• PRO

Алла

Інтернет-маркетолог, 30 000 грн

Розглядає посади:
Інтернет-маркетолог, Менеджер з комунікацій, Бренд-стратег, PR-директор, Журналіст, Редактор, SMM-менеджер, Менеджер проєктів, Контент-менеджер
Вид зайнятості:
повна
Вік:
38 років
Місто проживання:
Одеса
Готовий працювати:
Дистанційно

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту, адресу, Facebook, Instagram та LinkedIn.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

SMM-керівник

з 12.2023 по 06.2025 (1 рік 6 місяців)
Free, Дистанційно (Маркетинг, реклама, PR)

Створення контенту для медіа
Робота зі штучним інтелектом
Створення відео для соц мереж і реклами
Створення дизайну за допомогою штучного інтелекту
Розробка сценаріїв
Розробка візуального оформлення з використанням ШІ.
Створення односторінкових сайтів.
Робота з різними платформами- інстаграм, ютуб, тік-ток.
Canva, Figma, CapCut.
Meta-аналітика

Маркетолог

з 09.2021 по 02.2022 (5 місяців)
Новатек - Eлектро, Одеса (Енергетика)

■Розробка та впровадження стратегій залучення та утримання клієнтів на основі аналізу даних.

■Оптимізація рекламних кампаній на Facebook та Google, що призвело до покращення ключових показників (KPI).

■Створення ефективного контенту для веб-сайту, соціальних мереж та email-розсилок.

■Співпраця з відділом продажів: налагодила процес передачі якісних лідів для збільшення конверсій.

■Координація взаємодії з агентствами та постачальниками для досягнення високої якості рекламних матеріалів. Впровадження інноваційних рішень для підвищення результативності маркетингових активностей.

■Досягнення:

Успішне покращення результатів рекламних кампаній за рахунок аналізу та впровадження оптимальних рішень. Збільшення кількості кваліфікованих лідів та зниження вартості залучення клієнтів.

SMM-менеджер

з 01.2021 по 06.2021 (5 місяців)
Heltec,Технологія Здоров'я, Одеса (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

■Основні завдання:
Розробка та впровадження маркетингової стратегії:
•Аналіз ринку, конкурентів та визначення цільової аудиторії.
•Створення контент-плану та публікацій.
•Налаштування та управління рекламними кампаніями у Facebook Ads та Google Ads.
SEO-оптимізація сайту (структура, ключові слова).
•Аналіз даних та звітність KPI.

■Результати:
•Сайт:
Зростання конверсії з 3% до 9% (на 200%).

■Реклама:
•Конверсія таргетованої реклами зросла до 26.67%.
•Конверсія для консультацій зросла в 10 разів.
•Конверсія для операцій подвоїлася

Маркетолог VERTICAL

з 05.2019 по 08.2020 (1 рік 3 місяці)
2019-2020, Одеса (Краса, фітнес, спорт)

Створення та впровадження стратегій залучення та утримання клієнтів

■Дослідження ринку та аналіз конкурентів: знаходила можливості для розвитку та мінімізувала ризики.

■Інструменти аналізу:
Google Analytics, Google Tag Manager, Facebook Ads Manager, Facebook Pixel, Facebook Audience Insights.

■Рекламні кампанії:
Запуск та ведення ефективних кампаній на Facebook і Google. Створення чат-ботів для автоматизації залучення клієнтів.

■ Контент-маркетинг: розробляла тексти та візуальні матеріали для веб-сайту, соцмереж і email-розсилок.

■Оптимізація:
покращувала лендінги та сайти, що сприяло збільшенню конверсії. Співпраця: координувала роботу з агентствами та постачальниками для досягнення високої якості реклами.

■Досягнення:

Розробила маркетингову стратегію для нового продукту, що привела до: Збільшення кількості заявок на 650%. Зростання конверсії у 2,5 раза (на 150%). Суттєвого зниження вартості за лід.
Зниження Вартості за Лід

➡️Cкорочений кейс: https://drive.google.com/file/d/1gdXd7SmyUd4-lnaGsNvZgjJ7VbZifTLK/view?usp=drive_link

Маркетолог

з 01.2017 по 08.2017 (7 місяців)
Ford Odessa, Одесса (Транспорт, логістика)

▫️Маркетинговий аналіз та розробка стратегій для підвищення впливу продукту на ринку.
▫️Співпраця з відділами продажів для оптимізації процесів просування продукту та підвищення конверсії.
▫️Оптимізація контенту та веб-сайту💻 з метою підвищення конверсії та покращення SEO.
▫️Ведення рекламних кампаній, включаючи SMM та е-mail маркетинг.
▫️Управління взаємодією з агентствами та постачальниками з метою забезпечення якісної та ефективної рекламної кампанії📲

Маркетолог

з 02.2016 по 01.2017 (11 місяців)
StyleAvenue и Tesoro, Одеса (Роздрібна торгівля)

Створення та впровадження стратегій залучення та утримання клієнтів, а саме:

■Розробка та впровадження систем лояльності.
Mета - створення програми лояльності, що максимізує залучення та утримання клієнтів.
•Результат: збільшена вірність клієнтів

■Крос-маркетинг та партнерські програми
•Успішно ведений крос-маркетинг дозволив залучити нових партнерів, що призвело до збільшення обсягів продажів

■SMM – Маркетинг та Робота з Блогерами.
•Ефективне використання соціальних медіа та співпраця з впливовими блогерами забезпечили збільшення обсягів взаємодії з аудиторією

■Event-marketing та Product Placement.
•Реалізація подій та стратегічно розміщений продукт в середовищі споживача підвищили усвідомленість бренду

Журналіст та редактор відділу

з 04.2010 по 03.2011 (11 місяців)
Журнал "Пасаж", Одеса (ЗМІ, медіа)

Інтерв'ю («Еммануїл Віторган, Ілля Рєзнік, Михайло Боярський, П'єр Рішар, Олів'є Рішар, Павло Зібров, Влад Яма, Ані Лорак, Тіна Кароль, Олена Вінницька, Руслана, Гайтана та ін.);
написання рекламних текстів;
статті, есе, нариси тощо;

Журналіст

з 12.2008 по 09.2009 (9 місяців)
Телеканал “Gtv, Одесса (ЗМІ, медіа)

Інтерв'ю;
Написання аналітичних матеріалів соціальної тематики;
репортажі;
Генерування ідей, погодження з редактором, підготовка до друку;
Відвідування прес-конференцій, підготовка заміток;
Складання анонсів;
Написання оглядів;
Пошук експертів щодо інтерв'ю.

Випускаючий редактор, журналіст

з 06.2007 по 06.2008 (1 рік)
Журнал «Pro life”, Одеса (ЗМІ, медіа)

написання рекламних, аналітичних текстів; організація фотосесій; розробка рекламних слоганів та макетів; підготовка номера до друку; розробка концепції журналу, позиціонування продукту на ринку ЗМІ; пошук партнерів та спонсорів.

Журналіст

з 01.2005 по 03.2007 (2 роки 2 місяці)
Медіа-Компас, Одеса (ЗМІ, медіа)

Інтерв'ю, написання рекламних матеріалів, аналітичних публікацій, підготовка номера до друку, розробка ідей просування бренду, залучення партнерів.

Освіта

ОНУ ім Мечникова

Відділення журналістика, Одесса
Вища, з 2003 по 2008 (5 років)

Реклама та зв'язки з громадськістю.

Додаткова освіта та сертифікати

Навчання за національною акселераційною програмою Власне

02 - 03 2024
Сертифікат

Знання і навички

  • MS Word
  • Пользователь ПК
  • Windows
  • Opera
  • Умение писать тексты в разных стилях
  • Уміння аналізувати
  • Доброзичливість
  • Створення Reels
  • Розробка контент-плану
  • InShot
  • Canva
  • Facebook Ads Manager
  • Налаштування таргетованої реклами
  • Креативність
  • Ведення соціальних мереж
  • MS Excel
  • Trello
  • Ремаркетинг
  • Google Analytics
  • Налаштування контекстної реклами
  • Digital-маркетинг
  • Google Ads
  • Розробка маркетингової стратегії
  • Лідогенерація
  • Google Tag Manager
  • SEO

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Англійська — початковий
  • Французька — вище середнього

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: