Резюме від 6 червня 2019

Іван

Соціолог, 20 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
41 рік
Місто проживання:
Біла Церква
Готовий працювати:
Біла Церква, Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Менеджер з реклами

з 07.2017 по нині (6 років 11 місяців)
ТОВ "ІТО", Біла Церква (Промисловість та виробництво)

Розробка, дизайн та замовлення рекламної продукції (каталоги, брошури, календарі, пакети, ручки, тощо).
Виготовлення та замовлення візиток.
Організація участі у профільних виставках(AQUA-THERM KYIV, INTER BUILD EXPO, IFFIP).
Підтримка основних сайтів компанії (контроль домену, хостингу, оновлення інформації на сайті. Робота з wordpress, opecart. HTML, CSS, підключення онлан чату та ін..).
Підтримка сторінок компанії на торгових майданчиках Prom.ua та allbiz.

Системний адміністратор

з 01.2012 по 06.2017 (5 років 5 місяців)
ПрАТ "Снайпер", Біла Церква (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Налагодження локальної комп'ютерної мережі. Налаштування маршрутизаторів на базі mikrotik, формування VPN - тунелю між офісами.
Обслуговування комп'ютерної техніки, робочих станцій користувачів, принтерів.
Адміністрування серверів на базі win 2003 - win 2008.
Закупка та заміна комплектуючих частин і програмного забезпечення.
Встановлення програмного забезпечення на КПК торгівельних представників.
Контроль за системою пропусків.
Координатор системи Київстар. Формування звітів, блокування та заміна сім-карт.

Фізична особа підприємець

з 05.2009 по 12.2011 (2 роки 7 місяців)
Фізична особа підприємець, Біла Церква (Роздрібна торгівля)

Продаж та ремонт комп'ютерної техніки;

Аналітик-маркетолог

з 05.2006 по 05.2009 (3 роки)
ТОВ «Бренд Бенд» (Департамент маркетингу і реклами ТД «Мегаполіс»), Запоріжжя (Реклама / Маркетинг / PR-послуги)

планування, організація та проведення омнібусних, маркетингових досліджень від постановки завдання до отримання результату;
використання кількісних методів дослідження (анкетування - індивідуальне, групове, телефонне інтерв'ю, контент-аналіз документів, ін.)
використання якісних методів дослідження (глибинне інтерв'ю, фокус-група, спостереження, експертне опитування, соціометрія, ін.)
розробка інструментарію, розрахунок вибірки, складання кошторису;
рекрутинг, тестування інтерв'юерів;
організація та контроль поля (інтерв'юерів, бригадирів поля, позаштатних дослідників);
написання звіту (текстова, графічна форми), вироблення рекомендацій.
Проведення комплексних досліджень щодо здоров'я бренду, редизайну етикеток, ємності і т.д.
Проведення досліджень пов'язаних зі споживчими перевагами щодо органолептичних характеристик продукту.

Освіта

Гуманітарний университет "Запорізький інститут державного та муніципального управління"

Управління, соціологія, соціальна робота, Запоріжжя
Вища, з 2000 по 2005 (4 роки 9 місяців)

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно
  • Англійська — вище середнього

Додаткова інформація

вміння аналітично мислити;
вміння планувати і грамотно організовувати робочий процес;
працювати з великими обсягами інформації;
навички ділового листування, в тому числі і на іноземній мові;
впевнене користування ПК, знання програм MS Office та інших.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: