Резюме від 29 березня 2020 PRO

Roman

Адміністратор, юрист

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
32 роки
Місто проживання:
Київ
Готовий працювати:
Дистанційно, Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон, ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Спеціаліст тендерного відділу

з 03.2017 по 05.2018 (1 рік 2 місяці)
ТОВ "Мастро", Київ (Торгівельна)

— надання консультаційних послуг, ведення прямих переговорів в області тендерних закупівель;
— розроблення та внесення змін до тендерної документації;
— аналіз, збір пакету документів для тендерних позиції;
— правове забезпечення діяльності компанії;
— претензійна робота у взаєминах з фізичними та юридичними особами;
— підготовка відповідей на звернення та запити, в тому числі контролюючих органів;
— забезпечення отримання довідок та іншої документації в державних та контролюючих організаціях.

В.о. заступника начальника відділення

з 06.2011 по 10.2012 (1 рік 4 місяці)
УДППЗ "Укрошта", Київ (Послуги для населення та бізнесу)

Організовує та координує роботу поштового зв’язку відповідно до чинних правил та інструкцій.
Забезпечує надійну та якісну роботу поштового зв’язку з надання послуг споживачам.
Бере участь у розробленні перспективних та річних планів виробничої діяльності філіалу.
Контролює виконання планів розвитку мережі поштового зв’язку та виконання планів філіалу з надання послуг поштового зв’язку, завдань з передплати та реалізації вроздріб періодичних видань, організацію оброблення, направлення та перевезення пошти (поштових відправлень та періодичних видань) усіма видами транспорту.
Розробляє та впроваджує заходи для своєчасного та якісного оброблення, перевезення та доставки пошти, збереження поштових відправлень та грошових сум, підвищення якості й культури обслуговування.
Вивчає та узагальнює попит населення на газети та журнали та організовує передплату і розповсюдження їх вроздріб.
Організовує перевірку виробничої діяльності підрозділів філіалу з питань організації надання послуг, аналізує показники роботи в межах своєї компетенції та у разі необхідності надає практичну допомогу.
Бере участь у розробленні та впровадженні нових технологій, нової техніки та у розробленні пропозицій щодо вдосконалення виробничих процесів.
Забезпечує своєчасний розгляд скарг і заяв споживачів щодо надання послуг поштового зв’язку та розробляє пропозиції для усунення причин їх виникнення.
Співпрацює зі службою маркетингу з питань рекламування всіх видів послуг поштового зв’язку, упровадження нових видів послуг, порядку та умов передплати на періодичні видання та надання інформації про видання, які реалізуються вроздріб.
Контролює забезпечення підрозділів філіалу іменними речами, необхідними посібниками, інструкціями та довідками.
Організовує разом з органами Пенсійного фонду України, Міністерства праці і соціальної політики роботу з виплати пенсій і грошових допоміг через філіали поштового зв’язку.
Організовує роботу з надання банківських послуг у відділеннях зв’язку.
Бере участь в організації і проведенні конкурсів професійної майстерності серед фахівців поштового зв’язку.
Контролює наявність повного асортименту знаків поштової оплати в структурних підрозділах.

Освіта

ДУІТ

Юридичний, Правознавець, Київ
Вища, з 2017 по 2019 (1 рік 4 місяці)

диплом магістра (денна форма навчання).

КДАВТ ім. П.Конашевича-Сагайдачного

Юридичний. Право., Київ
Вища, з 2013 по 2017 (3 роки 9 місяців)

Диплом бакалавра

Додаткова освіта та сертифікати

Таpas (електронний курс про відкриті дані)

2020, 4 тижні

Знання і навички

MS Office Користувач Internet

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Англійська — середній
  • Російська — просунутий
  • Польська — початковий

Додаткова інформація

Професійні навички:
— володіння комп’ютером, робота з MS Office, Internet, Bitrix24, АВК, різноманітні меседжери;
— знання законодавства;
— навики роботи з кошторисними документам;
— навички ведення договірної роботи;
— уміння проводити переговори;
— навички роботи в сфері надання послуг;
— досвід представлення інтересів організації в різних інстанціях;
— Знання мов: українська — рідна; російська – вільно володію; англійська – середній рівень.
Особисті якості:
Чесність, цілеспрямованість, аналітичне мислення, стресостійкість, неконфліктність, відповідальність, дисциплінованість, комунікабельність.
Додаткова інформація:
Сімейний стан: не одружений.
Водійське посвідчення: так.
Власне авто: ні.
Хобі: аналіз спортивних подій, історія архітектури, граю у теніс, футбол.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: