• PRO

Ірина

Фінансовий директор, 40 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
43 роки
Місто проживання:
Рівне
Готовий працювати:
Дистанційно, Рівне

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

ФІНАНСОВИЙ ДИРЕКТОР

з 08.2021 по нині (3 роки 1 місяць)
МПП "Р.Т.Д. "СОКІЛ", Рівне (Харчова промисловість)

-Налаштування та коригування роботи підприємства (три відокремлені підрозділи), контроль за рухом грошових коштів, доцільність та ефективність витрат,
-підготовка управлінської фінансової звітності для керівництва та власника, аналіз роботи у розділі підрозділів
-планування фінансової політики;
-управління та спільна робота з фінансовими і бухгалтерськими відділами; коригування та налаштування роботи працівників обліку;
-управління, контроль та коригування фінансовими потоками.

Організація, розробка і контроль ведення фінансового і управлінського обліку, створення формул та схем для удосконалення управлінського обліку спільно з програмістами 1С
Складання, аналіз планових і фактичних бюджетів.
Складання і аналіз фінансово/економічних показників діяльності підприємства.
Підготовка та формування управлінських звітів: Внутрішні; МСФЗ; Консолідована звітність : CASH Flow (Рух коштів), P&L (Звіт про прибутки та витрати), Управлінський баланс;
Аналіз собівартості, доходів / витрат
Організація роботи управлінського обліку в 1С для коректного заповнювнення первинних документів, та точності управлінського обліку
Налаштування, розробка та ведення управлінського облік в 1С так, щоб надавати якісну управлінську звітність власникові, директорові і керівникам підрозділів.
Виконання завдання поставлених власником. Критично розглядати усі види витрат і собівартість продукції, з метою їх максимальної оптимізації.
Затвердження усіх оплат і закупівлі. Контроль, доцільність та погодження будь-яких витрат.
Контакти та робота з банками, щодо кредитів, контроль за вчасністю сплати, аналіз доцільності та платоспроможності
Розробка інструкції по веденню 1С для усіх співробітників.
Контроль правильность ведення 1С усіма співробітниками.
Заповнення 1С в тій частині, яка не доручена іншим співробітникам.
Проведення закриття місяця, кварталу, року

Головний бухгалтер, фін.директор

з 08.2019 по 03.2020 (7 місяців)
ТОВ ВКП Алана-С, ФОП Сидорчук П.П, Рівне (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

Організація, розробка і контроль ведення фінансового і управлінського обліку, створення формул та схем для удосконалення управлінського обліку спільно з програмістами 1С
Складання, аналіз планових і фактичних бюджетів.
Підготовка та формування управлінських звітів: Внутрішні; МСФЗ; Консолідована звітність : CASH Flow (Рух коштів), P&L (Звіт про прибутки та витрати), Управлінський баланс;
Аналіз собівартості, доходів / витрат
Контакти та робота з банками, щодо кредитів, контроль за вчасністю сплати, аналіз доцільності та платоспроможності
Розробка інструкції по веденню 1С для усіх співробітників.
Контроль правильность ведення 1С усіма співробітниками.
Заповнення 1С в тій частині, яка не доручена іншим співробітникам.
Проведення закриття місяця, кварталу, року
та інше

Директор

з 12.2015 по 08.2019 (3 роки 8 місяців)
ШПАНОВСЬКИЙ ІМПОРТ-ЕКСПОРТ, Рівне (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Заступник головного бухгалтера, фінансист

з 09.2001 по 10.2014 (13 років 1 місяць)
ТОВ "Лазорчик", Рівне (Харчова промисловість)

Заступник головного бухгалтера
Вер 2001 - Жов 2014 (13 років 2 міс)
фірма "Лазорчик"
від 50 до 100 співробітників; Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

Освіта

Європейський університет

Облік та аудит, Рівне
Вища, з 2003 по 2007 (3 роки 10 місяців)

Додаткова освіта та сертифікати

Курс "Ексель для бізнесу", Навчальна платформа LABA

2 місяці

ОнлайнКурс Фінансовий директор, навчальна платформа LABA

4 місяці

Знання і навички

  • MS Excel
  • MS Word
  • 1С:Бухгалтерія
  • Знання офісних програм
  • Бухгалтерський облік
  • 1С УТП

Додаткова інформація

Саховська Ірина Володимирівна
Дата народження: 26 травня 1981 (39 роки)
Телефон : [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
E-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Планування та формування фінансової-управлінської політики підприємства, стратегія фінансів
Організація, розробка і контроль ведення фінансового і управлінського обліку, створення формул та схем для удосконалення управлінського обліку спільно з програмістами 1С
Складання, аналіз планових і фактичних бюджетів.
Складання і аналіз фінансово/економічних показників діяльності підприємства.
Підготовка та формування управлінських звітів: Внутрішні; МСФЗ; Консолідована звітність : CASH Flow (Рух коштів), P&L (Звіт про прибутки та витрати), Управлінський баланс;
Аналіз собівартості, доходів / витрат
Організація роботи управлінського обліку в 1С для коректного заповнювнення первинних документів, та точності управлінського обліку
Налаштування, розробка та ведення управлінського облік в 1С так, щоб надавати якісну управлінську звітність власникові, директорові і керівникам підрозділів.
Виконання завдання поставлених власником. Критично розглядати усі види витрат і собівартість продукції, з метою їх максимальної оптимізації.
Затвердження усіх оплат і закупівлі. Контроль, доцільність та погодження будь-яких витрат.
Контакти та робота з банками, щодо кредитів, контроль за вчасністю сплати, аналіз доцільності та платоспроможності
Розробка інструкції по веденню 1С для усіх співробітників.
Контроль правильность ведення 1С усіма співробітниками.
Заповнення 1С в тій частині, яка не доручена іншим співробітникам.
Проведення закриття місяця, кварталу, року

Досвід роботи
Директор, головний бухгалтер ( новостворене підприємство) сумісництво+ основне
грудень 2017року - по серпень 2019року
ТОВ "ШПАНОВСЬКИЙ ІМПОРТ-ЕКСПОРТ" (40526877)
ВЕСЬ облік, Робота у системі Клієнт-Банк, виробництво створення калькуляцій (комплектація - рах. 23,26), облік додаткових послуг стороніх організацій, закриття рахунків та формування фінансових результатів для квартальної та річної фінансової звітності, управлінський облік, частково кадри. Облік ПДВ, звітність ( рах 644,643,641), ЗЕД (рах 632,312 і т.п.), оприходування згідно ВМД,та накладних витрат, логістика, ціноутворення, заробітна плата, звітність щодо ЗП, і ще багато чого))) Організація роботи,

Заступник головного бухгалтера, помічник директора
січень 2015року – 28.03.2019
ТОВ "ПАПІР-СЕРВІС" (37302187)
робота у системі Клієнт-Банк, КАСА ( облік касових операцій(додатково), , виробництво створення калькуляцій(рах. 23,26), облік додаткових послуг стороніх організацій, закриття рахунків та формування фінансових результатів для підготовки до квартальної та річної звітності, управлінський облік, частково кадри. Облік ПДВ ( рах 644,643,641) ЗЕД (рах 632,312 і т.п.), оприходування згідно ВМД,та накладних витрат, логістика, ціноутворення
Схематизування фінансової, аналітичної інформації для керівника щодо різних напрямків діяльності,, Власна ТМ

Заступник головного бухгалтера, фінансист, контроль та аналіз фінансового обліку
Вер 2001 - Жов 2014 (13 років 2 міс)
фірма "Лазорчик"
від 50 до 100 співробітників; Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт
Облік заробітної плати, місячна та квартальна звітність, робота у системі Клієнт-Банк, виробництво створення калькуляцій(рах. 23,26), контроль за бухгалтерськими рахунками інших працівників бухгалтерії, облік додаткових послуг стороніх організацій, закриття рахунків та формування фінансових результатів для підготовки до квартальної та річної звітності, управлінський облік, облік касових операцій(додатково), частково кадри. Фінансовий аналіз діяльності, аналіз витрат, контроль за управлінським обліком, налаштування, коригування

Додаткова інформація
здатність встановлювати логічні взаємозв'язки;
вміння систематизувати великий масив інформації;
здатність виділяти головне, робити чіткі, структуровані висновки
Аналітичні здібності:
здатність до логічного мислення, узагальнення, конкретизації, розкладання складних питань на складові, виділяти головне від другорядного, виявляти закономірності;
вміння встановлювати причинно-наслідкові зв’язки;
вміння аналізувати інформацію та робити висновки, критично оцінювати ситуації, прогнозувати та робити власні умовиводи
Наявність лідерських та управлінських навичок, системний підхід.
Адміністративні навички, комунікативність, навики організатора
Постійно навчаюся, прагну до удосконалення навичок, пошук нових рішень.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: