Резюме від 20 травня 2019 PRO

Ольга

Няня, психолог, вчитель-дефектолог, педагог раннього розвитку, вихователь, 30 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
38 років
Місто проживання:
Кам'янець-Подільський
Готовий працювати:
Дистанційно, Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон, ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Вчитель-дефектолог

з 09.2018 по нині (5 років 8 місяців)
Інклюзивно-ресурсний центр Кам'янець-Подільської міської ради, Каменец-Подольский (Освіта, наука)

8 років позитивного практичного досвіду роботи з дітьми з особливими освітніми потребами та дітьми з типовим розвитком.
Проведення індивідуальних та групових корекційно-розвиткових занять.
Оцінка рівня психолого-педагогічного розвитку дитини.
Психолого-педагогічне консультування дорослих та дітей.
Проведення майстер-класів, семінарів, тренінгів для дітей та дорослих.
Індивідуальна робота з дітьми у яких розлади аутистичного спектру, з дітьми з затримкою психічного розвитку, з дітьми з порушеннями інтелектульного розвитку, з дітьми з дитячим церебральним паралічем, з дітьми із синдромом Дауна.
1,5 років практичного досвіду у дошкільній групі раннього розвитку з напрямку "Підготовка до школи", розробка та проведення індивідуальних та групових занять.

Освіта

Кам'янець-Подільський національний університет

Інститут соціальної реабілітації та розвитку дитини, Каменец-Подольский
Вища, з 2002 по 2008 (5 років 10 місяців)

2002-2006 р.р. Кам’янець-Подільський державний університет
Спеціальність: Педагогічна освіта: Корекційна педагогіка та соціальна реабілітація. Кваліфікація: бакалавр педагогічної освіти, вихователь загальноосвітньої спеціальної (корекційної) школи;
2006-2007 р.р. Кам’янець-Подільський державний університет
Спеціальність: Педагогічна освіта: Корекційна педагогіка та соціальна реабілітація. Кваліфікація: вчитель загальноосвітньої спеціальної (корекційної) школи, педагог соціально-реабілітаційних закладів;
2005-2007 р.р. Кам’янець-Подільський державний університет
Спеціальність: Психологія. Кваліфікація: Психолог.
2007-2008 р.р. Кам’янець-Подільський національний університет
Спеціальність: Педагогічна освіта: Дефектологія. Кваліфікація: магістр педагогічної освіти, спеціаліст в галузі освіти, викладач корекційної педагогіки та спеціальної психології.
Закінчила у 2008 році Кам’янець-Подільський національний університет вищу освіту за спеціальністю «Дефектологія» та здобула кваліфікацію магістра педагогічної освіти, спеціаліста в галузі освіти, викладача корекційної педагогіки та спеціальної психології; вчителя загальноосвітньої спеціальної (корекційної) школи, педагога соціально-реабілітаційних закладів. Диплом з відзнакою.
2013-2014 р.р. Кам’янець-Подільський національний університет ім. Івана Огієнка. Пройшла курси по підвищенню фахової кваліфікації: дефектолог (асистент вчителя, асистент - вихователь), практичний психолог.
2017р. вступила і на даний час навчаюсь в Кам’янець-Подільському національному університеті ім. Івана Огієнко, здобуваю освітній ступінь магістра спеціальної освіти, сурдопедагогіка, спеціальна психологія

Додаткова освіта та сертифікати

Громадська організація системна допомога дітям з аутизмом "Маленький принц" корекційно-розвивальний центр "Маленький принц""

травень 2019

Знання і навички

MS Word MS Excel MS PowerPoint MS Office Користувач Internet Internet Explorer Opera Email Adobe Photoshop Mozilla Firefox MS Outlook Outlook Express Робота зі сканером Робота з ксероксом Робота з принтером Робота з факсом Графічний дизайн Adobe Express Водій легкового автомобіля

Знання мов

Російська — вільно

Додаткова інформація

Досвід роботи:
2010-2016 р.р. – Кам’янець-Подільська ЗОШ № 7 з інклюзивним навчанням. Посада: спеціальний психолог, вчитель-дефектолог, асистент-вихователь (асистент вчителя).
2015-2016 р.р. – вихователь середньої групи, приватний дитячий садок раннього розвитку.
2016-2018 р.р. –Кам'янець-Подільський НВК №3, з інклюзивним навчанням, вчитель-дефектолог, спеціальний психолог.
Посада: вчитель-дефектолог.
2018-2019 р.р. - Інклюзивно-ресурсний центр Кам'янець-Подільської міської ради. Посада: вчитель-дефектолог-сурдопедагог.
Педагогічний стаж: 8 років в закладах загальної та середньої освіти з інклюзивним навчанням.
Загальний 8 років.
Кваліфікаційна категорія:
«спеціаліст другої категорії» на посаді асистента вчителя
з 20 березня 2014 року;
«спеціаліст другої категорії» на посаді вчителя-дефектолога
з 19 березня 2018 року;

Коло професійних інтересів:
-Індивідуальна робота з дітьми з особливостями психофізичного розвитку (діти з порушеннями опорно-рухового апарату, діти з синдромом гіперактивного розладу уваги, діти з розладами аутистичного спектру, педагогічно занедбані діти, діти з затримкою психічного розвитку, діти з порушеннями інтелектуального розвитку, діти зі зниженим зором, діти з тяжкими порушеннями мовлення та інші комбіновані нозоологічні групи);
-Психологічна підтримка, консультування батьків дітей з особливими освітніми потребами;
-Корекційно-розвиткові заняття спрямовані на подолання дизонтогенезу;
-Психологічні та корекційні методи діагностики;
-Методи роботи соціального педагога (психологічна реабілітація);
-Моніторинг динаміки корекційно-розвиткового впливу в умовах інклюзивного навчання;
-Розробка нових, адаптація та модифікація існуючих систем навчання та виховання учнів з особливими освітніми потребами;
-Узагальнення особистого досвіду в методичних посібниках та публікаціях;
-Обмін досвідом через участь у конференціях, конгресах, семінарах;
-Кваліфікований користувач: MS Office (Word, Exсel, Power Point, Outlook) - навики роботи з Internet (MS Explorer, Opera, Mozilla та ін.) та E-mail (Outlook Express);
-Базові навики роботи з графічними програмами (Adobe PhotoShop);
-Кваліфікований користувач: міні АТС, орг. техніка (ксерокс, факс, принтер, сканер та ін. переносні пристрої);
-Володіння мовами: російська, українська – вільно, німецька зі словником.
Наукові інтереси:
-«Принципи діагностики дітей різних нозоологічних груп дітей в умовах інклюзивного навчання. Дефектологічна складова»;
-«Сенсо-моторний розвиток учнів з особливими освітніми потребами»;
-«Клініка дитячого дизонтогенезу».
Додаткова інформація:
Публікація у збірнику наукових робіт учасників Міжнародної науково-практичної конференції «Сучасні наукові дослідження у психології та педагогіці – процес майбутнього». Ігрова діяльність дошкільників з порушенням слуху. Ст. 61
Є автором навчально-методичного посібника «Порушення читання та його корекція у дітей з затримкою психічного розвитку»

Про себе:
Одружена, маю двох синів 10 і 12 років.
Особистісні якості: комунікабельна, дисциплінована, творча, поважаю професійну критику, стійка до стресу, відповідальна, швидко навчаюся, маю високий рівень адаптації до соціальних змін, відкрита до інновацій, маю водійське посвідчення та 3 річний досвід водіння автообілля.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: