Резюме від 5 травня 2019

Іван

Головний бухгалтер, заступник головного бухгалтера, 15 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
42 роки
Місто:
Рівне

Контактна інформація

Шукач вказав ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Головний бухгалтер

з 06.2013 по 11.2018 (5 років 5 місяців)
ТОВ "Купава - 5", Тернополь (ля оптова, роздрібна / Дистрибуція / Імпорт-експорт)

Відновлення та постановка бухгалтерського і управлінського обліку на підприємстві; фінансове керівництво компанією; ведення управлінського, бухгалтерського, податкового обліку усіх сфер діяльності компанії в розрізі головного підприємства та відокремлених підрозділів; підготовка, подача бухгалтерських, податкових, управлінських звітів;
Забезпечення правильності нарахування та своєчасності перерахування податкових платежів, податкове планування; забезпечення своєчасної реєстрації податкових накладних та розрахунків коригування в ЄР, контроль реєстраційної суми у СЕА ПДВ.
Забезпечення фінансовою інформацією та її аналітичною інтерпретацією власників компанії щодо господарської діяльності компанії.
Моніторинг змін в податковому законодавстві та оцінка ризиків для компанії;

Планування та аналіз фінансової діяльності (бюджетування. фінансове моделювання; контроль ведення управлінського та бухгалтерского обліку; керування грошовими потоками; аналіз операційних та фінансових показників).
Штат працівників 45 чоловік. Управління відділом бухгалтерії в кількості 4 чоловік.
Досягнення – успішне проходження податкових перевірок.

Головний бухгалтер

з 11.2011 по 06.2013 (1 рік 7 місяців)
ТОВ “Тема - Лев”, Львов (Оптова та роздрібна торгівля алкогольними напоями)

Ведення бухгалтерського обліку підприємства. Складання бухгалтерської, податкової, статистичної звітності. Нарахування заробітної плати. Здійснення платежів по системі клієнт-банк. Складання та підготовка документації у банки для оформлення кредитів. Реєстрація податкових накладних. Здійснення контролю над іншими ланками обліку. Спілкування та переговори з контролюючими органами. Організація системи обліку і контролю підакцизних товарів, ліцензування, патентування. Підготовка та подача документів для отримання оптових та роздрібних ліцензій на торгівлю алкоголем, довідок про місця зберігання алкоголю (акцизний склад).
Розробка та впровадження бізнес-процесів, рекомендацій щодо бухгалтерського обліку; розробка шляхів оптимізації та зменшення операційних витрат підприємства, надання рекомендацій щодо податкового навантаження; запровадження та складання внутрішніх управлінських звітів.

Бухгалтер, заступник головного бухгалтера

з 06.2008 по 11.2011 (3 роки 5 місяців)
ТОВ “Тема ”, Львов (Оптова торгівля побутовою хімією та косметикою)

Підготовка та подача фінансових та податкових звітів. Робота з первинними документами; облік усіх господарських операцій; проведення розрахунків та нарахування заробітної плати. Проведення розрахунків з контрагентами;взаємодія з банками; контроль дебіторської та кредиторської заборгованостей. Контроль виконання бюджету. Ведення каси підприємства, шляхових листів. Звірка з постачальниками та покупцями.

Освіта

ТЕРНОПІЛЬСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ

Фінанси та кредит, Тернополь
Вища, з 1998 по 2003 (4 роки 10 місяців)

Знання і навички

MS Excel MS Word M.E.Doc Користувач ПК Клієнт-Банк 1С:Бухгалтерія Бухгалтерський облік Соната Інтернет-банкінг Водійські права кат. B 1С-Звіт

Рекомендації

Гопка Володимир

Гопка Володимир

Дикектор, фінансовий директор, ТОВ “Тема - Лев”; ТОВ "Купава - 5"

Контактні дані приховані

Додаткова інформація

Ключова інформація
-проведення фінансового аналізу діяльності компаній;
-стратегічне та оперативне фінансове планування;
-аналіз господарської діяльності підприємства;
- впровадження бухгалтерського та управлінського обліку з "0";
- досконалі знання бухгалтерского та податкового обліку ( оптова та роздрібна торгівля, ЗЕД );
- форування фінансової, податкової та управлінської звітності;
- розуміння, розробка та впровадження бізнес-процесів у суміжних із бухгалтерським відділом службах: плановою, економічною, логістичною та іншими.
Особисті характеристики: порядність, відповідальність високі аналітичні здібності; гнучкість мислення; цілеспрямованність, точність, швидко навчаюсь.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: