- PRO
Геннадій
Директор виконавчий, комерційний, з розвитку, маркетингу, продажу, керівник департаменту
- Зайнятість:
- Повна зайнятість.
- Вік:
- 51 рік
- Місто:
- Київ
Контактна інформація
Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/5512846/
Досвід роботи
Виконавчий директор, директор з розвитку
з 07.2019 по 07.2024
(5 років)
Металеві конструкції, огородження, зарядні електростанції, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
топ-менеджмент, керівництво господарською та комерційною діяльністю, розвиток бізнесу металевих конструкцій, огорож, зарядних електростанцій та систем енергонезалежності;
- створення ефективної структури підприємства та системи комунікацій; розробка, впровадження, оптимізація внутрішніх й зовнішніх бізнес-процесів; реалізація цілей підприємства;
- стратегічне й тактичне планування роботи компанії;
- виведення бренду і компанії на рівень одного з лідерів українського ринку огорож;
- керування роботою представництв та відділів з продажу, маркетингу, логістики з метою збільшення обсягу продажу; контроль звітності керівників підрозділів;
- формування та розвиток в Україні роздрібно-сервісної мережі, яка складається з фірмових власних і франчайзингових шоу-румів, Інтернет-сайту, Телеграм-каналу, брендованих секцій у точках продажу дилерів, партнерських монтажних бригад та будівельних компаній, налагодженої системи продажу, логістики та зворотного зв'язку з виробництвом;
- планування, оперативне управління компанією, організація та контроль виконання співробітниками компанії планів продажу, технологій і стандартів ефективної взаємодії структурних підрозділів компанії, взаємодії з партнерами, франчайзі, дилерами й клієнтами;
- організація дистанційної роботи окремих підрозділів компанії в умовах карантинних та військових обмежень;
- розробка, впровадження, модернізація стандартів франчайзингу та продажу, ефективної системи ціноутворення (без демпінгу);
- аналіз і контроль ходу виконання плану продажу, відпрацювання оптимальних логістичних маршрутів доставки продукції власним транспортом та за допомогою Нової Пошти, зворотний зв'язок з виробництвом й постачальниками;
- ведення складних переговорів з великими стратегічними й новими партнерами та клієнтами; орендодавцями офісів, шоу-румів і складів; вирішення конфліктних ситуацій;
- об'єднання в єдину систему онлайн- і офлайн- методів просування продукції, в якій онлайн-технології доповнюють і підсилюють офлайн; а залучення та інформування споживачів реалізується комплексно, як за допомогою традиційної реклами (на телебаченні, радіо, в пресі, друкованої, зовнішньої і внутрішньої реклами), маркетингових заходів, так і через Інтернет за допомогою сучасних адаптивних сайтів компанії, технологій пошукового просування (SEO), ремаркетингу, контекстної реклами (PPC) в Інтернеті, Telegram та соціальних мережах, IP-телефонії;
- забезпечення виконання KPI - цільових показників та посадових обов'язків, розробка й впровадження системи мотивації персоналу компанії;
- управління та контроль документообігу; участь в складанні та коригуванні договорів, актів, листів, штатного розпису й наказів по компанії.
Директор, директор виконавчий
з 01.2009 по 06.2019
(10 років 5 місяців)
ТОВ Вхідні і міжкімнатні двері, Україна, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
- топ-менеджмент, керівництво господарською, комерційною та фінансово-економічною діяльністю компанії; створення ефективної структури підприємства та системи комунікацій; розробка, впровадження, оптимізація внутрішніх й зовнішніх бізнес-процесів; реалізація цілей підприємства;
- стратегічне й тактичне планування роботи компанії;
- підвищення ефективності роботи підприємства, забезпечення прибутку; бюджетування і контроль цільових фінансових показників (товарообіг, дохід, витрати, прибуток);
- виведення бренду і компанії в лідери українського ринку міжкімнатних й вхідних дверей;
- керування роботою філій та відділів продажів, маркетингу, логістики з метою збільшення обсягу продажів; контроль звітності;
- формування з нуля найбільшої в Україні роздрібно-сервісної мережі, яка налічує 135 фірмових (власних і франчайзингових) салонів, Інтернет-магазин, 110 брендованих відділів у точках продажу партнерів компанії, більше 200 партнерських монтажних бригад та будівельних компаній, налагоджену систему продажів, логістики та зворотного зв'язку з виробництвом;
- планування, оперативне управління компанією, організація та контроль виконання співробітниками компанії планів продажів по каналах збуту, технологій і стандартів ефективної взаємодії всіх структурних підрозділів компанії, взаємодії з партнерами, франчайзі, дилерами з бренд-відділами, клієнтами, постачальниками;
- розробка, впровадження та модернізація принципів та стандартів франчайзингу, контроль, аналіз і коригування стандартів продажів;
- щоденний аналіз й контроль ходу виконання плану продажів;
- ведення складних переговорів з великими стратегічними й новими партнерами та клієнтами; орендодавцями офісів, магазинів і складів; вирішення конфліктних ситуацій;
- об'єднання в єдину систему онлайн- і офлайн- методів просування продукції, в якій онлайн-технології доповнюють і підсилюють офлайн; а залучення та інформування споживачів реалізується комплексно, як за допомогою традиційної реклами (на телебаченні, радіо, транспорті, в пресі, друкованої, зовнішньої і внутрішньої реклами), маркетингових заходів, участі у виставках, так і через Інтернет за допомогою сучасних адаптивних сайтів компанії, що швидко завантажуються, технологій пошукового просування (SEO), контекстної реклами (PPC), заснованого на поведінці користувачів ремаркетингу, IP-телефонії, а також за допомогою соціальних мереж;
- забезпечення виконання KPI - цільових показників та посадових обов'язків; розробка й впровадження системи мотивації персоналу;
- управління та контроль документообігу; участь у складанні та коригуванні договорів, актів, листів, штатного розпису й наказів по компанії;
- захист майнових інтересів компанії в судах, органах державної влади та управління, забезпечення безпеки бізнесу.
Директор департаменту продаж, член Правління
з 05.2006 по 12.2008
(2 роки 7 місяців)
ТОВ «Торгово-промислова Компанія» ТПК (комплекс фасадних та покрівельних матеріалів), Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
- керівництво діяльністю й управління прямими об'єктними продажами філій департаменту продажів Компанії «ТПК» будівельним компаніям, корпоративним клієнтам й приватним забудовникам, а також продажами продукції ТПК торговим організаціям;
- просування та збут виробленого й імпортованого комплексу фасадних і покрівельних матеріалів «ТПК»: металочерепиця; профнастили фасадні, покрівельні та несучі; фасадні панелі; фасадні та внутрішні стінові касети; прогони; аксесуари; теплоізоляція мінераловатна й скло волоконна; швидко монтовані пластикові водостічні системи; паро гідроізоляційні плівки і супер дифузійні мембрани, мансардні вікна; м'які покрівлі (євро руберойд, ПВХ мембрани); комплектуючі (само нарізи, ущільнювачі, герметики, фарба, ...);
- топ-менеджмент, активна участь в роботі Правління ТПК, розробці та реалізації бюджетів, маркетингової, збутової, фінансової та виробничої стратегії ТПК;
- планування й реалізація планів продажу продукції ТПК за комплексом параметрів: прибуток, дохід, витрати, товарообіг, дебіторська заборгованість, товарні запаси; оборотність капіталу;
- створення й управління роботою філій продажів ТПК в обласних центрах України, партнерської збутової мережі у районних центрах України;
- управління пошуком клієнтів / об'єктів / партнерів, створення клієнтської бази ТПК;
- керування роботою директорів й персоналу філій ТПК; відпрацювання маршрутів руху, відвідування клієнтів / об'єктів, розробка стандартів роботи персоналу, конкурентної боротьби, участі у тендерах, торгової й транспортної логістики, комунікацій та взаємодії з різними підрозділами ТПК, контроль і виконання стандартів ціноутворення, проведення презентацій, семінарів, польових тренінгів й переговорів з керівниками клієнтів.
Директор департаменту маркетингу та продаж
з 10.2004 по 04.2006
(1 рік 6 місяців)
ТОВ «Електромакс» (електротехнічна продукція), Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
- керівництво департаментом маркетингу та продаж електротехнічної продукції торгової марки "Електромакс";
- розвиток керованої кількісної та якісної дистрибуції в спеціалізованих й універсальних торгових точках усіх областей України, а також об'єктах інсталяції електротехнічної продукції промислового та побутового призначення, будівельних компаніях, розвиток високоефективного бізнесу з постійно зростаючою вартістю шляхом надання в потрібному місці у потрібний час якісного затребуваного асортименту продукції, управління командою мотивованих професіоналів;
- розробка маркетингової стратегії відповідно до цілей корпорації та даних аналізу ринку;
- розробка й реалізація збутової стратегії, стратегії виробництва, стратегії закупівельної, виробничої, складської та транспортної логістики;
- формування й виконання бізнес-планів, бюджетів продажів, бюджетів видатків департаменту маркетингу та продажу;
- реалізація планів продажів продукції, надходження грошових коштів та погашення дебіторської заборгованості;
- створення й управління роботою дистриб'юторських центрів (філій продажів) в регіонах України;
- керування роботою директорів та торгових менеджерів (ТМ) дистриб'юторських центрів; відпрацювання маршрутів руху ТМ і відвідування торгових точок, стандартів роботи ТМ, торгової й транспортної логістики, контроль й виконання стандартів ціноутворення, стандартів викладки продукції на торгових площах і стендах; проведення презентацій, технічних семінарів, польових тренінгів та переговорів з керівниками та персоналом клієнтів;
- розробка й реалізація медіа-планів, планів просування продукції за товарними групами і регіонами, графіків участі у виставках, планів проведення рекламних заходів та публікацій; реклама в Інтернеті.
Директор з маркетингу та продажу
з 03.2001 по 09.2004
(3 роки 6 місяців)
ТОВ Торговий дім «Стрілецький степ» (соняшникова олія тм «Щедрий Дар»), Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
- організація бізнесу «з нуля»; просування, дистрибуція та оптова торгівля соняшниковою олією тм «Щедрий Дар» в усій Україні та на експорт; створення й управління крупною оптовою торгівельною мережею компаній-дистриб'юторів соняшникової олії тм «Щедрий Дар» в Україні; формування каналів збуту, мерчандайзинг, представлення продукції в усіх сегментах ринку FMCG (дилерські оптові компанії, ринки, мега- й супермаркети, роздрібні магазини, підприємства громадського харчування HoReCa, підприємства переробки продукції, промислові споживачі);
- створення й виведення бренду «Щедрий дар» в лідери українського ринку соняшникової олії - за 1 (один) рік ТМ «Щедрий дар» була створена «з нуля» і виведена в умовах жорсткої конкуренції на національний рівень в трійку брендів - лідерів українського ринку соняшникової олії («Щедрий Дар», «Чумак», «Олейна»);
- управління департаментом маркетингу та продаж продукції;
- проектування й виготовлення упаковки, торгового обладнання, рекламної продукції, розміщення її в місцях продажу; реклама в Інтернеті, на телебаченні, біг-бордах, транспорті, пресі, виставках та ін .
Комерційний директор
з 06.1991 по 02.2001
(9 років 8 місяців)
ТОВ "Бізнес", Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
- маркетинг ринків продуктів харчування, енергоносіїв, сировини, товарів та послуг;
- прямі оптові поставки від заводів-виробників Німеччини та інших країн ЄС імпортних продуктів харчування в широкому асортименті;
- створення, підбір кадрів, організація роботи та управління митним ліцензійним складом продуктів харчування у м. Києві та всієї комерційної інфраструктурою (відділами: збуту та просування товарів по Україні, маркетингу й реклами, поставок і логістики, адміністративно-господарчим відділом);
- робота з підприємствами паливно-енергетичного комплексу; реалізація підприємствам промислового та агропромислового комплексу України природного газу та нафтопродуктів;
- торгово-оптові операції з металопродукцією, сантехнікою, водо-запірною арматурою та трубами;
- прямі поставки з Італії імпортних будівельно-оздоблювальних матеріалів, меблів для офісу і дому, оптова реалізація їх в Україні.
Освіта
Вища школа управлінської діяльності
Маркетинг та зовнішньоекономічна діяльність, Київ
Вища, з 1990 по 1991 (9 місяців)
Спеціаліст з маркетингу та зовнішньоекономічної діяльності
Київський Політехнічний Інститут
Факультет електроприладобудування та обчислювальної техніки, Київ
Вища, з 1979 по 1985 (5 років 8 місяців)
Інженер-електрик (диплом з відзнакою)
Додаткова освіта та сертифікати
Агентство «БІЗНЕС-МАЙСТЕР», Київ, Курс: Формація лідера у бізнесі
2002
Агентство «БІЗНЕС-МАЙСТЕР», Київ, Курс: Системний підхід до продажу
2003
Агентство «БІЗНЕС-МАЙСТЕР», Київ, Курс: Результативність у продажах
2005
Консалтингова група «БІЗНЕС-Систем», Київ, Курс: Технології продажів
2006
Бізнес-тренери, Київ, Тренінги: Стандарти технології оптових й роздрібних продаж, Франчайзинг, Комплексне управління логістикою
2009
Бізнес-тренери, Київ, Тренінги: Ефективні комунікації в продажах, Активні продажі B2В та ведення складних переговорів
2012
Бізнес-тренери, Київ, Тренінг: Бюджетування як інструмент управління
2014
Бізнес-тренери, Київ, Тренінги: Ефективне управління персоналом, Управління бізнес-процесами, Командоутворення
2017
Діджитал маркетинг агенція «Toba», Київ, Курс: Telegram - бізнес в телефоні, рівень - Просунутий
2024
Знання і навички
- MS Excel
- MS Word
- Користувач Internet
- MS PowerPoint
- MS Outlook
- Windows
- Internet Explorer
- 1С:Бухгалтерія
- Google Chrome
- Gmail
- Користувач Skype
- Вайбер
- Телеграм
- Водійські права кат. B
- Управлінські навички
- Систематизація бізнесу
Знання мов
- Українська — вільно
- Російська — вільно
Рекомендації
Контакти більш ніж 5 осіб, які рекомендують, вкажу при особистій зустрічі
Керівники структурні
Додаткова інформація
Виглядаю і почуваюся на 15 років молодше фактичного віку.
Здоров’я відмінне. Представницький зовнішній вигляд.
Не підлягаю мобілізації.
Більш ніж 20-річний досвід управління, достойні результати.
Особливі досягнення за останні 20 років: розвиток бізнесу, просування та збут по всій Україні зарядних електростанцій, металевих конструкцій, вхідних та міжкмнатних дверей; ламінату, паркетної дошки; комплексу фасадних й покрівельних матеріалів; електротехнічної продукції промислового та побутового призначення, соняшникової олії тм «Щедрий Дар» та інші досягнення.
Статус в компанії: Керівник структурний
Особливі якості: чесність, системність, цілеспрямованість, адаптивність, комунікабельність, висока працездатність, аналітичний склад розуму, високі організаційні якості, стійкість до стресів, творчий підхід до вирішення задач бізнесу.
Водійські права - маю категорії В.
Житлові умови у м. Києві - нормальні.
Можливі умови роботи на посаді керівника:
- фіксована частина заробітної плати;
- система бонусів, премій за досягнення результатів;
- соціальний пакет керівника;
- окремий кабінет та інші умови, що сприяють ефективній роботі керівника.
P.S .: Отримані мною знання, ділові зв'язки та багаторічний досвід роботи можуть бути застосовані у багатьох областях діяльності, в умовах жорсткої конкурентної боротьби, війни, кризи економіки й обмежених бюджетів.
Мої контакти:
Моб. тел.: [
E-mail: [
Інші резюме цього кандидата
- PRO
Київ
Вища освіта · Повна зайнятість
Освіта: 01.1979 - 01.1985: Факультет електроприладобудування та обчислювальної техніки (Київський Політехнічний Інститут, Київ). Інженер-електрик (диплом з відзнакою)...
Схожі кандидати
-
Директор з розвитку, керівник відділу продажу, менеджер з розвитку, продажу
Київ -
Керівник, заступник керівника підприємства, виконавчий директор, операційний директор
Київ -
Комерційний директор, менеджер з продажу, начальник відділу продажів, керівник фінансової служби
Київ, Львів , ще 3 міста -
CEO, комерційний директор, керівник відділу продажу
Київ -
Технічний, операційний, виконавчий директор, керівник підприємства, заступник директора
Київ