Резюме від 18 червня 2024 PRO

Олена

Начальник департаменту контролю та аудиту, 70 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
58 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Начальник відділу аудиту

з 01.2020 по нині (4 роки 5 місяців)
ПІІ Амік Україна, Київ (Роздрібна торгівля)

Начальник відділу аудиту у роздрібній мережі АЗК
1. Організація роботи відділу.
2. Складання посадових інструкцій
3. Складання планів роботи відділу, постановка завдань та контроль за виконання поставлених завдань підлеглими.
4. Розробка методів проведення інвентаризацій відповідно до Українського законодавства у сфері роздрібної торгівлі нафтопродуктами, товарами магазину та громадського харчування, активів підприємства.
5. Розробка ТЗ для ПЗ
6. Розробка форм звітності за підсумками роботи відділу.
7. Проведення інвентаризацій нафтопродуктів, активів та товарів у мережі АЗС.
8. Аналіз підсумків інвентаризацій.
9. Аналіз причин виникнення невідповідності в обліку ТМЦ.
10. Складання звітів по підсумкам проведених інвентаризацій.
11. Складання підсумкових звітів по роботи відділу аудиту.

Начальник контрольно-ревізійного відділу

з 02.2012 по 11.2018 (6 років 9 місяців)
ТОВ“СОКАР ПЕТРОЛЕУМ”, Київ (Нафта і газ ПММ, паливо (роздрібна торгівля))

1. Організація роботи відділу.
2. Складання планів роботи відділу, постановка завдань та контроль за виконання поставлених завдань підлеглими.
3. Розробка методів проведення інвентаризацій та перевірок дотримання правил торгівлі відповідно до Українського законодавства у сфері роздрібної торгівлі та громадського харчування.
4. Розробка ТЗ для ПЗ
5. Розробка форм звітності за підсумками роботи відділу.
6. Проведення перевірок дотримання правил торгівлі на АЗС. Проведення перевірок з обліку та контролю наявності ТМЦ у мережі магазинів та складу РЦ.
8. Проведення ревізій (планових, позапланових) у роздрібній мережі.
9. Аналіз підсумків інвентаризацій, перевірок правил торгівлі.
10. Аналіз причин виникнення невідповідності в обліку ТМЦ та порушень правил торгівлі.
11. Складання звітів.

Заступник генерального директора з розвитку

з 12.2010 по 09.2011 (9 місяців)
ТОВ “ІНСТИТУТ ГІАЛУАЛЬ”, Київ (Естетична медицина)

Організація роботи медичного центру. Оперативний контроль роботи медичного центру. Відбір адміністративного персоналу.
1. Пошук приміщень для відкриття медичних клінік.
2. Отримання дозвільної документації для здійснення медичної практики.
3. Підготовка технічного завдань для розробки програмного забезпечення(ПЗ) адміністративного та управлінського обліку.
4. Супровід роботи персоналу в ПЗ.
5. Розробка та впровадження корпоративних стандартів.
6. Взаємодія з керуючими та контролюючими органами.

ЕКОНОМИСТ

з 08.2004 по 11.2010 (6 років 3 місяці)
ЗАО «КАЛИНА-ЛТД», Київ (Роздрібна мережа АЗК, торгівля нафтопродуктами та супутніми товарами.)

Омережа АЗС у 6 регіонах України – 70 АЗК)
1. Організація та контроль роботи в роздрібній мережі магазинів супутніх товарів при автозаправних комплексах (АЗК).
2. Навчання персоналу.
3. Контроль за дотриманням корпоративних стандартів.
4. Облік та контроль наявності ТМЦ у мережі магазинів. Проведення ревізій (планових, позапланових) у роздрібній мережі.
5. Складання звітів про: результати ревізій, реалізацію та залишки ТМЦ у мережі магазинів. Складання звітів про роздрібні ціни, реалізацію нафтопродуктів у мережі АЗК щодня. Аналіз залишків ТМЦ, реалізації ТМЦ за групами ТМЦ. Відрядження Україною (80% робочого часу). ;
6. Участь у відкриття нових АЗК. Планування та зонування торгового залу. Складання планограм товарів. Робота з проектантом - планування приміщень під магазини та кафе. Робота з дизайнером - планування та розміщення торговельного та технологічного обладнання. Робота із постачальниками обладнання. Пошук та замовлення торговельного та технологічного обладнання.

ДИРЕКТОР

з 05.2004 по 08.2004 (3 місяці)
ЧП «ЛИДЕР», Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

Основные обязанности:
•Организація работи кафе;

КОММЕРЧЕСКИЙ ДИРЕКТОР

з 03.2000 по 05.2004 (4 роки 2 місяці)
ООО «АЛВИКС», Киев (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

БУХГАЛТЕР

з 06.1999 по 03.2000 (9 місяців)
ЧП «СВЕТОДИЗАЙН», Київ (Зовнішня світлова реклама.)

Освіта

Тернопільська Академія Народного Господарства

Облік і аудит, Тернопіль
Вища, з 1998 по 2002 (4 роки)

Факультет: облік та аудит у промисловості, економіст

Додаткова освіта та сертифікати

Міжрегіональна академія управління персоналом, Київ Курси підвищення кваліфікації Організація обліку, аналізу та аудиту на підпр

2019, 2,5 місяців

Знання і навички

MS Word Користувач ПК Користувач Internet

Додаткова інформація

•Користувач ПК: McExcel, McWord, Internet, McPowerPoint, 1С8;
•маю закордонний паспорт ;
•готова до не тривалих відряджень;
• взаємодія з програмістами під час написання програм діяльності мед. клініки та у торгівлі;
• створення форм звітів за підсумками діяльності у сфері торгівлі та мед. клініки;
• створення документів дії співробітників у разі перевірок держ. органів;

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: