Резюме від 12 травня 2023

Особисті дані приховані

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти, але йому можна надіслати повідомлення або запропонувати вакансію.

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти. Ви можете зв'язатися з ним зі сторінки https://www.work.ua/resumes/5478908

Менеджер по административной деятельности, 18 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Місто проживання:
Київ
Готовий працювати:
Дистанційно, Київ

Контактна інформація

Шукач приховав свої особисті дані, але ви зможете надіслати йому повідомлення або запропонувати вакансію, якщо відкриєте контакти.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Освіта

Луганський інститут внутрішніх справ

Правознавство, Луганск
Вища, з 1996 по 2001 (4 роки 9 місяців)

Знання і навички

ведение внутреннего документооборота предприятия; - контроль за

Знання мов

Англійська — початковий

Додаткова інформація

ШЕВЧЕНКО Оксана Миколаївна
Дата народження: 03 жовтня 1972 р.
Телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Ел. пошта: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Мета:
знайти постійне місце роботи в компанії, в якій я зможу реалізувати свій потенціал та застосувати свій досвід на благо компанії.
Досвід роботи:
Начальник відділу по роботі з правоохоронними органами
За сумісництвом – начальник юридичного відділу, начальник відділу по роботі з персоналом.
01.02.2017- 02.07.2018 (Банк “Демарк”, м. Чернігів)
Обов'язки:
- представництво інтересів банку в усіх правоохоронних органах, листування з правоохоронними органами, ведення переговорів, представництво в кримінальних провадженнях;
-юридичне супроводження діяльності банку;

- складання позовів, скарг, заяв про вчинення кримінальних правопорушень, інших юридичних документів;

- ведення справ в судах всіх інстанцій;

- складання звітів та інформаційних довідок для Фонду гарантування вкладів фізичних осіб; робота з базами даних;

- ведення особових справ працівників;

- оформлення прийому, переведення, звільнення працівників;

- ведення табелю обліку робочого часу, передання до бухгалтерії;

- облік надання відпусток;

- підготовка проектів наказів про призначення, переведення, звільнення, відпустки, відрядження, надання днів відпочинку;

- заповнення та ведення трудових книжок, а також книги обліку і руху трудових книжок;

- оформлення та облік листків непрацездатності працівників банку;

- розробка штатного розпису банку, структури, оформлення відповідних кадрових змін;

- прийняття участі у розробці проектів нормативних документів банку з питань управління персоналом;

- складання встановленої звітності про роботу з кадрами

Заступник начальника юридичного управління
10.2014 – 01.02.2017 р. (Банк «Демарк», м. Чернігів)
Обов’язки:

- юридичне супроводження діяльності банку;

- складання позовів, скарг, інших юридичних документів;

- ведення справ в судах всіх інстанцій;

- складання звітів та інформаційних довідок для Фонду гарантування вкладів фізичних осіб

ЮРИСКОНСУЛЬТ

12.2012 – 09.2014 р. ТОВ «Бізнес – практика», (м. Київ)
Обов’язки:
- Юридичне супроводження діяльності підприємства;
- Ведення справ в господарських судах та судах загальної юрисдикції;
- Аналіз діючого законодавства;
- складання господарських договорів;
- складання позовів, скарг, та ін. юридичних документів;
- представлення інтересів підприємства в податкових та правоохоронних органах;
- підготовка аналітичних,іинформаційних та довідкових материалів, необхідних в діяльності підприємства;
- ведення ділового листування з партнерами підприємства.

ЮРИСКОНСУЛЬТ
03.2011 – 11.2012 р. ТОВ «Енергоресурс» (м. Луганськ)
Обов’язки:
- Юридичне супроводження діяльності підприємства;
- Ведення справ в господарських судах та судах загальної юрисдикції;
- складання господарських договорів;
- складання позовів, скарг та ін. юридичних документів;
- ведення ділового листування з партнерами підприємства.

ЮРИСКОНСУЛЬТ
08.2009 – 12.2009 р. ТОВ «Луганськінформ» (м. Луганськ)
Обов’язки:
- Юридичне супроводження діяльності підприємствая;
- Ведення справ в господарських судах та судах загальної юрисдикції;
- Аналіз діючого законодавства;
- складання господарських договорів;

ЮРИСКОНСУЛЬТ
2.2009– 04.2009 р. ТОВ Юридична компанія «Амстердам» (м. Київ)
Обов’язки:
-Юридичне супроводження діяльності підприємства;
-Ведення справ в господарських судах та судах загальної юрисдикції;
- Аналіз діючого законодавства;
- підготовка аналітичних, інформаційних та довідкових материалів, необхідних в діяльності підприємства


ЮРИСКОНСУЛЬТ
06.2008 – 01.2009 р. ТОВ «ДП «Укрінвестгруп» (м. Київ)
Обов’язки:
-Юридичне супроводження діяльності підприємства;
- Ведення справ в господарських судах та судах загальної юрисдикції;
- Аналіз діючого законодавства;
- Складання господарських договорів;
-Складання позовів, скарг, інших юридичних документів.

ЮРИСТ
02.2003 – 05.2008 р. ТОВ «НВП «ЄСЛО» (м. Луганськ)
Обов’язки:
-Юридичне супроводження діяльності підприємства;
- Аналіз діючого законодавства;
- Складання господарських договорів

СЛІДЧИЙ
10.1999 – 02.2003 р. Слідчий слідчого відділу Стахановського МВ УМВС України в Луганській області
Обов’язки:
- розслідування кримінальних справ.

СЕКРЕТАР СУДОВИХ ЗАСІДАНЬ
03.1997 – 10.1999 р. Стахановський міський суд Луганської області
Обов’язки:
- фіксація судового процесу;


ІНСПЕКТОР ВІДДІЛУ КАДРІВ
09.1993 – 02.1997 р. Шахта ім. Чеснокова (м. Стаханов Луганської області)
Обов’язки:
- ведення кадрової документації;
- прийом та звільнення співробітників;
- підбір кадрів, проведення співбесід.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: