• PRO

Anastasiia

Агент технічної підтримки

Вид зайнятості:
повна
Вік:
27 років
Місто проживання:
Запоріжжя
Готовий працювати:
Дистанційно, Запоріжжя

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

The manager of All-Star Host on Turo platform

з 12.2023 по 12.2024 (1 рік)
Anro Group, Дистанційно (Транспорт, логістика)

- Обробляти запити клієнтів, слідкувати щоб всі автомобілі прибували та від'їжджали вчасно;
- Перевіряти стан автомобілів по фото після кожної поїздки. Слідкувати за чистотою салону, рівнем бензину і мастила, часом паркування автомобіля;
- Комунікувати з технічною підтримкою Turo в чаті та телефоном, вирішувати питання з приводу грошових нарахувань, доставки пошкоджених автомобілів, урегульовувати спірні ситуації з клієнтами і т.ін.;
- Вносити та вилучати автомобілі з переліку доступних для бронювання;
- Відміняти та робити перебронювання поїздок;
- Перевіряти валідність документів кожного клієнта в декілька етапів;
- Слідкувати за прийнятністю відгуків та коментарів, залишених на акаунті хоста, керуючись правилами платформи Turo;
- Знати всі правила та полісі, постійно стежити за оновленнями платформи Turo, своєчасно повідомляти хоста про будь-які зміни;

Customer Support Representative

з 10.2023 по 05.2025 (1 рік 7 місяців)
Genesis, ІТ-компанія, Дистанційно (IT)

- Працювати з різними продуктами та своєчасно обробляти запити клієнтів у програмному забезпеченні Zendesk;
- Слідкувати за всіма оновленнями процесів та продуктів у каналах Slack, одразу впроваджувати їх у свій робочий процес;
- Досконало знати всі особливості, правила, гайди по роботі з кожним продуктом;
- Виконувати щомісячні тести на знання продуктів, тримати на найвищому рівні особисті KPI;

Dispatcher

з 01.2022 по 09.2023 (1 рік 8 місяців)
Appliance Repairman, Запоріжжя (Послуги для населення та бізнесу)

- Приймати вхідні дзвінки, визначати потреби клієнтів, обговорювати проблеми оплати, пояснювати, як працює наш сервіс, вносити дані клієнтів в систему Housecall Pro;
- Знати напам’ять усі регіони Лос-Анджелеса та Сан-Дієго, пам’ятати, в яких районах працює кожен технік, щоби планувати індивідуальний графік робіт на кожен день;
- Швидко шукати відповідного техніка в зазначеному районі та повідомляти клієнтам орієнтовний час його прибуття;
- Спілкуватися з техніками, обговорювати складні ситуації, упорядковувати роботи в їхньому графіку за прийнятною логістикою;

Sales Teamlead

з 05.2021 по 10.2021 (5 місяців)
QWERTY Software, Запоріжжя (IT)

- Досконало знати всі деталі про нові та попередні продукти, тарифні плани, акції та особливості послуг компанії;
- Контролювати та аналізувати якість роботи менеджерів з продажу у відділі;
- Щомісяця розраховувати, перевіряти і встановлювати KPI для відділу продажів;
- Успішно завершувати власні проекти в Jira Software;
- Щомісяця писати рекомендації та особистий відгук для кожного менеджера з продажу;

Customer Support Representative

з 04.2021 по 12.2021 (8 місяців)
SuperBoss Casino, Запоріжжя (Готельно-ресторанний бізнес)

- Обробляти будь-які запити клієнтів в чатах, вирішувати спірні ситуації та знаходити оптимальні рішення;
- Надавати клієнтам своєчасну інформацію щодо бонусів, лотерей, турнірів і т.ін.;
- Роз’яснювати, як працюють акції та послуги, шукати найкращі опції для клієнтів в комбінованій CRM-системі;
- Постійно перевіряти профілі клієнтів через систему безпеки, повідомляти у відділ безпеки при виявленні підозрілої активності;

Customer Support Representative

з 09.2019 по 04.2021 (1 рік 7 місяців)
QWERTY Software, Запоріжжя (IT)

- Займатись обробкою цінових пропозицій, замовлень в процесі та оплачених замовлень;
- Спілкуватись з клієнтами у чаті, на електронній пошті та телефоном, обговорювати деталі, скарги, питання оплати;
- Здійснювати дзвінки та інформувати щодо оновлень, роз’яснювати деталі процесу створення замовлень;
- Відстежувати та перевіряти процеси в комбінованій CRM системі;
- Рекламувати та продавати послуги компанії у чаті, на електронній пошті та по телефону;
- Навчати нових представників служби підтримки клієнтів;

Dedicated Customer Support

з 05.2019 по 07.2019 (2 місяці)
A1 Logistics, Запоріжжя (Транспорт, логістика)

- Приймати та здійснювати дзвінки всім клієнтам з бази даних певного менеджера з продажу;
- Надсилати клієнтам електронні листи, повідомлення з оновленнями, необхідні деталі, пропозиції;
- Складати та підписувати договори перевезень під час відсутності менеджера з продажу;
- Шукати надійних водіїв та перевізників, укладати з ними договори перевезення автомобілів;

Освіта

Запорізька політехніка

(Германські мови та літератури (переклад включно)), Запоріжжя
Вища, з 2015 по 2019 (4 роки)

Кваліфікація - бакалавр філології за спеціалізацією – германські мови та літератури (переклад включно), перша – англійська;

Знання мов

  • Німецька — початковий
  • Англійська — вище середнього

Додаткова інформація

Маю досвід проходження практики на заводах "Дніпроспецсталь" та "Запоріжсталь", якісно перекладаю тексти технічної тематики.
Можу працювати з великими обсягами інформації, володію етикетом ділового спілкування.
Швидке сприйняття інформації та багатозадачність - мої сильні сторони, готова працювати за ненормованим графіком.

Особисті якості: неконфліктна та позитивна людина, готова до труднощів, маю бажання розвиватися та навчатися новому.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: