Резюме від 16 квітня 2024 PRO

Сергій

Директор, керівник відділу продажу, Team Lead, 50 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
33 роки
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту, адресу та Facebook.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Операційно-виконавчий директор GameShop.ua

з 11.2019 по нині (4 роки 5 місяців)
gameshop.com.ua, Киев (Роздрібна торгівля)

- Складання та подальше ведення звіту з реалізації за вчорашній день
- Складання та подальше ведення звіту за створеними прибутковими касовими ордерами за вчорашній день
- Складання та подальше ведення звіту по KPI менеджерів (Хвилини, Кількість дзвінків вх/вих, кількість відвантажених замовлень, Факт Up Sale/Cross Sale/Down Sale/Consult Sale, щомісячний план, щоденний особистий оборот, щоденний план)
- Складання та подальше ведення звіту по KPI компанії (кількість відвантажених замовлень, щомісячний план, щоденний оборот, щоденний план)
- Проведення щоденних ранкових планерок-летучок
- Організація додаткових продажів складських залишків;
- Періодичне підвищення рівня компетентності менеджерів;
- Дотримання та складання робочого графіка менеджерів
- Складання та оптимізація скриптів для роботи з чатом, директом, коментарями.
- Перевірка та коригування супроводу замовлень у 1С менеджерами на статусах “Недодзвон”, “Очікується узгодження”, “Предзамовлення”
- Контроль повідомлень з OLX, робота з оголошенням.
- Контроль виконання стандартів обслуговування у магазині (вітрини, бейдж, цукерки, вода, асортимент) на магазині;
- Формування та ведення звіту з причинами щодо повернення
- Складання завдань для маркетингу, контенту, програмування. щодо покращення та усунення помилок.
- Контроль та перевірка достовірності Up Sale/Cross Sale/Down Sale/Consult Sale менеджерів (продзвонювання/прослуховування розмов)
- Робота з конфліктними ситуаціями з клієнтами, віддалено та на магазині. + робота з довгими періодами оф. сервісу (ремонту) та їх вирішенню.
- Контроль та облік замовлень, що скасовуються або переносяться
- Формування та зміна цін на сайті через 1С
- Складання звіту з продажу по маркетплейсам (ALLO, Rozetka, F.ua, Prom.ua)
- Зведення щомісячних звірок по маркетплейсам (ALLO, Rozetka, F.ua, Prom.ua)
- Контролювати якість телефонного обслуговування, консультації, продажу клієнтів
- Перевірка та коригування правильності введення замовлень у 1С менеджерами (коректність складів, ордери, реалізації, переміщення).
- Щоденна перевірка та додаткове посилання закупельнику, що закінчується, що закінчилося, що терміново потрібно на склад тощо.
- Робота з відгуками та коментарями на майданчиках (Сайт, Facebook, Hotline, Google, Price, Prom, Rozetka, ALLO, F.ua)
- Особисті досягнення, відкриття ТТ (оффлайн магазини) з нуля, пошук підрядників по меблям, рекламі, , рієлтори, локації
- Особисті досягнення впровадження 1С в роботу компанії, налаштування з нуля, пошук підрядників, адміністраторів, програмістів
- Кількість підлеглих від 20 до 50 людей

Team lead (Supervisor)

з 08.2019 по 11.2019 (3 місяці)
Sell it, Киев (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)

- Складання та ведення звіту за KPI менеджерами
- Складання завдань для маркетингу, контенту, програмування
- підвищення рівня компетентності менеджерів шляхом навчання
- проведення переговорів, презентацій продукції клієнтам у сфері В2В;
- підтримка та розвиток існуючої клієнтської бази;
- залученням нових клієнтів;
- контроль виконання плану продажу свого підрозділу.
- Проведення аудиту ОП у клієнтів перед початком курсу Sell It
- Кількість підлеглих від 5 до 10 людей

Директор

з 10.2017 по 07.2019 (1 рік 9 місяців)
ООО МЕЙН СОЛЮШН, Київ (Роздрібна торгівля)

- Побудова інтернет-магазину (ip-pro.com.ua)
- Побудова та розвиток команди
- Побудова та систематизація бізнес процесів
- Розробка та впровадження планів магазину спільно з засновником
- Контроль виконання плану продажів
- Розвиток інтернет продажів
- Пошук партнерів (дистриб'юторів, вендорів) з метою розширення асортименту товарів у магазині.
- Підвищення фінансово-економічних показників: обсяг продажів, прибуток, валовий дохід і т.д.
- Самостійно здійснював оперативне управління компанією в рамках наданих повноважень
- Організовував роботу з кадрами, документами, реєстраціями, офісними процесами, бухгалтерією.
- Розвиток соціальних мереж компанії, пошук SMM підрядників
- Розвиток Google ads компанії, пошук PPC підрядників
- Оформлення контрактів
- Впровадження та підключення бізнес-інструментів
- Ведення обліку поставок, відвантажень та оплат
- Облік "дебеторки", "кредиторки"
- Впровадження та оптимізації в роботу компанії CRM - AMOcrm
- Робота з товарними залишками
- Кількість підлеглих від 10 до 20 людей

Team lead (Supervisor)

з 10.2015 по 10.2017 (2 роки)
Бінотел, ТОВ, Київ (Телекомунікації, зв'язок)

- Підтримка та розвиток довгострокових відносин з клієнтами
- Ведення ділових переговорів та укладання договору
- Виявлення потреби та пропозиція готових комплексних рішень для клієнта
- Консультація клієнта щодо існуючих варіантів співробітництва з компанією
- Участь у виставках та проектах компанії
- Контроль виконання KPI менеджерів
- Робота з конфліктними ситуаціями між менеджером та клієнтом
- Допомога у виконанні планів менеджерів
- навчання, планерки з торговою командою
- Особисті продажі
- Кількість підлеглих від 20 до 50 людей

Team lead (Supervisor)

з 09.2011 по 09.2015 (4 роки)
Navigator-Online, Київ (Телекомунікації, зв'язок)

Тепер цю мережу поглинула Мережа Ланет

Технический инженер, менеджер, монтажное подключение

з 12.2010 по 08.2011 (8 місяців)
ПП Onet, Київ (Телекомунікації, зв'язок)

Тепер цю мережу поглинула Мережа Ланет

Бригадир монтажного подключения

з 07.2008 по 12.2010 (2 роки 5 місяців)
ПП ФАРЕС, Київ (Телекомунікації, зв'язок)

Специалист монтажного подключения

з 06.2007 по 07.2008 (1 рік 1 місяць)
ООО Билайн, Київ (Интернет-сервис провайдер)

Кур'єр

з 05.2005 по 08.2006 (1 рік 3 місяці)
Еколайт Україна, Київ (Роздрібна торгівля)

Освіта

НАВСУ

Юридичный, Правознавство, Київ
Вища, з 2009 по 2015 (6 років)

Спеціаліст

Додаткова освіта та сертифікати

Свідоцтво про проходження курсу "Theory of business science and financials"

2007, 8 місяців

Свідоцтво про проходження тренінгу "Бизнес Молодость, ЦЕХ-26"

2018, 2 місяця

Водійське посвідчення кат. "В"

2014, 2 місяця

Знання і навички

Пользователь ПК Внедрение, интеграция SIP-телефонии и работа с различными CRM си Базовые навыки работы в Google Adwords, Google Analytics Базовые навыки работы в Facebook ads, Instagram Более 7 лет опыта в различных продажах, как b2b так и b2c сфере

Знання мов

  • Англійська — початковий
  • Російська — вільно
  • Українська — вільно

Додаткова інформація

- Впровадження, інтеграція SIP-телефонії та робота з різними CRM системами (AMOcrm, Bitrix24, Redmine, Billing, 1С)
- Базові навички роботи в Google Adwords, Google Analytics
- Базові навички роботи у Facebook ads, Instagram
- Моніторинг ринку
- Активний пошук ЦА та залучення нових клієнтів
- Створення та розширення клієнтської бази
- Складання комерційних пропозицій
- Участь у виставках (ЛОБ, iForum, eCommerce)
- Контроль виконання замовлень
- Складський облік, проведення інвентаризацій
- Навички ділового листування
- Навички проведення зустрічей b2b
- Більше 7 років досвіду у різних продажах, як b2b так і b2c сфері
- Досвід проведення навчальних семінарів для співробітників
- Досвід у складанні договорів на продаж послуг та товарів
- Досвід у роботі з первинною бухгалтерською документацією (РН, рахунки, акти)
- Нарахування, прорахунок заробітних плат
- Навички підготовки та планування продажів на ОП.
- Навичка побудови взаємодії між відділами
- Розуміння у розрахунках та нарахуваннях податків, (ПДВ, податок на прибуток, єдиний податок, загальна система оподаткування, ЄСВ тощо)
- Досвід в організації відділу «щастя» для підвищення якості - послуг, що надаються
- Досвід у пошуку та угоди на подальшу співпрацю з постачальниками, імпортерами, вендорами
- Досвід у наймані співробітників
- Робота з класичних технік продажів СПІН та СМАРТ
- Побудова індивідуальних етапів продажу під кожний товар чи послуг

Слабка сторона - зайвий перфекціонізм і багато покладати на себе обов'язків, завдань.
Сильна сторона - старанність, комунікабельність, легко навчаюсь і працьовита людина

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: