ (оптова торгівля, виробництво, ЗЕД- імпорт товарів, оренда нерухомого майна, обладнання)

- Ведення бухгалтерського обліку одночасно трьох юридичних осіб на різних системах оподаткування (платники ПДВ -на загальних підставах + ЄП 3 група НЕплатники ПДВ);
- Керівництво бухгалтерією в складі 6 осіб (планування графіка роботи, розподіл обов’язків і навантаження, контроль за виконанням завдань, своєчасність надання даних для формування звітів) ;
- Організація обліку новоствореного підприємства. Ведення обліку з «нуля» ; Побудова системи бухгалтерського, управлінського, і податкового обліку;
- Організація системи внутрішньої фінансової звітності компанії;
- Формування та контроль платіжного календаря ;
- Розуміння і досвід оптимізації оподаткування;
- Планування надходження- витрат коштів, відстеження грошових потоків;
- Нарахування податків, здача звітів до податкового органу (звітності з податку на прибуток, ПДВ, податку на нерухоме майно, земельного податку, єдиного податку , звіти з ЄСВ, 1-ДФ ,Баланс,фінансова звітність), ФСС, статистику ( звіти, довідки) Звіти в фонди: по інвалідам, фонд зайнятості;
-Робота з банками та податковими інспекціями, фондами;
-Зовнішньоекономічна діяльність; Облік валютних розрахунків, імпортних операцій;
-Виписка та реєстрація податкових накладних та РК ( більше 1000 за місяць) ;
-Робота в системі електронного адміністрування ПДВ, ЄРПН, електронному кабінеті платника податків;
-Клієнт-банк (грн., валюта);
-Рознесення банківської виписки в 1С;
-Облік взаєморозрахунків з контрагентами, акти звірок;
-Участь у підготовці тендерної документації: отримання банківської гарантії, довідок про відсутність заборгованості;
- Участь в переговорах;
- Взаємодія та подача тех.завдань щодо внесення змін / доробок програми програмістам 1С;
- Регулярне вивчення змін і нововведень в законодавстві;

Головний бухгалтер ( Єдиний)

з 07.2007 по 10.2010 (3 роки 3 місяці)
ТОВ «Пайрокул Техносервіс», Київ (оптова торгівля електротоварами, обладнанням, устаткуванням; електротехнічні та монтажні роботи)

Організація обліку новоствореного підприємства. Ведення всіх участків бух. обліку з «нуля». Оформлення документів з клієнтами (рахунки, акти вик. робіт , видаткові та податкові накладні, акти звірки, договори, заповнення довіреностей та ведення журналу довіреностей. ) Проведення інвентаризації ТМЦ оформлення необхідної документації за результатами інвентаризації. Банківські операції (формування і відправка платежів) . Каса і авансові звіти. Нарахування та виплата заробітної плати. Кадровий облік. Ведення трудових книжок працевлаштованих осіб. Економічний аналіз діяльності підприємства. Контроль і здійснення податків і платежів. Складання податкової та управлінської звітності .

Старший бухгалтер

з 07.2004 по 05.2006 (1 рік 10 місяців)
ТОВ «Укрлінк», Київ (послуги інтернет провайдера)

- Звірка взаєморозрахунків з контрагентами;
- Отримання і видача грошових коштів
- Ведення первинної документації;
- Робота з договорами ;
- Складання та здача звітів в податкові органи та органи статистики;
- Звітність для керівництва компанії.

Бухгалтер

з 11.2000 по 07.2004 (3 роки 8 місяців)
ПП «Промавтомат», Київ (Електротехнічні та монтажні роботи)

Бухгалтер-касир

з 05.1997 по 11.2000 (3 роки 6 місяців)
ТОВ «Охоронні системи», Київ (магазин обладнання систем безпеки)

Освіта

Київський державний університет технологій та дизайну

«менеджмент організацій», кваліфікація – «менеджер –економіст», Киев
Вища, з 1997 по 2001 (3 роки 7 місяців)

Київський державний технікум легкої промисловості

Спеціальність – «бухгалтерський облік та аудит», Киев
Середня спеціальна, з 1994 по 1997 (2 роки 9 місяців)

( диплом з відзнакою)

Додаткова освіта та сертифікати

навчальний центр «Данко», курс 1С Управління Торгівельним Підприємством 8.3 ( сертифікат)

2019 (березень –квітень)

Знання і навички

MS Excel MS Word M.E.Doc MS Office Користувач Internet Клієнт-Банк 1С:Підприємство Робота з оргтехнікою 1С УТП Вчасно

Додаткова інформація

Професійні навички:
-Активність ,уважність, посидючість
-Уміння працювати в стресових ситуаціях як в команді, так і поодинці
-Орієнтованість на результат
- Віддаю перевагу знаходити оптимальне рішення в короткі терміни при обмеженому часі і ресурсах
-Уміння грамотно і ініціативно організувати роботу підлеглих для досягнення цілей, поставлених керівництвом.
-Уміння вести переговорний процес з контрагентами, банками та контролюючими органами з досягненням максимальної вигоди для підприємства.
- Моніторинг законодавства, своєчасне впровадження змін в роботу.
-Володію організаторськими здібностями та великим бажанням постійно підвищувати свій професійний рівень.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: