• PRO

Катерина

Менеджер з персоналу, 30 000 грн

Вид зайнятості:
повна, неповна
Вік:
39 років
Місто проживання:
Київ
Готовий працювати:
Дистанційно, Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту, Facebook та Instagram.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Менеджер з персонaлу

з 06.2019 по 09.2020 (1 рік 3 місяці)
ТОВ "AГРО-ТЕХНІК", Козелець (Машинобудування)

- повний цикл підбору квaліфіковaного персонaлу з нуля у нову сучaсну компaнію (від прибирльникa до комерційного директорa);
- склaдaння звітності для керівникa;
- моніторинг тa aнaліз ринку прaці;
- aдaптaція нових прaцівників, взємодія з керівникaми підрозділів;
- формувaння позитивного іміджу компaнії;
- вирішення конфліктних ситуaцій, створення сприятливої aтмосфери в колективі;
- пошук співробітників з рідкісних спеціaлізaцій;
- проведення тестувaння кaндидaтів віддлено тa нa місці для визнaчення їх професійного рівня (бухгaлтер, економіст, інженер-конструктор, прогрaміст верстaтів з ЧПК);
- пошук оптимaльних місць для розміщення білбордів, оргaнізція розміщення бaнерів нa привaтних територіях;
- пошук співробітників у інших містaх з умовою необхідності переїзду;
- зaкриття вaкaнсій у склaдних умовaх необхідності щоденних поїздок нa роботу у село Єрків, Козелецького рaйону, Чернігівської облaсті (кaндидaти з м.Київ, Чернігів тa Бровaри);
- оргaнізaція привітaння співробітників з Днем нaродження.

Менеджер з персоналу

з 03.2018 по 12.2018 (9 місяців)
ТОВ "РЕЛАЙЗ КОМПАНІ", Київ (Торгівля (магазин МегаМаркет))

формування кадрової політики;
підбір персоналу з огляду на кадрову політику;
розробка та застосування на практиці системи навчання персоналу (тренінги);
адаптація нових співробітників;
розробка системи мотивації співробітників;
допомога у веденні кадрової документації;
перевірка та контроль табелювання персоналу;
атестація персоналу;
аналіз причин текучки персоналу.

За період роботи підвищила кількість закритих вакансій.
Ввела тренінги для персоналу.
Змінила систему мотивації.
Ввела електронну систему обліку робочого часу.
Разом зі службою безпеки компанії здійснила перехід від користування послугами охоронної компанії до підбору та найму власних робітників, формування штату охорони, підбір форми.

Інспектор з кадрів

з 10.2017 по 02.2018 (4 місяці)
ТОВ "ТВИЧ", Київ (Торгівля (магазин МегаМаркет))

оформлення прийому, переведення та звільнення робітників;
формування та ведення особистих справ;
заповнення, облік та зберігання трудових книжок;
підготовка наказів;
організація та ведення кадрового діловодства у програмі 1С;
оформлення та облік відпусток;
участь у підборі персоналу, проведення співбесід;
ведення договорів матеріальної відповідальності;
видача довідок з місця роботи.

За результатами роботи отримала підвищення. Була переведена на керівну посаду.

Менеджер з персоналу

з 04.2016 по 08.2017 (1 рік 4 місяці)
ПП "Охоронна компанія "Осіріс", Київ (Охорона об'єктів, супровід цінних грузів)

підбір персоналу, проведення телефонних та особистих інтерв'ю;
ведення кадрової документації, обробка даних;
програма мотивації, адаптації;
аналіз ситуації на ринку трудових ресурсів;
масовий рекрутінг;
формування кадрового резерву;
формування профілю посади в залежності від охороняємого об'єкта;
вибір оптимальних джерел пошуку;
тісна співпраця та отримання зворотного зв'язку з керівниками на об'єктах;
підготовка звітів для керівника компанії.

Підвищила показники закриваємості вакансій.
Швидко знаходила та підбирала нові кадри при збільшенні кількості постів чи виграші тендерів на нові об'єкти.

Менеджер по роботі з клієнтами; спеціаліст відділу взаєморозрахунку та розмитнення вантажу

з 09.2007 по 01.2015 (7 років 4 місяці)
ТОВ "Пріоритет-Центр", Київ (Міжнародні перевезення (Китай, Індія, ОАЕ)

консультація клієнтів з приводу усіх питань, що їх цікавлять;
сповіщення клієнтів про прибуття їх вантажу та вартості доставки і розмитнення;
видача накладних та підписання договорів;
контроль надходження грошових коштів та їх розходу у всіх філіалах та на складах компанії;
контроль та облік надходження та видачі вантажу у всіх філіалах компанії, що розміщені у різних містах України;
контроль та облік відвантаження та залишку вантажу на всіх складах;
контроль зміни цін на розмитнення товарів на митниці та їх корекція в обліковій програмі;
контроль та облік видачі та розходу грошових коштів підзвітним особам;
складання відомостей для розподілення, відправки та видачі вантажу по регіонам.

За результатами роботи отримала підвищення та переведення в центральний офіс компанії.
Приймала активну участь в організації інших напрямків діяльності компанії.

Помічник бухгалтера, бухгалтер, головний бухгалтер

з 09.2003 по 09.2006 (3 роки)
ПП "Зодчій Київ", Київ (Громадське харчування, суші-бар, кейтеринг)

ведення каси;
ведення первинної документації;
розрахунок банкетів та виїзних заходів, допомога в їх організації;
робота з технологічними та калькуляційними картами;
складський облік;
облік переміщення товарів;
списання ТМЦ;
облік паливно-мастильних матеріалів;
проведення інвентарізацій;
виявлення недостач та надлишків;
контроль ціноутворення продукції;
звірки з постачальниками;
контроль закупівель;
видача грошових коштів підзвітним особам та обробка звітів про їх витрати.

Прийшовши на посаду помічника бухгалтера, освоїла з нуля професію. За результатами роботи була переведена на посаду бухгалтера, а потім - головного бухгалтера.

Освіта

Київський Національний Економічний Університет імені Вадима Гетьмана

Міжнародна економіка та менеджмент, менеджер зовнішньоекономічної діяльності, Київ
Вища, з 2003 по 2009 (5 років 5 місяців)

Здобула кваліфікацію магістра з міжнародної економіки. Великий акцент при навчанні ставився на вивчення англійської мови.

Додаткова освіта та сертифікати

Курси психології при Інституті Песоцьких

2003, 2 місяці

Курси телеведучих Astra Sapience

2010-2011, 5 місяців

Укрaїнсько-Польський вищий нaвчaльний зaклaд Центрaльно-Європейський Університет

2020-2021, 2 місяці

Знання і навички

  • MS Office
  • Користувач Internet
  • MS Outlook
  • Windows
  • 1С:Бухгалтерія
  • M.E.Doc
  • Бухгалтерський облік

Знання мов

  • Англійська — середній
  • Російська — вільно
  • Українська — вільно

Додаткова інформація

У школі навчалася в експерементальному класі з фізико-математичним спрямуванням. Отримала медаль. Нагороджувалася як найкраща учениця школи. Захоплююся психологією. Люблю спілкуватися з людьми, тому подобається робота, яка з цим пов'язана. Дуже люблю постійно навчатися та самовдосконалюватися. Про що прямо свідчить те, що всі свої професії я освоювала з нуля.
Готова до відряджень.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: