Резюме від 22 квітня 2024 PRO

Дмитро

Керівник відділу з закупівель

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
35 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Начальник відділу закупівлі послуг

з 08.2022 по 04.2024 (1 рік 8 місяців)
ТОВ ФІРМА "АСТАРТА-КИЇВ", Киев (Сільське господарство, агробізнес)

-Аналіз заявок на закупівлю послуг з оренди ат, з/д, с/г техніки, ТО і ТР, КР будівель та обладнання підприємств;
-Пошук нових постачальників;
-Оформлення заявок на майданчику APS;
-Моніторинг цін та аналіз ринку;
-Проведення переговорів із постачальниками;
-Проведення тендерів;
-Оформлення рішень та погодження, згідно з чинною нормотивною документацією підприємства;
-Виконання планових показників із закупівель;
-Участь в реалізації інвест проектів з будівництва;
-Управління відносинами з внутрішніми замовниками;
-Керівництво за напрямком послуги(4 прямих підлеглих, 20+ на виробничих підрозділах), для потреб холдингу.
-Безпосередня участь в централізації закупівель, за напрямком послуги.
-Розробка регламентуючої документації, що до вимог та процесу, закупівель послуг.

Провідний спеціаліст з закупівель

з 06.2022 по 08.2022 (2 місяці)
КПТМ "Черкаситеплокомуненерго"", Черкассы (Комунальне підпреємство)

- Опрацювання замовлень від структурних підрозділів;
- Робота в системі державних закупівель PROZORRO;
- Ведення реєстру тендерів, відстеження результатів по проведеним торгам;
- Складання та супровід договорів, внесення до відкритої платформи;
- Робота з претензіями органів контролю та запереченнями учасників;
- Опрацювання АВР;
- Закупівля послуг та ТМЦ;
- Складання наказів по підприємству у рамках закупівельного законодатства.

Інженер 2к. Бюро закупівлі послуг

з 10.2019 по 06.2022 (2 роки 8 місяців)
ПРАТ "МК АЗОВСТАЛЬ", Маріуполь (Металургійна промисловість, металообробка)

- Опрацювання потреб комбінату для структурних підрозділів за напрямком роботи/послуги;
- Аналіз ринку підрядних організацій, оцінка та вибор постачальника послуг відповідно до вимог комбінату;
- Планування строків проведення конкурсного обрання підрядної організації, закупівля робот/послуг відповідно до кошторисної, заявочної документації, кресленням, ТЗ;
- Участь в тендерах на закупівлю робіт/послуг, проведення процедури попередньої кваліфікації підрядних організацій, а також безпосередньо проведення редукціону (очно або на платформі SAP Ariba);
- Підготовка та видача протоколів за підсумками проведених тендерів структурним підрозділам комбінату;
- Узгодження при необхідністі рішення Тендерного комітету з вищим за напрямком Тендерним комітетом Керуючої Компанії;
- Перевірка відповідності вартості матеріалів підрядника ринковим цінам.
- Заміщення керівництва (управління бюро, кількість підлеглих 10 людей).

Начальник відділу логістики

з 07.2019 по 10.2019 (3 місяці)
Євромікс, УА ТОВ з ІІ, Маріуполь (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Бренди які входили до кола обов'язків:
- Henkel
- Loreal
- Colgate
- Schwarzkopf
- Pladis
- Сірена
- Unilever
- SC Jonson
- SCA
- Kallos Cosmetics
- Віденська кава
- ВДС Фарма ТОВ

Формування заявок на ТМЦ в 1C8.
Веденя з постачальниками перемовин.
Відслідковувати постачання ТМЦ в зазначені строки.
Проведення інвентаризації.
Ціноутворення та переоцінки.
Надання керівництву та постачальникам регулярної звітності.
Створення актів рекламації.
Обрабка заявок ТА в 1C8.
Опрацювання неліквідного товару (Браки/Строки)
Робота в SalesWorks.
Створення маршрутних листів для водіїв-експедиторів в системі TMS.
Робота з первинною документацією.
Системне адміністрування філеалу.

Менеджер з постачання

з 07.2014 по 07.2019 (5 років)
Євромікс, УА ТОВ з ІІ, Маріуполь (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Менеджер з постачання

з 06.2012 по 07.2014 (2 роки 1 місяць)
ТОВ "ТСЦ Максимум", Маріуполь (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Ведення перемовин з постачальниками
Заключення договорів
Оформлення документації в базі 1С
Ведення реєстрів документації
Пошук та заволікання нових
постачальників
Контроль поставок
Ведення складського обліку
Перемовини з сервісними центрами
Ціноутворення
Контроль залишків

Освіта

Приазовський державний технічний університет

Ф-т Транспортних технологій, Митний контроль на транспорті., Маріуполь
Вища, з 2005 по 2010 (5 років)

Додаткова освіта та сертифікати

Публічні закупівлі, наданий платформою масових відкритих онлайн-курсів Prometheus.

2019

off-line тренінг "Управління змінами"

2022

off-line тренінг "Стратегічне і креативне мислення керівника"

2023

off-line тренінг "Ефективна комунікація в процесі закупівель"

2023

Знання і навички

APS tender SAP ERP SalesWorks Агент Плюс 1С:Підприємство Користувач 1С MS Excel

Знання мов

  • Українська — просунутий
  • Російська — вільно
  • Англійська — початковий

Рекомендації

Коваленко Юлія

Коваленко Юлія

Начальник управління закупівель, Астарта Київ

Контактні дані приховані

Додаткова інформація

Характеристика з останнього мiсця роботи:
https://drive.google.com/file/d/18U6dkaoa9Z8f-fyL4Go-Ndn6vCEpBj0H/view?usp=sharing

Наявність водійського посвідчення "B", та авто.

Не війсково забов'язаний.

Здатність швидко навчатися, уважність , цільоспрямованість, вміння працювати в великому колективі, не конфліктність, стресостійкість, культура мови.

Ціль
Робота в компанії з реальними перспективами кар'єрного росту.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: