Людмила

Діловод, адміністратор, секретар

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
37 років
Місто:
Сміла

Контактна інформація

Шукач вказав ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Додаткова інформація

Півторак Людмила Володимирівна
Дата народження: 16.01.1987
Місто: Сміла, Черкаська обл
Моб. телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Ціль: діловод, інспектор з кадрів, адміністратор.
Графік роботи: повний день.
Освіта: вересень 2004-червень 2009 року Черкаський національний університет ім. Б. Хмельницького, спеціальність Економіка і підприємство/Економічна теорія. Диплом спеціаліста (денна форма навчання).
Додаткова освіта:
квітень-червень 2012 – курси «Ділова українська мова» м. Черкаси.
Досвід роботи:

секретар-друкар

квітень 2009 – липень 2011 р Група централізованого господарського обслуговування Департаменту освіти та гуманітарної політики виконавчого комітету Черкаської міської ради
— робота з документами (діловодство);
— прийом, обробка та сортування електронної кореспонденції;
— прийом і розподіл дзвінків;
— прийом і реєстрація вхідної та вихідної кореспонденції;
— підготовка документів і матеріалів, необхідних для роботи керівника;
— складання договорів, наказів по шаблонах;
— виконання особистих доручень керівника;
— замовлення канц. товарів та інших витратних матеріалів;
— робота з оргтехнікою.

Головний спеціаліст/адміністратор

вересень 2011 – жовтень 2012 відділ звернень та адміністративних послуг департаменту управління справами м. Черкаси. Центр надання адміністративних послуг м. Черкаси
— надання консультації громадянам з питань адміністративних послуг;
— прийом вхідної документації, реєстрація;
— прийом дзвінків;
— робота з кур’єром;
— робота з оргтехнікою.

Професійні навички:
—ведення діловодства;
—робота з первинною документацією;
— знання оргтехніки (факсимільний і копіювальний апарати, сканер, принтер);
— грамотна усна і письмова мова;
— знання основ діловодства та документообігу;
— досвід організації зовнішніх і внутрішніх нарад, зустрічей та переговорів;
— знання іноземних мов: українська — рідна; російська – вільно володію; англійська — зі словником.

Особисті якості:
Цілеспрямованість, відповідальність, комунікабельність, пунктуальність, ініціативність, готовність до навчання та вдосконалення знань, гарне почуття гумору.
Додаткова інформація:
Сімейний стан: одружена.
Діти: донька 6 років.
Можливість відряджень: так.
Шкідливих звичок немає.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: